EpäilemättäYks mies oli mulle tänään kohtelias, työasioissa. Olikohan seki ihan paineessa
EpäilemättäYks mies oli mulle tänään kohtelias, työasioissa. Olikohan seki ihan paineessa
Tottakai. Mäkin olin tänään syömässä, tarjoilijamies oli kohtelias. Pussit varmasti siis paino.Yks mies oli mulle tänään kohtelias, työasioissa. Olikohan seki ihan paineessa
Varmaan haaveili koko ajan kuinka tarjoilisi siulle vähän jälkiruokaa.Tottakai. Mäkin olin tänään syömässä, tarjoilijamies oli kohtelias. Pussit varmasti siis paino.
Mies tuli.
:O niin on.normaalisti täällä ketjussa aivot tuulettuu tehokkaasti kun puhuri käy suoraan vasemmasta oikeaan
tänään vaan on ihmeen hiljasta
:O no se kyllä kysy että maistuisko jälkkäri!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30746311:Varmaan haaveili koko ajan kuinka tarjoilisi siulle vähän jälkiruokaa.
Se on varmasti raskasta olla töissä ku kivekset soi niinko kirkonkellot : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30746311:Varmaan haaveili koko ajan kuinka tarjoilisi siulle vähän jälkiruokaa.
Otitko:O no se kyllä kysy että maistuisko jälkkäri!
Varmaan tukalat oltavat : /Se on varmasti raskasta olla töissä ku kivekset soi niinko kirkonkellot : /
Farkut, paita, korkokengät, nahkatakki tai joku muu kiva takki. Matkaan kiva huivi ja hanskat ja laukku. Koruja maun mukaan.Mitä mää pistän päälleni?! mennään baariin käymään .Huomenna krapula:vampire:
Ahtauduin farkkuihin ja hihattomaan ja boleroon ja saapikkaat .Korjua ei jaksa tollaseen lähikuppilaan,ei oo sen arvosta Ei oo nahkatakkia et joko perus untuva tai sit villkangas jossa todennäkösesti tuun palelee.Mut ehkä se on parempi...paitsi et joku juoppo kuitenkin sotkee senkin,narikkoja nois paikois ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30746481:Farkut, paita, korkokengät, nahkatakki tai joku muu kiva takki. Matkaan kiva huivi ja hanskat ja laukku. Koruja maun mukaan.
:snotty:too much information
En ottanutAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30746475:Otitko
Tuotat meteliä sunnuntaina, paheksun.aamua
ruutilasta kohta pärähtää, lähen moottorikelkkailemaan