The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehkä mun mieskaverottomuus johtuu osin myös siitä että en osaa kuvitella miestä ja naista puhtaasti kavereina....joko muhun ihastutaan tai sitten mä ihastun ja aina jompikumpi sit ei tunne samoin. En mä tiedä.
 
Toikin on kyllä yks, oon huomannu kans ettei mulla oikein synkkaa naisten kanssa, ja niillä on niin hemmetin tylsät jututkin yleensä. Miehillä on paljon hauskemmat jutut ja tuhat kertaa parempi huumorintaju :D. Näin yleistäen, en väitä että se kaikkiin pätee.

Nykyisin varsinkin jos menee jotain iltaa viettämään, niin KAIKKI muut naiset, myös sellaiset joilla ei ole lapsia, on kokoontuneet keittiön pöydän ääreen ja puhuvat vauvoista. Koko illan. Ei mua kiinnosta sellanen. Hengaan sit mieluummin miesten kanssa pelaamassa tai lähden himaan.
Joo ja naiset (ei mitenkään yleistettynä ku muuten vaan.) useimmiten on valitettavasti kiinnostuneita vaan siitä omasta navastaan. Kysellään kuulumisia, vain sen takia, kun itellä on niin paljon huolia, että pitää ne päästä purkamaan.
Esimerkki soitto naiselta, leikitään vaikka, että Tiina soittaa Jaanalle. :
Tiina: Moi, mitäs sulle kuuluu?
Jaana: No, eipä tässä ihmeitä (lause jää kesken)
Tiina: Niin ku taas se Pekka sano niin ja teki näin ja sitte siskon kummin kissan kaiman poika on kipeenä ja kuulitko muuten, että Terttu ja Martti on eronnut. Nii ja ku mä oon niin kauheen väsynyt ja mulla on niin vaikeeta ja mä en jaksa jne (puolen tunnin sepitys)
Jaana: Nii, joo (yrittää saada suunvuoroa, onnistumatta)
Tiina: Nii, no ei mulla muuta, moikka, ollaan taas kuulolla.

Sitte ku keskustelet miespuolisen ystävän kanssa, niin se on aidosti kiinnostunut siitä mitä sulle kuuluu, heittää omia kommentteja ja kokemuksia väliin, kuuntelee mitä sä sanot ja sama toisin päin. Ja ne ottaa yhteyttä ihan vilpittömästi, ilman että niillä ei oo tarvetta alkaa heti selittää omia ongelmiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Mää oon aina tullu miesten kans paremmin juttuun. Nykyään on kyl vähän kompensoitunu, mut naiset on usein vaikeita ja huumorintajuttomia, enkä mäkään jaksais aina jauhaa pelkästään lapsista. Tykkään ko miehet on useimmiten paljon suoraviivasempia ja sanoo suoraan mitä ajattelee.
 
IhQ
Et sää kyllä mun mielestä oo tylsä, ujo saatat ollakkii :) Et vaan oo samallailla suunapäänä ku esim monet muut täällä(minäköhköh), muttei kaikkien tarvi ollakaan. Plus tykkään siitä et oot kiltti :kiss:
Aww, kiitti.:kiss:

Tälleen kirjottaessa on sekin hyvä puoli vielä että ehtii vähän miettimään mitä sanoo. Siis vähän ees sensuroimaan möläytyksiään..yleensä kun saan lopulta suuni auki niin hermostuksissani lauon sen kaikista tyhmimmän asian mihin tahansa liittyen.
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Myrskyluodon Maija :heart:


...ja hyvin Anette tuon veti, viimeiset lainit suomeksi olivat aivan ihania kömpelyydessään

Mutta koskettavin tuo on pelkkänä instrumentaalimusiikkina...ihan pianolla vaan.

Ja illanvilkutuksia kaikille :wave:
 
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30719748:
Joo ja naiset (ei mitenkään yleistettynä ku muuten vaan.) useimmiten on valitettavasti kiinnostuneita vaan siitä omasta navastaan. Kysellään kuulumisia, vain sen takia, kun itellä on niin paljon huolia, että pitää ne päästä purkamaan.
Esimerkki soitto naiselta, leikitään vaikka, että Tiina soittaa Jaanalle. :
Tiina: Moi, mitäs sulle kuuluu?
Jaana: No, eipä tässä ihmeitä (lause jää kesken)
Tiina: Niin ku taas se Pekka sano niin ja teki näin ja sitte siskon kummin kissan kaiman poika on kipeenä ja kuulitko muuten, että Terttu ja Martti on eronnut. Nii ja ku mä oon niin kauheen väsynyt ja mulla on niin vaikeeta ja mä en jaksa jne (puolen tunnin sepitys)
Jaana: Nii, joo (yrittää saada suunvuoroa, onnistumatta)
Tiina: Nii, no ei mulla muuta, moikka, ollaan taas kuulolla.

Sitte ku keskustelet miespuolisen ystävän kanssa, niin se on aidosti kiinnostunut siitä mitä sulle kuuluu, heittää omia kommentteja ja kokemuksia väliin, kuuntelee mitä sä sanot ja sama toisin päin. Ja ne ottaa yhteyttä ihan vilpittömästi, ilman että niillä ei oo tarvetta alkaa heti selittää omia ongelmiaan.
hmm täh mulla taas yleensä toiste päin naiset ollu paljon avonaisempia keskusteluissa. Toki sitten hyvin tulee juttuun miesten kaa jotka samanlaisia :)
 
Nyt oli Herra Pitsi hiukan kaukana mukavuusalueeltaan! Pyydettiin tanssibändiin paikkaamaan sairastunutta runpalia. Meni kuulemma ihan korvakuulolta ja ok mutta ei oo hänen juttunsa yhtään.

Sillä aikaa mää vetelin uudet tapetit omaan huoneeseeni
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
IhQ
Minuu harmittaa oikeesti ettei oo ees niitä miespuolisia kavereita. Miehet tosiaan on miunkin kokemuksen mukaan suorempia ja hauskempia (tai niil on huonommat jutut) eikä ehkä niin "selkäänpuukottajia" kuin osa naisista.
Tässä jonkin aikaa oon kuunnellut miehen pelikavereiden juttuja yhes paikas ja nauranu mahani kipeeks. Itekin voisin sinne kommentoida mut en oikeen osaa kun en tunne porukkaa.: /
En haluis väkisin tunkeakaan sinne, ei ne tosin oo poiskaan viittineet ajaa.
 
Aaaa :rolleyes:...täällä on ollut puhetta miehistä :)...

No. Mulle noi äijäkamut on vaan...en mä oikeestaan edes tiiä, että mitenkä me ollaan edes ryhdytty kamuilemaan :O :D. Jotenkin vaan retkahdettu höpisemään ensteks lapsuusmaisemissa hiekkalaatikoilla autoleikkien parissa ja viskottu parit ämpärilliset hiekkaa toisten niskoihimme tai heitetty paidan puseroista sisään ensimmäiset sammakonpoikaset :D...ja sitten heitetty läppää ja räävitöntä menoa baaritiskillä tai illanistujaisissa... Syntisäkkinä saavat toimia serkut näissä viimosimmissa hulvattomissa kaveribongauksissa sekä mies, tottakai :).

Ja en mä vaan tiiä, hirveen helppo noitten kans on vaan ollu lähteä pölisemään ja jutteleen...en mä yleensäkään ehdi miettimään mitään avauksia tai muutakaan :snotty: ja miesten kanssa vaan on niin paljon rennompaa toi oleminen - ilman sen kummempia säätöjä. Miesten kanssa pääsee myös pintaa syvemmällekin noissa jutuissa, ovat yleensä hyviä kuuntelemaan ja yksinkertaistamaan asioita - se putkiaivotoiminta nääs :D...ois joskus paikallaan tässäkin osotteessa.

Kultakimpaleita ovat nuo mörököllini, jotka ilkeevät tunnustaa julkisesti tuntevansa mut :D
 
Musta tuntuu et mua vielä kaiken lisäksi pidetään naisten keskuudessa kauheena flirttilorttona, kun aina niiden äijien kanssa mieluummin hengaan. Mutta joo, ei oo mun ongelma että ne naiset on vaan niin tylsiä :D (ja edelleenkään en yleistä, tää on vaan mun kokemus yleensä naisista).
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Musta tuntuu et mua vielä kaiken lisäksi pidetään naisten keskuudessa kauheena flirttilorttona, kun aina niiden äijien kanssa mieluummin hengaan. Mutta joo, ei oo mun ongelma että ne naiset on vaan niin tylsiä :D (ja edelleenkään en yleistä, tää on vaan mun kokemus yleensä naisista).
Mulla on sama juttu. Miehet sitten taas pitää mua yhtenä jätkistä
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä