mitkä herkut muistat hyvinä,mitä ei enään myydä? :)

• Viestiketjun aloittaja toffeee
  • Ensimmäinen viesti
ziude
Super toffee jäätelö! En ole kova syömään jäätelöä (syön jäätelöä ehkä 1-2 krt vuodessa), mutta super toffee oli hyvää!

Turkinpippuritanko oli kyllä hyvää! Sitä oli joskus ärsyttävä kuoria, kun ohut muovi jämähti tankoon kiinni...

ziude
[QUOTE="Olivia";26008081]Hopeatoffee. Turkinpippuripussi joka oli keltainen (siinä oli niitä mietoja ruskeita turkinpippureita joita on siinä värisekoituksessa, mutta mä haluaisin pelkästään niitä enkä niitä värillisiä ollenkaan). Oi, Turkinpippuritangot! En muistanutkaan![/QUOTE]

Joo! Mulle kanssa noita niitä vaaleanruskeita turkkareita. Mun mies inhos niitä, mutta mun mielestä ne oli niiiiin hyviä!

"vierailija"
Heippa,
Ostin tänään Honkkarista 4kpl/400g pussesa Honkkarista. Melli oli tuon valmistaja ja melkein samanlaisia kuin ne mitkä minä tosin maku oli hieman erilainen mitä oli muistikuvissa mutta eikos aika kultaa muistot :D

"Pipe"
Aika tarkkaan 15-vuotta sitten oli vain parin vuoden ajan myynnissä kahta maailman parasta jäätelöä.

Ensimmäinen jota KUKAAN ei muista oli todella, todella pienessä purkissä myyty punssijäätelö. Siis ajatelkaa sellaista ben&jerry's jätskitötsää mutta 1/5 sen koosta. Eli siihen mahtui varmaan puoltoista desiä jäätelöä.

Purkki oli kultaruskearaidallinen ja jäätelö oli maailman kermaisinta jäätelöä mustin vaniljapilkuin jossa oli tahmean keltainen punssikastikesydän. Ikinä ei tule parempaa jäätelöä koskaan olemaan.

Itse muistan et tätä oli joskus Jäätelöautolla myytävänä ihan muutamia kertoja. Itsekin rakastuin kyseiseen jäätelöön. Harmi vaan tuota herkkua ei enää ole. :( Ainakaan uuden jäätelöauton mainoksessa ei ollut tuota herkkua... Ikävä on!

näitä kaipaan
Brejk-suklaapatukka. Pandan suklaarusinoitakaan en ole nähnyt kaupoissa, laivalta varmaan saa vielä?

Mövenpickin suklaajäätelö. Siinä oli ihania isoja suklaapalasia joukossa ja jäätelö oli kermaisen paksua. Omar-toffee karkkeja en ole myöskään nähnyt ja jouluna yritin etsiä vaaleanpunaisessa rasiassa olevia Noblesseja.

9mmm
kiinalaiset oli laivalla sellanen keltanen pussi suklaariisi palleroita.

sit apina pussi saman tyylisiä ku mustat pääkallot

sit oli sellanen ananas karkki jossa musta raita myytiin pelti rasiassa joka oli pyöreä ja ananaksen kuvia.

Hartwall Rally
muistaako kukaan enää sellaista Rallya, mustaa limsaa, sain sitä aina 70 - luvulla saunajuomaksi .
Ei ollut samaa kuin cokis, ei taida olla nykyään mitään sen veroista. Ikävä.

Yhteistyössä