Pirkan Yrtit&kermaviili- sipsit maistuu ihan Kickers- sipseille, jopa rakenne on sama.
Ja vihreä Muumi- tikkari maistuu omena Pastirollille.
Ja vihreä Muumi- tikkari maistuu omena Pastirollille.
Aika tarkkaan 15-vuotta sitten oli vain parin vuoden ajan myynnissä kahta maailman parasta jäätelöä.
Ensimmäinen jota KUKAAN ei muista oli todella, todella pienessä purkissä myyty punssijäätelö. Siis ajatelkaa sellaista ben&jerry's jätskitötsää mutta 1/5 sen koosta. Eli siihen mahtui varmaan puoltoista desiä jäätelöä.
Purkki oli kultaruskearaidallinen ja jäätelö oli maailman kermaisinta jäätelöä mustin vaniljapilkuin jossa oli tahmean keltainen punssikastikesydän. Ikinä ei tule parempaa jäätelöä koskaan olemaan.
Jamboja mäkin kaipailen! Täydellisesti mun makuun. Eikä mitään vastaavaa löydy enää hyllyistä.Mulla on myös ikävä Jambo-patukkaa .
Jambohan palasi pariksi vuodeksi hyllyille. Noin kymmenen vuotta sitten.Jamboja mäkin kaipailen! Täydellisesti mun makuun. Eikä mitään vastaavaa löydy enää hyllyistä.
Maistoin niitä kun ne tulivat takaisin. Ihmettelin, että miten noita on joku osannut kaivata, ei iskenyt lainkaan minuun.Joo, muistan ja silloin jopa hamstrasin niit, mut ei mun kysynta tainnu olla tarpeeks.