The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oli meillä vaan kivat happijuoksentelut, ehtoontynkää vaan :wave:

Eikä siellä ennää mikään rapa edes roiskunut, kun oli heittänyt maan pinnan jäähän - hyvä oli mennä viipottaa. Mutta tulipahan tehtyä semmoinen huomio, että tässähän taitaa kortti vinkua ja pahasti, kun pitää hommata kahdelle nuorimmaiselle uudet kynkelit. Polvet suussa saivat mennä sitkuttaa...

Punaset posket saatiin ja kielen kannat kippeiksi kun mennä kikateltiin ja höpistiin. Sitten saunaan ja sitten.....tulikin ihan äsken tehtyä semmonen huomio, että lasaretin hoitajaksi mut ylennettiin sitten saman tein - molemmat pikkuset nyt kuumeessa :(, möh.

Ja - tossa tommone kikkurapää kiekumaan :rolleyes: :D
https://youtu.be/-7O1zx2377E
 
Siis, ymmärsinkö nyt ihan oikein. Sä tartut mun kommenttiin, käännät sen henkilökohtaiseksi tarkoitetuksi vittuiluksi, ja sit mun pitää "jättää sut rauhaan"? :D Ei oo pakko kommentoida mun juttuihin, jos menee noin tunteisiin. Olen pahoillani ettei meidän huumorintajut ole samassa ulottuvuudessa, ja jos osuin arkaan paikkaan. Voimme jättää aiheen tähän.
Näin kova mä oon valehtelemaan juu. Ja nyt loppuu se jankkaaminen tästä aiheesta.
 
[QUOTE="tummeli";30717985]No kun ei tarkoittanut ketään.

Tai no keski-ikäisiä mutta noin yleisesti :D

"Ulkomaailmasta".[/QUOTE]


tarkemmin ajatellen niin sirahvi on yleensä kiltti eikä tarkotuksellisesti noki ketään

vaikka olis aihettakin
 
2dfggds
Oli meillä vaan kivat happijuoksentelut, ehtoontynkää vaan :wave:

Eikä siellä ennää mikään rapa edes roiskunut, kun oli heittänyt maan pinnan jäähän - hyvä oli mennä viipottaa. Mutta tulipahan tehtyä semmoinen huomio, että tässähän taitaa kortti vinkua ja pahasti, kun pitää hommata kahdelle nuorimmaiselle uudet kynkelit. Polvet suussa saivat mennä sitkuttaa...

Punaset posket saatiin ja kielen kannat kippeiksi kun mennä kikateltiin ja höpistiin. Sitten saunaan ja sitten.....tulikin ihan äsken tehtyä semmonen huomio, että lasaretin hoitajaksi mut ylennettiin sitten saman tein - molemmat pikkuset nyt kuumeessa :(, möh.

Ja - tossa tommone kikkurapää kiekumaan :rolleyes: :D
https://youtu.be/-7O1zx2377E
heippa poliisi huutokauppaan halvemmaks heh anita oli samal espanian lennol ja hölpöteltiin ku satuttiin oleen vierekkäisillä paikoi tai se yhen rivin vasemalla a ihastu tybyyn ja piteli tovin jos toisenkin sylis lämmin ihminen :)
 
heippa poliisi huutokauppaan halvemmaks heh anita oli samal espanian lennol ja hölpöteltiin ku satuttiin oleen vierekkäisillä paikoi tai se yhen rivin vasemalla a ihastu tybyyn ja piteli tovin jos toisenkin sylis lämmin ihminen :)
Heiii - hyvä kun sanoitkin ton poliisihuutokaupan :)! Pitääkin katella milloin näissä maisemissa olis tilaisuus kohdilla, sitä tiiä jos vaikka löytyiskin sopiva.

Anita on kyllä kans yks rempseä persoona :D - ja varmasti helposti lähestyttävissä oleva. Teillä ei taatusti tullut pitkää ja tylsää lentoa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä