Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja vielä tuosta meidän MOAV- kirppiksestä. Siellä pitää reunuspaikkakuntalaisten kuljettaa kotiovelle tuote silloin kun ostajalle sopii, yvv pitää laittaa 2h kuluessa varaamisesta (mä kyllä laitan aina heti), ja kaupat pitää tehdä loppuun 3 vrk sisällä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29707129:Tää on satavarmasti Tampereen MOAV! Niiden yp:n touhu on lähtenyt niin lapasesta, ettei pahempaa ole nähtyItse en tee siellä enää mitään kauppaa, mutta seuraan sivusta tätä komediaa (ja niin tekee moni muukin)
![]()
Hahaa, sama tuli mieleen, hyppäsin kelkasta kun tuli toi että yp:t tsekkaa ilmot ekana ja tietty nyppii päältä parhaat kamat...![]()
Jep jepkaveri joutui just todella pahan nöyryytyksen kohteeksi yhessä ryhmässä. Ypt julkisesti ryhmässä kyykyttivät Häntä nimellä ja valehteli kaikenlaista kauheeta. Iso määrä ryhmäläisiä haukkui Hänet siellä julkisesti. Nyt tämä yxäri äiti on niin loppu että pelkään että Hän tekee itselleen jotain peruuttamatonta, yritän auttaa mutta niin vaikean elämän jälkeen mitä kaikkea Hän on kokenut näinä vuosina + että kamelinselkä katkaistaan tälläsellä julkisella nöyryytyksellä on vaikea korjata syviä haavoja
Toivokaa please Hänen paranemistaan <3 on hirveä tuska miettiä että kaikki uskoo mitä tollaset "naakat" keksii kun innoissaan ryhtyvät nokkimaan. Ne ei välttämättä yhtään ajattele minkälaiset lähtökohdat "uhrilla" voi olla. Joku voi ihan oikeasti hypätä sillalta tollasen kiusaamisen takia jos on jo valmiiksi ihan hajalla
Alkuperäinen kirjoittaja Hiukan järkeä;30733090:No aika hauras pitää olla, jos on jonkun kirpputorisivuston " nöyryytyksistä" sillalta hyppäämässä. Kyse on kuitenkin asiasta josta on äärimmäisen helppo päästä eroon ja joka ei ole mitenkään olennainen yhtään miltään kannalta.
nimenomaan. Kun on mielentila täyttää vakavan masennuksen tunnusmerkit esim. tavaran putoaminen lattialle voi aiheuttaa monen tunnin itku raivarin. Jos sellaisessa tilassa olevaa henkilöä toiset ahdistelee syyttä ja valehtelee sinusta kaikkea pahaa julkisesti niin että saatat jopa menettää tulevan työpaikkasi sen takia ja osan tuttavistasi, on hermoromahdus varma..ja kaikki vaan siksi että tarvitsit apua (eräässä tapauksessa tämä oli tilanne). Harva ymmärtää mitä masennus todella onkaan jos sitä ei ole itse käynyt kantapään kautta läpi. Toivon että ihmiset osaisivat kaikissa keskusteluissaan ottaa huomioon toisten tunteet. Me ei koskaan voida tietää kuka totisesti kantaa sydämessään suurta tuskaa ja surua tai suunnittelee itsemurhaa. Yksi ilkeä sana voi aiheuttaa totista tuhoa toiselle. "Rakasta lähimmäistäsi kuten tahtoisit itseäsi rakastettavan" <3 Please...Peace . ps. olisimmeko todella valmiita kantamaan sydämissämme vastuun siitä, että tahallinen loukkaava käytöksemme aiheutti toiselle niin suurta surua että jätti henkensä...ihan vain ajatuksena.
Monessa ryhmässä se helvetinmoinen työsarka on kyllä ihan itse ylläpitäjien aiheuttamaa, niillä miljoonalla pilkunhässimissäännöllä.
Kai siinä työsarkaa riittää, jos pitää koko ajan olla päivystämässä että varattiinko tuote nyt kirjoitusmuodossa "Varaan" vai "minulle tämä" vai "voisin ostaa"..... sitten yp:t siellä kilpaa kommentoimassa ja jakelemassa varoituksia vääristä sanamuodoista, eli toisinsanoen häiritsemässä ihmisten kaupantekoa.