Mää näytän tissit sellasille, jotka puhaltaa nollan.Tätä asiaa kannatan!!!
Mää näytän tissit sellasille, jotka puhaltaa nollan.Tätä asiaa kannatan!!!
[video=youtube;onhFH7jpq2c]https://www.youtube.com/watch?v=onhFH7jpq2c[/video]Multitasking.
Vaativa juttu.
Mää näytän tissit sellasille, jotka puhaltaa nollan.
Siis näen tissit jo ensi viikolla?Mää näytän tissit sellasille, jotka puhaltaa nollan.
ja mulle näytät automaattisesti oli nollat tai eiMää näytän tissit sellasille, jotka puhaltaa nollan.
Ei, se on vaan tän päivän tarjous, eli kampanja-aika loppuu reilun parin tunnin päästä.Siis näen tissit jo ensi viikolla?
Tottakai, näytäthän sääkin mulle :xmas:ja mulle näytät automaattisesti oli nollat tai ei
:ONosta ne tissit nyt famille ja pois sieltä taustalta
Kas, namutäti :kiss:
AWWWW moi! Miten menee? :kiss:
Laitoin jo ihan julkisesti tohon ruutikselle.Mäkin oon juonu niin vähän ettei mittari vielä heilahda. Yyveeboksi odottaa
Mää tarviin privaattitissit kun ei baariinkaan pääse.Laitoin jo ihan julkisesti tohon ruutikselle.
Laitoin jo ihan julkisesti tohon ruutikselle.
En mää kyl ilman vaihtareitaMää tarviin privaattitissit kun ei baariinkaan pääse.
Eiköhän tuokin järjesty :xmas: Vaikka mun rusinoissa kyllä paljoo näkemistä olekaanEn mää kyl ilman vaihtareita
Epistä. Mun pitää odottaa selviämistäni ainakin sunnuntaihin.Ei, se on vaan tän päivän tarjous, eli kampanja-aika loppuu reilun parin tunnin päästä.
Minä puhkun nolliaMää näytän tissit sellasille, jotka puhaltaa nollan.
Fami!!!
No voi hitto, ei se sittenkään perääntynyEiköhän tuokin järjesty :xmas: Vaikka mun rusinoissa kyllä paljoo näkemistä olekaan
Mikään ei pysäytä minua, kun kyse on tisseistä.No voi hitto, ei se sittenkään perääntyny
En mää kyllä mitään paljaita sit näytä :snotty:
Jahas, tissisisko sit lupaa kysymättä julkas mun tissit.