E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Polkupyöräilijän tuttu;30750111:Itseasiassa hänellä oli kiire sairaalalle ja kaatui pyörällään radalle....
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30750563:Nuori ihminen kuoli ja porukan mielestä asia on vitsailun arvoinen? Miten kieroon nykypäivän ihmiset ovat kasvaneet?
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30750563:Nuori ihminen kuoli ja porukan mielestä asia on vitsailun arvoinen? Miten kieroon nykypäivän ihmiset ovat kasvaneet?
Alkuperäinen kirjoittaja pyöräiliöille tiedoksi;30750567:Opetelkaa seuraamaan liikennettä ja opetelkaa liikennesäännöt!
Valtaosa pyöräilijöistä ei tunne tätä liikennesääntöä ja monet raivostuvat asiasta - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Onpahan pari autoilijaakin kaivettu junaradan varresta savuavasta peltikasasta yhä rattia käsissään puristaen ja hokien: "Minä tulin risteykseen oikealta... minä tulin risteykseen oikealta..."
Sun sukulaisia varmaankin.