Miksi kukaan synnyttää alateitse?

  • Viestiketjun aloittaja "Reeta"
  • Ensimmäinen viesti
Huoh vaan
Sinä päivänä kun mun mieheni haluaa "yhdessä" mun kanssani päättää mun synnytystapani, heitän häntä geishakuulalla päähän.

Kaksi lasta, kaksi helppoa synnytystä, onnellinen seksielämä.
 
"Mammeli"
Oho, vieläkin tämä aihepiiri jaksaa kiinnostaa. Kuten lukukerroista voi päätellä, on tähän ketjuun ehkä muutama mieskin eksynyt lukemaan ja jopa kommentoimaan. Minä en ole koskaan esiintynyt missään keskustelussa miehenä ja aion jastkossakin pysyä naisena - hyvin naisellisena sellaisena.
 
löysä
Minulla värkki oli jo ennen synnytystä melko "löysä". Johtuu vissiin geeneistä. Ja kun miehelläni on kohtuu pieni kalu, niin päätös oli helppo. Sektio tietenkin. En halunnut todellakaan, että jo valmiiksi löysähkö värkkini löystyy vielä lisää!

Päätimme asian yhdessä mieheni kanssa, ja päätös oli oikeastaan helppo.
 
Totuus sattuu
Yhden asian voi 100% varmuudella sanoa. Yksikään tussu ei paremmaksi muutu synnytyksen jälkeen. Toisilla tussu horahtaa vähän, toisilla paljon ja joillain se menee täysin tärviölle.

Se, että täällä jotkut väittää värkkinsä jopa parantuneen synnytyksen myötä on kyllä täyttä paskapuhetta.
 
Vierailija1
Sektiossa suuremmat riskit. Synnytys kokemuksena ihana ja ainutlaatuinen, elämän hienoimpia kokemuksia. En haluaisi luopua siitä.

Kroppa valmistautuu koko raskauden ajan synnytykseen. Paikat löystyy ja venyy, voi tulla laskeumia jne. vaikka ei synnyttäisikään alateitse. Ja paikoilla on taipumus palautua :)
 
Vieras..
Monilla naisilla seksielämä paranee alatiesynnytyksen jälkeen, koska tuntoherkkyys lisääntyy, orgasmi saavutetaan helpommin jne.

Miksi kukaan siis haluaa sektion? ;)
Tahallaan aiheuttaa vauvalle ja itselle suuremmat riskit.
 
gbhjkl,.ö
Yhden asian voi 100% varmuudella sanoa. Yksikään tussu ei paremmaksi muutu synnytyksen jälkeen. Toisilla tussu horahtaa vähän, toisilla paljon ja joillain se menee täysin tärviölle.

Se, että täällä jotkut väittää värkkinsä jopa parantuneen synnytyksen myötä on kyllä täyttä paskapuhetta.
Aika monilla se pysyy ennallaan jos treenaa, tässähän oli jotkut kokeilleetkin. :) Ehkä sinä vain olet laiska treenaamaan, kannattaisi niin ei tule löysä alapää ellei se ole jo...
 
Normaali, järkevä nainen
Hyviä kommentteja on tullut aiheeseen. Tuo nimimerkin "kaava" oli juuri se mitä meinasin kirjoittaa tänne, kyllä siinä tosiaan lastakin ajatellaan kun pidetään alapää kunnossa niin voidaan mahdollisesti välttää miehen lähteminen vieraisiin ja ero. Kun joku juuri tuossa ylhäällä hehkutti että naisilla se seksielämä paranee alatiesynnytyksen myötä, niin juupa, nimenomaan NAISILLA. Ei ole tullut vielä semmoista miestä vastaan joka tosissaan olis väittänyt että ompa seksielämä nyt parempaa kun naisella on vähän löysempi alapää.

Mutta no toisaalta, kaikki kunnia niille jotka suostuu alakautta synnyttämään. Eihän yhteiskunnalla olisi vara rueta kaikkia sektioimaan.
 
hhghjk
Huh onneksi meillä on niin hyvä parisuhde ettei tuollaisia "mies jättää ku pillu löystyy" ole tarvinnut edes ajatella. :) Lapsen parasta ajatteleva tottakai päätyy synnyttämään alateitse jos se on mahdollista. Ymmärrän että se, kun tuodaan esiin se valtava itsekkyys siinä sektion taustalla, kolahtaa monille sektion valinneille.
 
Akkelikki
Miks kukaan haluais sektiota? Ihan hirveen kipeenä pitää olla tosi pitkään leikkauksesta, vauvan nostaminen pelottaa ja mulla haava vielä tulehtuikin kaupan päällisiksi. Salilla pystyin alkaa käymään vasta n. 6 kk sektion jälkeen. Kaiken lisäksi oli vielä paha mieli, kun maito ei lähtenyt nouseen ja kukaan ei uskonut, että sitä ei vaan riitä (paitsi yks lääkäri). Sitä kuulemma sattuu nimen omaa leikkauksen takia ja mun tapauksessa varsinkin, koska en tulehduksen takia pystynyt "taipumaan" rintaruokintaan.
 
Lorttomammat
Tyypillisiä mammoja, vain oma nautinto kiinnostaa. Miehestä ei niin väliä. Kukaan mies ei halua panna löysään vittuun. Sitten itketään kun ukko rupee käymään vieraissa.
 
kaksi alakautta
Alkuperäinen kirjoittaja Normaali:
Hyviä kommentteja on tullut aiheeseen. Tuo nimimerkin "kaava" oli juuri se mitä meinasin kirjoittaa tänne, kyllä siinä tosiaan lastakin ajatellaan kun pidetään alapää kunnossa niin voidaan mahdollisesti välttää miehen lähteminen vieraisiin ja ero. Kun joku juuri tuossa ylhäällä hehkutti että naisilla se seksielämä paranee alatiesynnytyksen myötä, niin juupa, nimenomaan NAISILLA. Ei ole tullut vielä semmoista miestä vastaan joka tosissaan olis väittänyt että ompa seksielämä nyt parempaa kun naisella on vähän löysempi alapää.

Mutta no toisaalta, kaikki kunnia niille jotka suostuu alakautta synnyttämään. Eihän yhteiskunnalla olisi vara rueta kaikkia sektioimaan.
Teille luonnostaan löysäpilluille on vaan kova paikka kun kaikkien muiden pimpit ei lörähdä alatiesynnytyksessä. Ja joillekkin miehille se oma pieni pippeli tosiaan on ongelma, naisen jos toisenkin kanssa :/

Toisekseen mieshän on vaan innoissaan kun minäkin nautin, ja paljon enemmän nautinkin kuin ennen synnytystä. Nyt on tuntoherkkyys kohdillaan ja orkun saa aina! Miksi naisen intohimo olisi mieheltä POIS? HULLU AJATUS!

Sit vielä sekin fakta että toiset tosiaan elää rakkaussuhteessa, eikä "olen miehelle pelkkä panopuu"-suhteessa. Kyllähän sen ymmärtää että tuollainen valmiiksi löysäpimppinen ja epävarma nainen haluaa sektion pimpin vuoksi, kun se pienen kikkelin omaava mies näkee naisessaan vain vaginan eikä juuri muuta.
 
l.o.l
Teille luonnostaan löysäpilluille on vaan kova paikka kun kaikkien muiden pimpit ei lörähdä alatiesynnytyksessä. Ja joillekkin miehille se oma pieni pippeli tosiaan on ongelma, naisen jos toisenkin kanssa :/

Toisekseen mieshän on vaan innoissaan kun minäkin nautin, ja paljon enemmän nautinkin kuin ennen synnytystä. Nyt on tuntoherkkyys kohdillaan ja orkun saa aina! Miksi naisen intohimo olisi mieheltä POIS? HULLU AJATUS!

Sit vielä sekin fakta että toiset tosiaan elää rakkaussuhteessa, eikä "olen miehelle pelkkä panopuu"-suhteessa. Kyllähän sen ymmärtää että tuollainen valmiiksi löysäpimppinen ja epävarma nainen haluaa sektion pimpin vuoksi, kun se pienen kikkelin omaava mies näkee naisessaan vain vaginan eikä juuri muuta.
Paskapuhetta, meinaat, että mies nautii sitä enemmän mitä väljempi värkki naisella on.. lol :D
 
Normaali, järkevä nainen
Teille luonnostaan löysäpilluille on vaan kova paikka kun kaikkien muiden pimpit ei lörähdä alatiesynnytyksessä. Ja joillekkin miehille se oma pieni pippeli tosiaan on ongelma, naisen jos toisenkin kanssa :/

Toisekseen mieshän on vaan innoissaan kun minäkin nautin, ja paljon enemmän nautinkin kuin ennen synnytystä. Nyt on tuntoherkkyys kohdillaan ja orkun saa aina! Miksi naisen intohimo olisi mieheltä POIS? HULLU AJATUS!

Sit vielä sekin fakta että toiset tosiaan elää rakkaussuhteessa, eikä "olen miehelle pelkkä panopuu"-suhteessa. Kyllähän sen ymmärtää että tuollainen valmiiksi löysäpimppinen ja epävarma nainen haluaa sektion pimpin vuoksi, kun se pienen kikkelin omaava mies näkee naisessaan vain vaginan eikä juuri muuta.
Tässä yllä ihan huippu kommentti. :D Huomaa, että johonkin kolahtaa totuus kun pitää rueta tuolla tavalla "luonnostaan löysäpimpiksi" nimittelemään. Pitää vielä korjata hieman, että en minä ihan sitä tarkoita että ihan kaikki alakautta synnyttäneet ovat niitä PIMPPINSÄ pilanneita, mutta sitä todennäköisyyttä voidaan huomattavasti minimoida sektiolla.
 
sekti0
Nää jotku haluu vielä pakertaa sen muksun ulos alateitse, ni saa sitte märistä keskustelupalstoilla kuinka paljon parempia ihmisiä ne onkaan! Sektio se olla pitää, hajotkaa siihen jotka haluutte toosanne kursii kokoo ku se on levinny seinille.

Sektio takana, enkä vaihtais mistää hinnasta. Paraneminen oli nopeaa ja mitään tulehtuneita haavoja en kokenu. Oli kyllä niin helppo kokemus, että naurattaa melkeen teidän puolesta jotka itkette kuinka sektiot on aina vaikeita! :D Itse en oo kuullu alatiesynnytyksistä hyviä kokemuksia.

Synnytystapa ei teistä parempia ihmisiä tee, se arvostus ja kunnia kannattaa jollain ihan muulla tavalla hankkia!
 
Pin
Nää jotku haluu vielä pakertaa sen muksun ulos alateitse, ni saa sitte märistä keskustelupalstoilla kuinka paljon parempia ihmisiä ne onkaan! Sektio se olla pitää, hajotkaa siihen jotka haluutte toosanne kursii kokoo ku se on levinny seinille.

Sektio takana, enkä vaihtais mistää hinnasta. Paraneminen oli nopeaa ja mitään tulehtuneita haavoja en kokenu. Oli kyllä niin helppo kokemus, että naurattaa melkeen teidän puolesta jotka itkette kuinka sektiot on aina vaikeita! :D Itse en oo kuullu alatiesynnytyksistä hyviä kokemuksia.

Synnytystapa ei teistä parempia ihmisiä tee, se arvostus ja kunnia kannattaa jollain ihan muulla tavalla hankkia!
No joo ei siinä mitään sankarillista olekaan lasta synnyttää alateitse, se on vaan ihan tavallinen asia joka on lapselle, sekä äidille parempi kuin leikkaus jos mitään erityistä syytä ei ole leikata. Kyllä silti vähän iljettää kun jotkut laittaa pikkupippelisen miehensä lapsen terveyden edelle kuvittelemalla vielä toosan poikkeuksetta leviävän suureksi kraateriksi. Hienoa tietämystä, sanoisinko...
 
Huoh vaan
[QUOTE="Niinpä";30725725]Sulle ehkä, mutta miehesi tuskin tykkää kun joutuu jyystämään väljää värkkiäsi.[/QUOTE]

Voi, kyllä tykkää, Sanotaanko, että vakka on kantensa valinnut.
 
sekti0
No joo ei siinä mitään sankarillista olekaan lasta synnyttää alateitse, se on vaan ihan tavallinen asia joka on lapselle, sekä äidille parempi kuin leikkaus jos mitään erityistä syytä ei ole leikata. Kyllä silti vähän iljettää kun jotkut laittaa pikkupippelisen miehensä lapsen terveyden edelle kuvittelemalla vielä toosan poikkeuksetta leviävän suureksi kraateriksi. Hienoa tietämystä, sanoisinko...
No mä en oo minkää tiukan toosan takia menny sektioon, vaan pelon takia alun alkaen ja lopulta ihan muista syistä oli kiireellinen sektio. Ja siinä vaiheessa en olisi saanu synnyttää alateitse, riippumatta omasta mielipiteestäni asiaan. Vielä siitä pelosta, niin kenenkään ulkopuolisen on turha tulla pätemään siitä, myös synnytyspelkoisella on oikeus lapseen.

Itse en menisi sektioon jonkun toosan kireyden takia, enkä ymmärrä jos se on ainoa syy jollekkin. Jos mun mies olisi munineen vaatinut sektioo, niin se olisi ollut yhdentekevää mulle. Onneksi mieheni omaa aivotoiminnan myös.

Lähinnä viittasin siihen kun niin paljon saanu paskaa niskaa näiltä "oikeilta synnyttäjiltä" jo synnytystavan takia. Niin ei se alatiesynnytys tee kenestäkään kireempää, löysempää tai fiksumpaa.
Edelleen asioilla on monta puolta ja aivoja voi käyttää ajattelun avuksi! :)
 
"dingdong"
Suomalainen nainen tekee sairaita lapsia maailmaan sektiolla! Tärkeintä elämässä on se, että tuhero ja tissit kelpaa niille sadoille tuleville ex-miehille! Lapsihan on vain väline saada sossusta rahaa, eikö niin?
 
"Mammeli"
Sektion jälkeen söin särkylääkkeitä 4pvää. Maito nousi seuraavana päivänä sektiosta ja imetys lähti hyvin käyntiin. Sairaalasta pääsimme kotiin kolmen vuorokauden jälkeen. Kuukauden jälkeen ei enää mitään kipuun viittaavia tuntemuksia (nipistelyä) sektiohaavan alueella.

Mulla ei muuten ollut raskausaikana niitä liitoskipuja, joista jotkut valittaa että "niin kamalaa, kun sattuu!" - ollenkaan. Lisäksi vältyin täysin raskausarvilta. Liekö syynä säännöllinen vatsa-alueen rasvaus sekä päivittäinen liikunta, vaiko vain hyvät geenit? Sektiossa myös se hyvä puoli, ette se ei mene koskaan yliajalle; aina rv 39+. Näin sikiö ei pääse turhaan kasvamaan jättikokoiseksi ja venyttämään kantajaansa liikaa.
 

Yhteistyössä