The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mäkin tarttisin kyl ihan perusvaatteita, mutta vihaan shoppailua niin paljon ettei huvita :D.
Shoppailu ei meikäläiseltä onnistu.

Viimeksi kun kävin paitakaupassa, niin kysyin suoraan myyjältä, että "lyhythihainen yksivärinen puuvillainen kauluspaita, jossa on vasemmanpuoleinen rintatasku". Ja niitä kuusi.

Viimeksi kun kävin kenkäkaupassa, niin kysyin myyjältä, että " mis teillä on Sievin Jalkineen ESD- pohjaiset mustat miesten kävelykengät kokoa 42?"

Ei tartte hypistellä tai sormeilla kaikkea.
 
Shoppailu ei meikäläiseltä onnistu.

Viimeksi kun kävin paitakaupassa, niin kysyin suoraan myyjältä, että "lyhythihainen yksivärinen puuvillainen kauluspaita, jossa on vasemmanpuoleinen rintatasku". Ja niitä kuusi.

Viimeksi kun kävin kenkäkaupassa, niin kysyin myyjältä, että " mis teillä on Sievin Jalkineen ESD- pohjaiset mustat miesten kävelykengät kokoa 42?"

Ei tartte hypistellä tai sormeilla kaikkea.
Joo, mä en kestä kun kaupoissa on ihmisiä, myyjät tulee kyseleen tarviiko apua ja joudun vastaan niille, että vittu en. Sit pitäis käydä niitä rättejä läpi, eikä ikinä löydä kuitenkaan mitään. Sovittaminenkin on niin saatanasta, ja lisäks ne peilit ihan selkeesti laihentaa, jonka johdosta mä näytän aivan karseen hirveeltä luurangolta ihan sama mitä sovitan. Valaistuskin tekee ihon kelmeenkuolleen harmaaksi. Kumma kun omassa peilissä näyttää ihan erilaiselta.

Suomalainen muoti on muutenkin ihan perseestä, täältä ei koskaan löydä yhtään mitään kivaa. Väritkin on aina pelkkää mustaa/harmaata, valkosta, laivastonsinistä ja beigeä, eli ts. ankeeta paskaa.

Vois kai alkaa kulkea alasti niin ei tarvi vaatteita ajatella. Oon niin karvanenkin et talvella olis lämpönen talviturkki päällä enivei.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä