Tossa tinkun linkissä ne on.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30744794:Minä puhkun nollia
Tossa tinkun linkissä ne on.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30744794:Minä puhkun nollia
ahaTossa tinkun linkissä ne on.
Eiks ne ollutkaan mun tissit?!? Missä mun sitten on???
pitkäkaula on supermimmi ,ei se mitään peräänny.Ei kannata yllyttääNo voi hitto, ei se sittenkään perääntyny
En mää kyllä mitään paljaita sit näytä :snotty:
Näköjäänpitkäkaula on supermimmi ,ei se mitään peräänny.Ei kannata yllyttää
:wave: Helsingin Kaisaniemen suuntaan saa fläsäyttää :xmas:Mää näytän tissit sellasille, jotka puhaltaa nollan.
Ookkonää hukannu ne : /Eiks ne ollutkaan mun tissit?!? Missä mun sitten on???
HeissuliveiKas, namutäti :kiss:
Tässähän tämä. Välillä käynyt kääntymässä vanhalla työpaikalla.AWWWW moi! Miten menee? :kiss:
Mikä teitä ihmisiä vaivaa, nyt on perjantai-ilta ja kaikki muka selvinpäin, hä:wave: Helsingin Kaisaniemen suuntaan saa fläsäyttää :xmas:
Katos suaki näkee :wave:Heissulivei
Tässähän tämä. Välillä käynyt kääntymässä vanhalla työpaikalla.
Muuten ei mitään uutta elämässä.
Ai, olikohan noi sitten cdg:n :xmas:Ei nuo oo mun tissit kyllä...liian isot ....sulla on väärät tissikuvat tissisiskosein
Ai toi oli sun salajuoni, että oltais kaikki päissään jo Sori dahling, mää ooon ylipoistolla vielä.Mikä teitä ihmisiä vaivaa, nyt on perjantai-ilta ja kaikki muka selvinpäin, hä
Katkolla vaan :xmas:Fami!!!
Missä sä oot ollu?
Todennäköisesti.Ai, olikohan noi sitten cdg:n :xmas:
Oliksullaki semmonen 100 päivää ilman -haaste?Katkolla vaan :xmas:
Palstalta
Ai minä vai???Mikä teitä ihmisiä vaivaa, nyt on perjantai-ilta ja kaikki muka selvinpäin, hä