The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
pari
K-supermarketista löytyi ranskalainen kanipupu.
kortti pelii menos samaan aikaan tääl Ranskasta asti onhan suomeskin tosin tää tuttu pariskunta lopetti homman. Mut vissiin ainakin ahvenanmaalla ja on priima lihaa 5 staria. jee ite pääsee sähkösaunaan vaan se onku ruoska seläs ku nakkaa. jos joskus joudun viellä ottaa vuoro saunat ni en ota vikaa vuoroo sillon lämpö huitelee satases :( fiksui ne jotka aikasemalla menee eli vanhempi kaarti :)
 
Onneksi mulla on itsetehtyä olutta. Ei rähisytä. :)

Ja piti noihin aiempiin vielä lisätä, että Norja on ihana kesällä. Etelä- ja keski-Norjakin! Bergenistä kun painaa pientä kikkuraista rantatietä pohjoisensuuntaan niin ei voi kauheasti kauniimpia maisemia olla missään. Ja sit kun nousee rannikolta,kesän kuumuudesta ylös missä vielä on lunta- se kontrasti on uskomaton, pakko kokea uudestaan!
 
Mie oon juonu vaan kahvia :D. Lääkkeitä ei oo määrätty, mutta kantapää alkaa olla niin viheliäisen kipeä jotta tohtorin luokse taitaa olla parasta matkata ensi viikolla. Mikä lie plantaarifaskiitti siihen iskenyt :vampire:. Lienee kortisonipiikin paikka alkaa olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30717790:
Mie oon juonu vaan kahvia :D. Lääkkeitä ei oo määrätty, mutta kantapää alkaa olla niin viheliäisen kipeä jotta tohtorin luokse taitaa olla parasta matkata ensi viikolla. Mikä lie plantaarifaskiitti siihen iskenyt :vampire:. Lienee kortisonipiikin paikka alkaa olla.
On kurjaa olla kipeä mistään kohtaa.

*se joka sijotti sormensa kivelle ja pajautti toisella päälle mennä viikolla*

Paranemisia kantapäälle toivottelen. :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Mua kiusattiin ja tuntuu että yleisö syyttää mua siit" Vittu ei oikeesti'!

Sanokaa mitä sanotte mutta mie olen ihan yhtä arvokas kuin kaikki muutkin!

En jaa joidenkin lukijoiden "lupauksia" että eivät jaksa katsoa tällästä jne mut mie katon tään loppuun asti.
sitte kun alotat ton loppuun kattomisen niin palaa aluksi omaan viestiisi #202452 ja kiinnitä oikein erityistä huomiota viimeiseen lauseeseen
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä