The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Taas lisää syitä nauttia kaupungissa asumisesta tän landen sijaan. Menin dna-kauppaan ostamaan laturia samsungiin. Tavalliset oli loppu, niin se kysy kelpaako nokian vastaavan laturin joka käy samsungiin, vai kahden johdon laturin mikä käy myös tablettiin. Valkkasin ton jälkimmäisen. Hyvä näin 60km päässä, palautusmahdollisuuden ulottumattomissa huomata, et siinä laturissa on kaks usb-porttia laturin johdoille, eikä yhtäkään johtoa kuulunu pakettiin. Mikä vitun aivoton apina myy laturia haluavalle asiakkaalle jonkun pistorasiaan tungettavan paskan ilman johtoja??? Saatanan vittuperkele.
On mulla siihen passaava johto kyllä, mutta se on ioku 20cm nysä mikä ei ylety mihinkään. Argh.
On se siellä etelässä kun kaikki pitää olla just heti. Minäkin olen harkinnut ostavani nettipiuhaa pleiukkariin pian viisi vuotta. Eipä tiiä jos jo ens viikola haen. Sitä tosin ei ehkä oo tuossa lähimmässä puljussa, mutta kyllä ne tilaa ja se tulee kun joutuu. Kiireellä tehään vaan kuspäisiä lapsia. Niin. Että oisit ollu iliman ja hakenu sitten kun oot isossa kaupungissa ens kerran.

Missä teidän mielestä on Keski-Suomi?? Kun olen aina kuvitellut että asun aika keskellä ja sitten radiossa puhuttiin Keski-Suomesta tyyliin Jyväskylänä.. Meiltä on monta sataa kilometriä J-kylään ja minusta se on aika alhaalla jo..

Missä teidän mielestä on Keski-Suomi?? Kun olen aina kuvitellut että asun aika keskellä ja sitten radiossa puhuttiin Keski-Suomesta tyyliin Jyväskylänä.. Meiltä on monta sataa kilometriä J-kylään ja minusta se on aika alhaalla jo..
Oulun yläpuolta ei kato oteta huomioon, siellä ei ole kuin paljon poroja ja ihmisiä harvakseltaan. Katkase Suomi Oulun korkeidelta ja vot, keskinen kotomaa on paikantanut.

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä