Luuta ja nahkaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30717824:Ja miun luuta :vampire:
Luuta ja nahkaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30717824:Ja miun luuta :vampire:
:O just meinasin tulla hakemaan siut luudan selkään ja viedä viinan juontiin :snotty:Haluaisitko miittiin tämän porukan kaa :xmas:
Mä tuon sit tullessani erakkomajaan olutta. Ja pekonia ja mustaamakkaraa ja pottuja, että voi tehdä röstiä. Niitä ja sitä sun hapankaalta valkosipulilla ja hunajalla maustettuna. Ja puolukkahilloa. Ja se tumma olut kyytipojaksi.Aijaa. Sitä ollaan meikäläisen erakkomajaan tuppaamassa, mutta eipä kutsuta maistelemaan. Tää muistetaan. Niih!
Rähinä- ? En taija uskaltaa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30717828::O just meinasin tulla hakemaan siut luudan selkään ja viedä viinan juontiin :snotty:
Mie en juo koskaan pilaantunutta viinaaRähinä- ? En taija uskaltaa :snotty:
Missä sie oot minnuu salaa kuvannut :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30717841:
KeravallaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30717845:Missä sie oot minnuu salaa kuvannut :O
En mie muista olleeni siellä :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30717847:Keravalla
Oot siis lennelly luudallais pilvessä tai kännissäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30717848:En mie muista olleeni siellä :O
Mie en ostanut mitään vaatetta tänään :O. Shoppailu into oli kotiutunut teille. Tai ostin mie sentäs jotain mutten vaatetta .Iltaa! Huono äiti shoppaa, lapsella on nyt kolme kappaletta välimausitakkia kokoa 116 senttiä ja siitä kasvetaan ihan kohta ulos. Mutta kun oli niin nättejä :ashamed:
huoli pois mie en tappele.en taia uskaltaa semmoseen miittiin jossa on muita miehiä
oon ihan surkia tappelija, luilisin
Sit ei kyllä aakoon kanssa kantsi samaan miittiin, sehän kun osaa lyödä :xmas:en taia uskaltaa semmoseen miittiin jossa on muita miehiä
Aika sumussa oon vissiin ollut .Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30717849:Oot siis lennelly luudallais pilvessä tai kännissä
Tuut meijän tyttöjen keskeen istumaan ni met suojellaan sinua :flower:en taia uskaltaa semmoseen miittiin jossa on muita miehiä
Oot sä kyl viimeks tänään tapelluhuoli pois mie en tappele.
Ettet vaan ois ollu FUI :stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30717856:Aika sumussa oon vissiin ollut .
Oot sä kyl viimeks tänään tapellu
Mikäs se on :OEttet vaan ois ollu FUI :stick:
Inhoan ostoksilla käyntiä. Ostin muksulle välikausivaatteita, toppaa, kenkiä ja sisävaatteita. Itselle uuden tyynyn. Toivottavasti niska- ja päänsäryt vähenee,Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30717850:Mie en ostanut mitään vaatetta tänään :O. Shoppailu into oli kotiutunut teille. Tai ostin mie sentäs jotain mutten vaatetta .
En mä sulle sanonutkaanoon viimetteeks tapellu velimiehen kanssa ja siitä on yli nelkytvuotta aikaa
mie aattelin kyl uhmata ja osallistua.Sit ei kyllä aakoon kanssa kantsi samaan miittiin, sehän kun osaa lyödä :xmas: