The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En nuku, kaveri lähti äskön ja käväsin suihkussa. Kasattiin vatsalihaspenkki. En pura sitä ikinä, oli semmonen saatana. Mielummin kokoaisin ikean huonekaluja.
I feel you.

Exän kanssa aikanaan ostettiin helvetinmoinen painonnostopunnerrusjalkaprässimonitoimiperkele,
kasaus oli kovempi treeni mitä vekottimella tuli ikinä tehtyä.

Onneks exä vei perkeleen mukanaan.
 
No toi on onneks ihan peruspenkki ilman ylimääräsiä härpäkkeitä. Ohjeet oli puolikkaan A5:n kokoinen kuva johon oli merkitty osat muttereita myöten numeroilla. Eli kärpäsen paskan kokosia läiskiä joista ei meinannu saada mitään selvää. Ja osaluettelo englanniks :D Ei nyt ihan auennu niiden palasten nimet, mut kyllä me se ohjeitta sit parissa tunnissa saatiin kasattua ainaki sinnne päin.

Ja onneks painan vaan noin kolmanneksen maksimipaonosta, niin toivon ettei se rämähdä heti ekalla kokeilukerralla :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
IhQ
Huomenta!

Oon nyt viime aikoina kattellut suht paljon vlogeja ajankulukseni..se paha puoli niissä on että oon alkanu itekin samalla tavalla (mielessäni) selostamaan mitä teen, ikään kuin puhuisin myös kameralle :D Kuinka höhlä ihminen voi olla..älkää sit kertoko tuota kellekään. Nolottaa myöntää tämmösiä ees teille :ashamed:
 
Huomenta!



Oon nyt viime aikoina kattellut suht paljon vlogeja ajankulukseni..se paha puoli niissä on että oon alkanu itekin samalla tavalla (mielessäni) selostamaan mitä teen, ikään kuin puhuisin myös kameralle :D Kuinka höhlä ihminen voi olla..älkää sit kertoko tuota kellekään. Nolottaa myöntää tämmösiä ees teille :ashamed:

kunhan vaan et ala miettimään että "mimmosen postauksen tästä sais ketjuun"
 
Huomenta pikselitaloon.

TiiBii, se hoituu sillä kun ei mene ulos. True story.

IhQ höperöityy :kiss:

Inanna, I feel you. Täällä on illasta aamuun mennyt tunnin-puolen tunnin välein lapsen huutoon havahtumalla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä