The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei ole hätäapu nuudeleitakaan|O
Pitääkö mun oikeesti nyt ruveta keittää vielä jotakin
Pitää, et sä voi tyhjällä masulla mennä nukkuun, kun sitten näät karmeita vihreitä menniäisunia ja sitten huominen aamu näyttäytyy entistä kurjempana.

Ei siinä kauaa mene, jos laitat vaikka parit kovat munat tulemaan :p...tai muuta, mitä sattuu olemaan..
 
Il ja taa. :flower:

Käväisin pikkusysteriä moikkaamassa. Kotiinpaluu sit järjestyksessä nurkkabaari (vain yksi) - lähikauppa ( jokunen sihijuoma, koska ajattelin katsoa MadMaxin).

Huomenna sitten isäukolle. Olin siellä just viikonloppuna, niin isäukko näytti mulle kun oli jatkanut liiteriä. Liiteri oli ihan asiallisesti vaaterissa ja asianmukaisesti duunattu... ei siis näyttäny yhtään isäukon tapaan hätähousumaisesti kyhätyltä. Mut oven kanssa isäukon timpurintaidot olivat loppuneet. Kilttinä poikana sit sanoin isille, että soittaa milloin hänelle sopii, niin tulen laittamaan sen oven kondikseen. Nyt kun päivänvaloakin riittää, niin päivän aikana ehtii ja näkee. Isäukko soitti just ja kysyi, että käykö huomenna. Käy hyvinkin.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30723696:
Jostain syystä miulle tuli tuosta keittelystä mieleen perunavelli :D. Se on namia. Miksi ihmeessä en oo moista herkkua tehnytkään aikoihin.
Joku muukin tykkää perunavellistä :heart: sielunsisko!

Ukko katto mua kun hullua kun latasin 10 litran kattilan perunavelliä pöytään :D

Ja sit se haki S-Marketista kananugetteja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30723729:
Löysää muusiahan se oikeastaan on. Kylmiä nakkeja siihen on tapana miun kotoseudulla palastella mukaan. Sekaan isketään vielä voisilmä. Pirun hyvää ruisleivän kera :D.
No katos, kannattipa herätä tähänkin päivään - enpä oo moista kuullutkaan, että nakkeja vielä joukkoon...taitaa mennä tässä päivänä muutamana kokeiltavaksi :)

Mutta ruisleipä siihen kuuluu kyytipojaksi. Tai sitten semmonen pieni ja pyöreä lihapiirakka. Hyvin lähtee näläkä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä