The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ikkunan pesu on ihan arsesta,en tykkää yhtään joten ymmärrän jos jätät sen pesemättä.Tietysti jossain vaiheessa käy niin et jos ei sitä pese niin ei näe edes ulos.
Ei tuo ny olis urakkana edes iso. Murto- osa vanhan kototönön ikkunapinta- alasta ja helppo pestä.

Mä vaan olen vähän laiska tekemään ittelleni mitään.
Tartten komentooran.
 
...mie ainakin laitan aurinkolasit vain nenänvarrelle enkä kattele ollenkaan ikkunoita :D...ja jos en maalaa niitä mattamustiksi niin sitten taijan laittaa niihin tummennetut ikkunakalvot :D

..ihankauheekamala urakka edessä siintämässä mutta se on sitten joskus, sitä ennen jokaiselle yhdessä jos erikseenkin oikein hyvää huomenta :kiss: :)

Ulkona on pakkasta, matot ovat hyvin viihtyneet tuulettumassa, hanget kimaltavat timanttisina ja torpassa älämölöntaso on kohdillansa eli kaikki hyvin. Melkein.

2/3 ipanasta kippeenä tosin, hirveessä yskässä. Menoon se ei vaikuta eikä vieraisiinkaan eli tulevat koputtelemaan onneansa. Kahvia vielä iso mukillinen ja sitten päivän touhujen kimppuun - pari suolasta piirakkaa vielä tekasen ja vemputan tuon täytekakun valmiiksi koristuksineen kaikkineen.
 
Viimeksi muokattu:
Olisko meikäläisenkin jo tänä keväänä aika pestä toi ikkuna ja laittaa vihdoin partsille ne kukkaset.
..mitäs oot aatellu laittaa kukkasina?

Mä aina joka vuosi purpatan, että "..tänä vuonna ei sitten laiteta mitään ylimäärästä ruukkua ja istutusta mihinkään.."..ja annas olla kun oon jo miettimässä ja suunnittelemassa eli puoliksi oon jo toteuttanutkin :D

Tänä vuonna muuten hankin tuonne meijen yhelle parvekkeelle parit tomaattiviljelmät - ihan testailen että onnistuisko tämmönen kotiviljely, kasvupaikka ainakin olis paras mahdollinen kun aurinkoa riittäis kivasti.
 
Mä en edelleenkään laita mitään rehuja partsille.Jos joku tykkää tulla laittamaan ja hoitamaan ne niin siitä vaan mutta mulla ei siellä kukkia ole sen kummemmin ollut eikä tule olemaan.Ne mitä on ollut niin on ollut pöydällä ja nekin olen saanut,en itse ostanut.
Mä haluan oman pihan minne niitä laitella ja mitä voi kuopsutella,ei parveke ole sama asia.
 
..mitäs oot aatellu laittaa kukkasina?

Mä aina joka vuosi purpatan, että "..tänä vuonna ei sitten laiteta mitään ylimäärästä ruukkua ja istutusta mihinkään.."..ja annas olla kun oon jo miettimässä ja suunnittelemassa eli puoliksi oon jo toteuttanutkin :D

Tänä vuonna muuten hankin tuonne meijen yhelle parvekkeelle parit tomaattiviljelmät - ihan testailen että onnistuisko tämmönen kotiviljely, kasvupaikka ainakin olis paras mahdollinen kun aurinkoa riittäis kivasti.
Vastaan itseni puolesta vaikka et multa kysynytkään ;)

TÄNÄ vuonna perustan tänne pienen farmin jossa kasvatan 1. Yrttejä, paljon ja erinlaisia 2. Kalkkunoita 3. Salaatteja, kesällä on niin mukavaa grillisafkoihin käyvä salaatit omalta pihalta 4. Pottuja mut ei paljon, kunhan saa vähän uusia perunia niin se riittää 5. Sit sitä pientä mukulaa mikä kasvaa lähes itekseen kuulemma, muistaako joku nimeä? Ei peruna vaan tämmönen mukula monivuotinen jne. Kasvattaa pitkät varret?
Ne on pienempiä kuin tennispallot ja sellasia kuhmuraisia.
6. Koira. Tai kaksi. Luulen että yksi nyt ensin että saa koulutettua rauhassa. Olen koiraihminen ja on huutava vääryys että mulla ei ole ollut koiraa kaverina yli kahteenkymmeneen vuoteen. Teen siitä sienikoiran. Tai pommikoiran, en ole vielä päättänyt. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä