Nyt herkiä riehkamasta siellä. Vaarallista touhua |O.Mä olen pian fillaroinut niin, että tulee rakko ihan väärään paikkaan! |O Äääää! :snotty:
Nyt herkiä riehkamasta siellä. Vaarallista touhua |O.Mä olen pian fillaroinut niin, että tulee rakko ihan väärään paikkaan! |O Äääää! :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30745873:Meinaatko, että tuo kolme pulloa riittää hoitamaan homman :saint:
Mä olen pian fillaroinut niin, että tulee rakko ihan väärään paikkaan! |O Äääää! :snotty:
:O ei kyllä miullakaan. Ei tule tuommosia käytettyä. Onneksi meillä on asiaan vihkiytynyt Myttynen.ei mtn käryä, monellekkohan neliölle yks puteli riittänee?
Joku roti sentäs touhuissakin.käsi heti poies pyöräilyshortseista
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30745882::O ei kyllä miullakaan. Ei tule tuommosia käytettyä. Onneksi meillä on asiaan vihkiytynyt Myttynen.
Ne shortsit voisivat kyllä auttaa asiaan. Vähän ylisuuret collegepökät ovat väljät ja hiertävät. :xmas:käsi heti poies pyöräilyshortseista
Kylläai sääki ajelet höyläkonneella
Oma rauha on kyllä toisinaan erittäin makoisaa.ai että oli mukava käyä saunassa kun vunukat ei pyöriny jaloissa
saunan päälle org ginilonkero niin avot ja harasoo
Päevää taas :wave:
Päivee :wave:.Päevää taas :wave:
en kummassakaan. Valitettavasti?kävitkö savossa vae kaenuussa ku oot oppinu ihmisten puhetta?
en kummassakaan. Valitettavasti?
Olen ollut hereillä 30,5 tuntia. Voisin käydä pienille torkuille.
Uskoisin, että ruutiksen pikku bosat putsaa purkillisesta pariinkin kertaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30745882::O ei kyllä miullakaan. Ei tule tuommosia käytettyä. Onneksi meillä on asiaan vihkiytynyt Myttynen.
Uskoisin, että ruutiksen pikku bosat putsaa purkillisesta pariinkin kertaan.
Yleensä kolme Jallua kaataa isonkin miehen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30745873:Meinaatko, että tuo kolme pulloa riittää hoitamaan homman :saint: