Kaksplus vs. Äitylit

• Viestiketjun aloittaja Meetwursti
  • Ensimmäinen viesti
"..."
[QUOTE="M33";30737047]No arvaa mitä.. Mun tekis mieli naurahtaa tuolle sun nimimerkille :D "tytsi 89". Eli oot 26 vuotias? Ja sun nimimerkki on "tytsi"

Ootko sä joku iki-teini vai? :D[/QUOTE]

M33 ei välttämättä ymmärrä että jotkut ovat olleet vuosia samalla nimimerkillä. Sinulla on harmaa nimimerkki niin sitä voi vaihtaa vuoden välein, ensi vuonna sitten M34?

[QUOTE="M33";30737047]No arvaa mitä.. Mun tekis mieli naurahtaa tuolle sun nimimerkille :D "tytsi 89". Eli oot 26 vuotias? Ja sun nimimerkki on "tytsi"

Ootko sä joku iki-teini vai? :D[/QUOTE]

tais olla ihan oikea teini kun täällä alotti kirjottelun.

Peyote
[QUOTE="M33";30737202]Mitäs vikaa on nimimerkissä M33? Eikö siitä tule esiin kaikki olennainen? Kuten ikäväkyllä myös mainitsemassani toisessakin nimimerkissä.. :D[/QUOTE]

Voitte mennä riviin kaikki palstan M33, M34 Mies30 ynnä muut.

Peyote
[QUOTE="...";30737197]Tarkoitin lähinnä sitä että äityleissä ei tule miesnäkökulmaa esiin. Ilmeisesti se on lisäksi täynnä toisiaan nokkivia naisia? Olisin luullut että omalla naamalla häiriköinti vähenee.[/QUOTE]

Njaa, ehkä enemmänkin niin että kun naamat näkyy, sitä voidaan vaan käyttää aseena. Ja kaikillahan ei facessakaan näy muuta ku se joku huonekasvi ja tietoina elämän kova koulu. :D

"..."
[QUOTE="M33";30737202]Mitäs vikaa on nimimerkissä M33? Eikö siitä tule esiin kaikki olennainen? Kuten ikäväkyllä myös mainitsemassani toisessakin nimimerkissä.. :D[/QUOTE]

Nimimerkin tarkoitus on olla erottuva. Tytsin on sitä, sinun ei tarvitsekaan koska olet harmaa. Pysyvänä M33 taas on huono jos 33 viittaa ikään.

"M33"
[QUOTE="...";30737224]Nimimerkin tarkoitus on olla erottuva. Tytsin on sitä, sinun ei tarvitsekaan koska olet harmaa. Pysyvänä M33 taas on huono jos 33 viittaa ikään.[/QUOTE]

Ahaa, sekö on tarkoitus.. Kiitos kun valaisit :) itse sitten varmaan olen niin mutkaton ihminen, että lyhyt ja ytimekäs toimii minulle parhaiten.

"Mimmu"
No mulle äityleiden lukeminen käy ihan viihteestä. Niin kuin varmaan suurimmalle osalle siellä. Tänään puhuttu esim. Meikittömistä naisista. Ja arvosteltu Maisa Torppaa. Päivän naurut sain, kun suurimman osan äityleiden mielestä omien miesten mielestä meikitön ja naturelli nainen on kaikkein kaunein. Oujee!! :D

Peyote
[QUOTE="Mimmu";30737355]No mulle äityleiden lukeminen käy ihan viihteestä. Niin kuin varmaan suurimmalle osalle siellä. Tänään puhuttu esim. Meikittömistä naisista. Ja arvosteltu Maisa Torppaa. Päivän naurut sain, kun suurimman osan äityleiden mielestä omien miesten mielestä meikitön ja naturelli nainen on kaikkein kaunein. Oujee!! :D[/QUOTE]

Njoo... Usein kyse on siitä että ei vaan osata meikata ilman kauheaa naaman peittävää pakkelia. :D vähän sama, kuin että miehellekin sanotaan, et ei oo kivan näköstä olla kesällä ilman paitaa, vaikka kyse on siitä miltä juuri nimenomainen mies näyttäisi ilman paitaa.

"Mimmu"
Njoo... Usein kyse on siitä että ei vaan osata meikata ilman kauheaa naaman peittävää pakkelia. :D vähän sama, kuin että miehellekin sanotaan, et ei oo kivan näköstä olla kesällä ilman paitaa, vaikka kyse on siitä miltä juuri nimenomainen mies näyttäisi ilman paitaa.
Mä vaan en ymmärrä miks tähän meikkikysymykseen vedetään aina tuo meikitön vs. Pakkelikerros. Mä en oikeesti tunne yhtään meikkaavaa naista, joka maalaisi itselleen epäluonnollisen näköisen sotamaalauksen. Kaikki meikkaavat erittäin luonnollisesti, ja näyttävät hyvältä :) kyllä se luonnollinen meikki vaan näyttää parhaalta.

Tietysti on nämä julkkistyrkyt erikseen, mutta heillä se usein on mennyt jo siihen naaman leikkelyksi tai pistosten laitoksi.

Peyote
[QUOTE="Mimmu";30737386]Mä vaan en ymmärrä miks tähän meikkikysymykseen vedetään aina tuo meikitön vs. Pakkelikerros. Mä en oikeesti tunne yhtään meikkaavaa naista, joka maalaisi itselleen epäluonnollisen näköisen sotamaalauksen. Kaikki meikkaavat erittäin luonnollisesti, ja näyttävät hyvältä :) kyllä se luonnollinen meikki vaan näyttää parhaalta.

Tietysti on nämä julkkistyrkyt erikseen, mutta heillä se usein on mennyt jo siihen naaman leikkelyksi tai pistosten laitoksi.[/QUOTE]

Totta. Meikki on kiva jos se ei ole rumasti laitettu. Mun mies ainakin arvostaa että jotaenkin laittaudun. Tykkää tietysti ilmankin, mutta onhan se viehättävää kun puoliso vähän laittautuu.

Yhteistyössä