Hyvä =)Siinähän se. Kiire alkaa ens viikolla, ko on ihan hulluna äidinkielen tehtäviä, ja koeviikkokin siellä häämöttelee. Ihan jees, toistaiseks on ainakin arvosanat pysyny ihan hyvinä
Hyvä =)Siinähän se. Kiire alkaa ens viikolla, ko on ihan hulluna äidinkielen tehtäviä, ja koeviikkokin siellä häämöttelee. Ihan jees, toistaiseks on ainakin arvosanat pysyny ihan hyvinä
uunilohtaMitä söit?
Kaikki kuitenkin sitä mietti niin ajattelin kysyäYuckness mitä hävytöntä kepeää seksistisen saksofonsta utelua. Naughty grrrl.
Tänne et pääse kun mie paukkaan omalle erakkomökille tyhannen kilsan päähän. Olla möllötän vähän aikaa sielä ja sit pohjois Norjaan, jonnekki sinne. Altalle esim. Tai no jonekkin kuites.kenes tykö mä sitten tuppaan kesälomallani?????
meil on haukun kaa sama suunta elokuussa. pari päivää suomen pusikoissa ja siitä norjaan.Tänne et pääse kun mie paukkaan omalle erakkomökille tyhannen kilsan päähän. Olla möllötän vähän aikaa sielä ja sit pohjois Norjaan, jonnekki sinne. Altalle esim. Tai no jonekkin kuites.
Siellä istahan ja katson merelle ja hengähän siinä samalla.
Kiipiän jonkun vuoren huipulle ja istahan sieläki ja katon edelleen merelle. Hengähän.
Lataan sieluni täyteen sitä kauneutta ja karuutta.
Miks?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30717280:
En pääse ? Mitä se sellanen meinaa|O....tinku pääsee minne vaanTänne et pääse kun mie paukkaan omalle erakkomökille tyhannen kilsan päähän. Olla möllötän vähän aikaa sielä ja sit pohjois Norjaan, jonnekki sinne. Altalle esim. Tai no jonekkin kuites.
Siellä istahan ja katson merelle ja hengähän siinä samalla.
Kiipiän jonkun vuoren huipulle ja istahan sieläki ja katon edelleen merelle. Hengähän.
Lataan sieluni täyteen sitä kauneutta ja karuutta.
Ollaanko me ekaa kertaa jostain samaa mieltä? :OEi mikään yllätys että olen kysellyt tyhmiä mut nyt en hahmota mis kohtaa olen niin tehnyt?
Tai ei mitn. Taijan olla vaan tyhymä
No mee en oo sielä kuiten silloinEn pääse ? Mitä se sellanen meinaa|O....tinku pääsee minne vaan
Ai siit et oot kyselly tyhmiä?Ollaanko me ekaa kertaa jostain samaa mieltä? :O
En mä sitte ilmatteks rupee.No mee en oo sielä kuiten silloin
Aja nurtsi ajankuluksi ainaki.
Tuunattu tölkkirokka ei taida kelvata?Onkos joku jo osallistunut ruokahaasteeseen?
se vissiin viittaa siihen että epäilit mun unohtaneen kysy siitä leiristä asianosaiseltaAi siit et oot kyselly tyhmiä?
Kyllä sitten vissiinkin
Nätisti jos pyyvät niin saat antaa mulle hieronnanEn mä sitte ilmatteks rupee.
Aaaaainiiin. Huomenissa jos punajuurikeittoa tekis!Onkos joku jo osallistunut ruokahaasteeseen?
Veikkaan ite sitä kun sanoin itseäni tyhmäksi.se vissiin viittaa siihen että epäilit mun unohtaneen kysy siitä leiristä asianosaiselta
mun kossupullo sanoo että tyhmien kysely viittaa siihen leiriinVeikkaan ite sitä kun sanoin itseäni tyhmäksi.