The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Te hengaatte väärien naisten kans. Mun tyttökaverit on kiinnostuneita samoista jutuista kuin minä, ja siksi niitten kans on hauskaa ja mukavaa. Niin on kyllä miespuolisetki kaverit, en mää muuten niitten kaveri oliskaan. D'oh. Enkä siis tarkoita, että kaverit ois jotain mun klooneja, vaan että kaikkien kans löytyy useampia yhteisiä puheenaiheita, ja lisäksi on jotain semmoista kemiaa, että puhuminen on helppoa ja huumorintaju samanlainen.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Minuu harmittaa oikeesti ettei oo ees niitä miespuolisia kavereita. Miehet tosiaan on miunkin kokemuksen mukaan suorempia ja hauskempia (tai niil on huonommat jutut) eikä ehkä niin "selkäänpuukottajia" kuin osa naisista.
Tässä jonkin aikaa oon kuunnellut miehen pelikavereiden juttuja yhes paikas ja nauranu mahani kipeeks. Itekin voisin sinne kommentoida mut en oikeen osaa kun en tunne porukkaa.: /
En haluis väkisin tunkeakaan sinne, ei ne tosin oo poiskaan viittineet ajaa.
...no hö, ihan vaan heität rohkeena läppää sekaan vaan :). Ja siitä se jutteleminen sitten alkaa ja pääset tuntemaan heijen tapoja ja tyyliä. Ja tommoseen peliporukkaan aina mahtuu hyvin mukaan, joten sinne vaan :)!
 
...nii, ja en mä nyt sano, ettenkö tulis toimeen näitten naiskavereittenikaan kanssa - tosin niitä nyt on sattuneista syistä vähemmän kuin miehiä mutta ihan samanlailla me kälätetään. Enkä mä ainakaan oo yhtään sen erilaisempi kenenkään seurassa, tällä paketilla menen ja jos ei jollekulle kelpaa niin - ei väkisin, omapa on häpiänsä :D
 
Musta tuntuu et mua vielä kaiken lisäksi pidetään naisten keskuudessa kauheena flirttilorttona, kun aina niiden äijien kanssa mieluummin hengaan. Mutta joo, ei oo mun ongelma että ne naiset on vaan niin tylsiä :D (ja edelleenkään en yleistä, tää on vaan mun kokemus yleensä naisista).
True dat. En kans muista et ykskään mies olis mustasukkasena kimpaantunu mulle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä