The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, mä en kestä kun kaupoissa on ihmisiä, myyjät tulee kyseleen tarviiko apua ja joudun vastaan niille, että vittu en. Sit pitäis käydä niitä rättejä läpi, eikä ikinä löydä kuitenkaan mitään. Sovittaminenkin on niin saatanasta, ja lisäks ne peilit ihan selkeesti laihentaa, jonka johdosta mä näytän aivan karseen hirveeltä luurangolta ihan sama mitä sovitan. Valaistuskin tekee ihon kelmeenkuolleen harmaaksi. Kumma kun omassa peilissä näyttää ihan erilaiselta.

Suomalainen muoti on muutenkin ihan perseestä, täältä ei koskaan löydä yhtään mitään kivaa. Väritkin on aina pelkkää mustaa/harmaata, valkosta, laivastonsinistä ja beigeä, eli ts. ankeeta paskaa.

Vois kai alkaa kulkea alasti niin ei tarvi vaatteita ajatella. Oon niin karvanenkin et talvella olis lämpönen talviturkki päällä enivei.
Missä käyt shoppailemaassa? Mää voisin käydä varastamassa sieltä peilin. Täällä päin, kaupoissa ja kotona, peilit vaan lihottaa ja näytän porsaalta :snotty:
 
"myyjä"
Joo, mä en kestä kun kaupoissa on ihmisiä, myyjät tulee kyseleen tarviiko apua ja joudun vastaan niille, että vittu en.

Vois kai alkaa kulkea alasti niin ei tarvi vaatteita ajatella. Oon niin karvanenkin et talvella olis lämpönen talviturkki päällä enivei.
Tiedän että tuosta ei kaikki tykkää. Mutta kun niin on ohjeistettu tekemään. Tällä tavalla huomioidaan asiakas. On myös niitä ihmisiä jotka sitten valittaa jos myyjä ei kysy tarvitseeko asiakas apua, voiko olla apuna tms. Häntä ei sitten taas ole huomioitu. Koskaan ei ole hyvä.
On myyjiä jotka "hyökkäävät" asiakkaan luokse melkein heti kun ovesta astuvat sisään. Toiset sitten taas antavat asiakkaan hetken katsella ja kysyvät sitten.

Nainen käveli iholle maalatuissa farkuissa - kukaan ei kiinnittänyt huomiota

Tuossa voisi olla yksi ratkaisu ainakin housuongelmaan :D

Nainen käveli iholle maalatuissa farkuissa - kukaan ei kiinnittänyt huomiota
 
Täällä paistaa aurinko!

Tänään vois jo alotella siivoilua,
pitäis ikkunat pestä, varasto koluta läpi, sauna pestä ja käsitellä lauteet suojalla. Kukkamullat vartoo vaihtoa ja ja....Kevätsiivous! Jee! :D

Mut ensin kahvia --->
 
eiköhän tilanne pian normalisoidu ja kaikki alkaa menemään päin persettä kuten tavallisesti

toivotaan että edes muutama toimistokuukkeli olis muistanut että hällähän on pitämättömiä sairaslomia

Yksi kollega ihan tosissaan laski pitämättömät sairaslomat. Niit "sai" vuodessa olla 60 ilman että se vaikuttaa liksaan. Niinpä eräs joulukuu hän kovasti murehti, että kun on kaks viikkoa lomaa ja vielä kolme sairaslomapäivää, niin päivät loppuu kesken ja yksi sairispäivä jää väkisinkin käyttämättä.
 
mulle tuli tämmätti viesti:

Hei.
Nimeni on Kristina
Etsin miestä seksiä dating.
Haluan tarjota sinulle sex video chat.
Lupaan näyttää teille minun märkää pillua.
Ilmaiseksi Olen valmis vastaamaan tahansa seksuaalinen fantasioita.
Jos olet todellinen mies ja kuuma, pyydän asentamaan ilmainen ohjelma sexchat.
Jossa pyydetään kirjoittamaan salasana 079986 ja näet minut Online.
Minä odotan sinua.



mitä luulette, oliskohan toi Kristina sittenkin the love of my life
 
mulle tuli tämmätti viesti:

Hei.
Nimeni on Kristina
Etsin miestä seksiä dating.
Haluan tarjota sinulle sex video chat.
Lupaan näyttää teille minun märkää pillua.
Ilmaiseksi Olen valmis vastaamaan tahansa seksuaalinen fantasioita.
Jos olet todellinen mies ja kuuma, pyydän asentamaan ilmainen ohjelma sexchat.
Jossa pyydetään kirjoittamaan salasana 079986 ja näet minut Online.
Minä odotan sinua.



mitä luulette, oliskohan toi Kristina sittenkin the love of my life
Älä enää mieti, päiväuniesi unelmanainen otti suhun yhteyttä ja sä vaan jahkailet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30726717:
Älä enää mieti, päiväuniesi unelmanainen otti suhun yhteyttä ja sä vaan jahkailet.
en oo kylläkään hiljattain nähnyt päiväunia ja edellisistä on niin kauan että en voi varmaksi muistaa että siinä olis esiintyny juurikin Kristina
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä