Miksi kukaan synnyttää alateitse?

  • Viestiketjun aloittaja "Reeta"
  • Ensimmäinen viesti
"Mammeli"
Kyllä sektion saa aina kun kärsii synnytyspelosta. Eli kuka vain voi saada. En suosittele mutta ymmärrän että jotkut haluaa. Ja hyvä että ne saa ketkä pelkää syystä tai toisesta.

Tosiasia on sekin että synnytys aina vaikuttaa alapäähän. Joka muuta väittää valehtelee. Näistä asioista ei helposti aloiteta keskustelua, mutta kun itse kertoo kokemuksistaan muutkin uskaltaa. Ja netissä on helpompi avautua näin arasta asiasta kuin pilalle mennyt alapää. Ei ole harvinaista ongelmat synnytyksen jälkeen. Googlatkaa vaikka.

Mitä mieltä Kaksplus: Heta Hyttinen vaati keisarileikkauksen – vetosi lakiin - Ihmiset - ME NAISET


Näinpä. "Pelkoja" on monenlaisia. Ja jokainen joka haluaa, Suomessa sektion myös saa.

HUS - Synnytykseen valmentautuminen, synnytyspelko
 
"hepsis"
Itse olen sektion läpi käynyt ja nimenomaan juuri tästä syystä sen halusin, ettei pimppini ihan venähtäisi tai repeäisi korjaamattomasti. Yhdessä mieheni kanssa tämä asia on päätetty.
Koska mieheni on normaalikokoinen mies eikä mikään metriheikki, niin tultiin siihen tulokseen, että parempi jos alapääni pysyy tällaisena kuin nyt on. Joskus nimittäin nytkin jos syystä tai toisesta miehelläni ei ole valtava stondis, niin vähän väljältä voin tuntua. Kostunkin nimittäin hyvin paljon herkästi. Eli yhdessä tosiaan päätimme, että haluamme tulevaisuuden ja parisuhteemme hyvinvoinnin vuoksi sektion.
Eihän tällaista syytä ainakaan vielä voi Suomessa sanoa sektion syyksi sairaalassa, mutta omasta ja mieheni mielestä tämä on erittäin pätevä syy. On aika tärkeää hyvän parisuhteen kannalta, että seksielämä voi hyvin myös lasten saantien jälkeen. Periaatteessa ymmärrän, vaikka en siis hyväksykään, että mies menee vieraisiin jos naisen alapää on aivan totaalisesti lörpähtänyt. Enkä nyt kyllä ymmärrä, että tuskin sellaisesta seksistä enää kumpikaan nauttii. Ja käsitän myös, että varmasti monen naisen pimpille ei mitään kovin suurta synnytyksessä tapahdu ja seksielämä on ainakin lähes yhtä tiukkaa kuin aiemmin, mutta olen vain myös paljon kurjia juttuja kuullut, enkä halunnut riskiä ottaa.
Miehiltä olen humalatilassa kuullut, että kyllä sen aina jollain tapaa tuntee jos nainen on synnyttänyt. Eivät he miksikään lörpäksi sanoneet, mutta että jotenkin kyllä muuttuu. En ymmärrä, miksi miehet valehtelisivat.
 
hhhh
Ihan ehdottomasti vaan sektiolla. Oli se vaan niin siistii sen perään maata viikko tajuttumana teholla komblikaatioiden vuoksi. Kyl se tiukan p**un arvoista oli, riski todellakin kannattaa ehdoin tahdoin ottaa.
 
Vie ras
[QUOTE="hepsis";30722877]Itse olen sektion läpi käynyt ja nimenomaan juuri tästä syystä sen halusin, ettei pimppini ihan venähtäisi tai repeäisi korjaamattomasti. Yhdessä mieheni kanssa tämä asia on päätetty.
Koska mieheni on normaalikokoinen mies eikä mikään metriheikki, niin tultiin siihen tulokseen, että parempi jos alapääni pysyy tällaisena kuin nyt on. Joskus nimittäin nytkin jos syystä tai toisesta miehelläni ei ole valtava stondis, niin vähän väljältä voin tuntua. Kostunkin nimittäin hyvin paljon herkästi. Eli yhdessä tosiaan päätimme, että haluamme tulevaisuuden ja parisuhteemme hyvinvoinnin vuoksi sektion.
Eihän tällaista syytä ainakaan vielä voi Suomessa sanoa sektion syyksi sairaalassa, mutta omasta ja mieheni mielestä tämä on erittäin pätevä syy. On aika tärkeää hyvän parisuhteen kannalta, että seksielämä voi hyvin myös lasten saantien jälkeen. Periaatteessa ymmärrän, vaikka en siis hyväksykään, että mies menee vieraisiin jos naisen alapää on aivan totaalisesti lörpähtänyt. Enkä nyt kyllä ymmärrä, että tuskin sellaisesta seksistä enää kumpikaan nauttii. Ja käsitän myös, että varmasti monen naisen pimpille ei mitään kovin suurta synnytyksessä tapahdu ja seksielämä on ainakin lähes yhtä tiukkaa kuin aiemmin, mutta olen vain myös paljon kurjia juttuja kuullut, enkä halunnut riskiä ottaa.
Miehiltä olen humalatilassa kuullut, että kyllä sen aina jollain tapaa tuntee jos nainen on synnyttänyt. Eivät he miksikään lörpäksi sanoneet, mutta että jotenkin kyllä muuttuu. En ymmärrä, miksi miehet valehtelisivat.[/QUOTE]

Miehen nautinto lapsen terveyden edelle.. Kannattaa todella tarkkaan miettiä hankkiiko lisää lapsia.
 
Pin
Huh onneksi valtaosa naisista on kuitenkin ihan järkeviä yksilöitä jotka synnyttelee kuten luonto on tarkoittanut... Eikä pistä kullia lapsen terveyden edelle. Jotenkin iljettävää...

Vielä kaikille vinkiksi, myös sektiomammoille, ne lantionpohjalihakset! Tiukkuuden kannalta se itse aukko ei ole se juttu, vaan siitä mitä tavaraa siellä sisällä on, kannattaa tutustua kehoonsa ja niihin lihasten treenaamisiin. Ikäkin helposti löysentää jos ei niille tee mitään.
 
"Mammeli"
Tulehtunutta umpilisäkettä on myös ihan turha leikata. Sehän on vain ihan luonnollinen tapa kuolla.


Ja kannattaa muistaa, että tulehtuneen umpilisäkkeen aiheuttama kipu on ns. hyvää kipua eli vie kohti hyvää lopputulosta: jokainen kivun aalto vie nimittäin lähemmäksi kuolemaa! Taas on yksi tuleva eläkeläinen vähemmän. Huomaamme, että oikea asennoituminen helpottaa kestämään kipua paremmin.
 
"juups"
Halusin synnyttää alakautta, koska se oli mahdollista, se on lapsen terveyden kannalta parempi vaihtoehto ja myös tilastojen mukaan turvallisempi tapa synnyttää ja parempi tapa seuraavia raskauksia ajatellen.

Tiedän että alatiesynnytyksessä voi tulla alapäähän vaurioita, mutta en kyllä itse ole huomannut sen vaikuttaneen mitenkään negatiivisesti elämääni, eli mitään vaurioita ei ole tullut. Ulkoapäin ihan samannäköinen vehje kuin aiemmin, ei ole pidätysongelmia eikä siellä tunnu mitään mustaa aukkoakaan, johon miehen penis häviäisi?
 
-.-
Mun mielestä typerin syy vaatia sektio on se, että pelkää alapäänsä puolesta. Itsekästä ja pinnallista ajattelua. Kykeneekö sellainen ajattelemaan koskaan lapsensa parasta jos noinkin luonnollisessa asiassa menee oma tussu edelle.

Ja sektio on mun mielestä siis ok jos siihen on muut perusteet ku että pelkää alapäänsä puolesta.

Joidenki naisten ajatustapa on vaan kuvottava.
 
hhhh
[QUOTE="Mammeli";30722955]Tulehtunutta umpilisäkettä on myös ihan turha leikata. Sehän on vain ihan luonnollinen tapa kuolla.


Ja kannattaa muistaa, että tulehtuneen umpilisäkkeen aiheuttama kipu on ns. hyvää kipua eli vie kohti hyvää lopputulosta: jokainen kivun aalto vie nimittäin lähemmäksi kuolemaa! Taas on yksi tuleva eläkeläinen vähemmän. Huomaamme, että oikea asennoituminen helpottaa kestämään kipua paremmin.[/QUOTE]

Komblikaatio palaa kehiin... komplikaatio

Kuuleppa, se kipu ennen teholle joutumista (ja tukehtumisen tunne) on jotain mitä ei synnytyskipuihin voi verrata. Ihan vaan sillei tiedoksi. Ettei tartte alkaa jollain umpparilla viisastella. En tule koskaan ymmärtämään ihmisiä jotka ilman uhkaavaa tilannetta haluavat sektion. Yksi suurimpia leikkauksia mitä ihmisille suoritetaan....
 
"daa"
Olis kiva tietää, kuinka monta kertaa sama henkilö kirjoittanut eri nimimerkeillä tähän keskusteluun. Jännää, että miehet löytävät juuri tämän keskustelun kolmanneltakin sivulta ja tahtovat kommentoida juuri tähän vaimonsa löysää tavaraa.... On se jännä juttu.
 
"Mammeli"
[QUOTE="daa";30723002]Olis kiva tietää, kuinka monta kertaa sama henkilö kirjoittanut eri nimimerkeillä tähän keskusteluun. Jännää, että miehet löytävät juuri tämän keskustelun kolmanneltakin sivulta ja tahtovat kommentoida juuri tähän vaimonsa löysää tavaraa.... On se jännä juttu.[/QUOTE]




Ehkä tämä aihe koskettaa jollakin tapaa myös miehiä?
 
"daa"
[QUOTE="Mammeli";30723020]Ehkä tämä aihe koskettaa jollakin tapaa myös miehiä?[/QUOTE]

Mutta miten he löytävät juuri tämän keskustelun vaikka kolmannelta sivulta ja tahtovat kommentoida juuri tätä? Eikä esim. Panisitko pomoasi- keskustelua?

Mutta,ehkä ne miehet, joiden vaimot eivät ymmärrä lantionpohja lihaksiston treenaamista, odottavat Kaksplussan sivuilla että pääsevät kommentoimaan vaimojensa alapäätä.... ..... .... :D
 
sen perässä juu
[QUOTE="daa";30723002]Olis kiva tietää, kuinka monta kertaa sama henkilö kirjoittanut eri nimimerkeillä tähän keskusteluun. Jännää, että miehet löytävät juuri tämän keskustelun kolmanneltakin sivulta ja tahtovat kommentoida juuri tähän vaimonsa löysää tavaraa.... On se jännä juttu.[/QUOTE]

miehet löytää aina pilluaiheiset keskustelut. normaali mies osaa päätellä jo otsikosta mistä tässä keskustellaan. kyllä se on miehillä mielessä että synnyttääneellä on pimpassa jotain pielessä. eli lapsettomat tai leikkauksella synnyttäneet on eka vaihtoehto seksiin....... olis hyvä jos äidit jo ekaksi kertoisi että miten on tehny ne lapsensa. ettei tulis pettymystä löysästä tavarasta. deitti ilmoihinkin tieto.
 
"hepsis"
Käsittämätöntä, että ihmiset otti tämän asian niin että kyseessä olisi vain miehen nautinto! Ihan yhtä lailla omani.

Luultavasti tod.olen epäkelpo äidiksi kun vain parisuhdettani ja alapäätäni ajattelen enkä lastani millään tavalla sen takia osaa rakastaa. Huvittaa ihan :)
 
"kaava"
Kireä pillu = hyvä seksielämä = onnelliset vahemmat = paras kasvualusta lapselle.

Löysä pillu = surkea seksielämä = avioero = erolapsi

Siksi sektio on aina myös lapsen etu!
 
Vieru
[QUOTE="kaava";30723146]Kireä pillu = hyvä seksielämä = onnelliset vahemmat = paras kasvualusta lapselle.

Löysä pillu = surkea seksielämä = avioero = erolapsi

Siksi sektio on aina myös lapsen etu![/QUOTE]

Ääliö nainen + ääliö mies = seksielämä/onnellinen avioliitto = kireä pillu
 
"Hämmentynyt"
olen itsekin synnytyspelkoinen, mutten silti sektiota valitsisi. Luonnollinen synnytys on ehdottomasti parempi, miksi vauvat muuten alapäästä tulisivat jos niiden ei ole tarkoitus ja ne siitä hyötyvät.

Maailman typerintä perustella sektiota tavaran löysentymisellä ja seksielämän huononemisella... Taitaa seksielämässä olla jo valmiiksi vikaa jos pelkkä kireys tekee siitä hyvän :D
 
"daa"
Sivistäkää itseänne vaikka täällä, ensimmäinen joka Googlesta löytyi. Opitte hiukan anatomiaa samalla. ;)

http://www.verkkosivuapteekki.fi/epages/JamsanApteekki.mobile/?ObjectPath=/Shops/JamsanApteekki/Categories/Seksuaalisuus/Lantionpohjanlihas/lantionpohja&Locale=fi_FI
 
"juups"
[QUOTE="hepsis";30723121]Käsittämätöntä, että ihmiset otti tämän asian niin että kyseessä olisi vain miehen nautinto! Ihan yhtä lailla omani.

Luultavasti tod.olen epäkelpo äidiksi kun vain parisuhdettani ja alapäätäni ajattelen enkä lastani millään tavalla sen takia osaa rakastaa. Huvittaa ihan :)[/QUOTE]

Mutta mistä sinä tiedät mitä sun pimpilles käy alatiesynnytyksessä, jos et koskaan ole alakautta synnyttänyt?

Tiesitkö että monella naisella synnytys vaan parantaa tuntemuksia tuolla alhaalla, paikat tulee paljon herkemmiksi. Näin kävi myös itsellä. Siksi vaikea ymmärtää näitä keskusteluja. Ja ylipäätään kun suurimpaan ääneen näitä väittämiä näyttää tekevän ihmiset, jotka a. eivät ole itse synnyttäneet alakautta, b. joiden vaimo ei ole synnyttänyt alakautta ja c. jotka hyvin tod.näk. eivät ole koskaan synnyttänyttä naista sieltä alapäästä edes kokeilleet.

Mutta se juu taitaa olla tämä yksi provo joka kirjoittaa yhä uudestaan ja uudestaan muka loukkaavia ja hauskoja kommentteja synnyttäneen naisen alapäästä.

Ja onhan se ihan selvä arvovalinta, haluaako lapselle alatiesynnytyksen kautta parhaat mahdolliset eväät elämään (sitä kullanarvoista mikrobikantaa ei sektiossa saa vaikka vauvaan koitettaisiin niitä eritteitä hieroa) vai haluaako mieluummin varjella pimpsaansa joltain megavauriolta, joka on vieläpä hyvin epätodennäköinen. Hyvin harvalle tulee niitä oikeita vaurioita alapäähän.
 
"hepsis"
No juu, oletinkin jo etukäteen että tästä tulee taas tällainen haloo. Ajattelin vain sanoa ääneen mitä luulen monien muidenkin oikeasti ajattelevan. Mutta riehukaa nyt niin paljon mielipiteeni vuoksi kuin haluatte, minä ja mieheni ollaan ainakin onnellisia ratkaisustamme!
 
Vie ras
[QUOTE="hepsis";30723226]No juu, oletinkin jo etukäteen että tästä tulee taas tällainen haloo. Ajattelin vain sanoa ääneen mitä luulen monien muidenkin oikeasti ajattelevan. Mutta riehukaa nyt niin paljon mielipiteeni vuoksi kuin haluatte, minä ja mieheni ollaan ainakin onnellisia ratkaisustamme![/QUOTE]

Toivottavasti lapsenne osaa kiittää teitä kun sairastuu alzheimeriin, että mukavaa tämä on mutta onneksi pienimunainen isäni sai kunnon tyydytystä.
 
Viras
[QUOTE="hepsis";30723226]No juu, oletinkin jo etukäteen että tästä tulee taas tällainen haloo. Ajattelin vain sanoa ääneen mitä luulen monien muidenkin oikeasti ajattelevan. Mutta riehukaa nyt niin paljon mielipiteeni vuoksi kuin haluatte, minä ja mieheni ollaan ainakin onnellisia ratkaisustamme![/QUOTE]

Taidatte kuulua alempaan sosioekonomiseenluokkaan.
 

Yhteistyössä