The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
2dfggds
no siis mää oon kiree lennoilla aina se on sitä jännitystä ku ei voi tehä mitään sit haluun sulkeutua kirja maailmaan et ympäröivä maailma jotenkin häviää saatan kuulua murahtelijoihin mut kyl anitan puhe lämmitti :)
 
[QUOTE="tummeli";30718029]Enkä nyt keksi mitään miksi tweet haukkuu kahvikirahvia valehtelijaksi.
Rumemmin tweet on kirjoittanut kuin kahvikirahvi.[/QUOTE]

mää tunnustan että mää laitan aika useinkin ns. lapinlisää

eli valehtelija oon oikeestaan mää
 
Voit twittu lopettaa jo sen yyveellä pommittamisen? Kiitos kysymästä, mutta en ole vajaa eikä mua vaivaa mikään. Mikään muu siis, kuin tuo ettet osaa lopettaa vaikka oon jo parikin kertaa sanonut, että mun puolesta tän keskustelun voi jättää tähän.
Alkuperäinen tarkoitukseni ei ollut vittuilla vaikka sen niin tulkitsitkin, mutta myönnän että pari viimestä kommenttiani oli vähän tahallaan bensaa liekkeihin.

Ja ei, en vastaa sun yksityisviesteihin, enkä enää yhteenkään kommenttiin joka liittyy tähän aiheeseen.
 
2dfggds
harvemmin se mitä vattua fiilis tulee. Mut kato ota tweet rauhassa ny huomenna nolottaa usko pois rauhotu vai onko toi nyt esimerkillistä toimintaa vai kiroilekko noin paljon lasten edes? nyt mene baariin hymyile anna kukka jollekin sano se surulliselle ota huikka ja palaa kotiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä