Huomenta Myttynen :hug:. On erittäin oivallinen aika juoda kuppi kuumaa.Gnööööö. Jos sammui vahingossa tunniksi sohvalle ni onko nyt oiva aika keittää iltakahvit?
Todellakin on. Täällä on vielä pannu kuumana, kaadanko kupin?Gnööööö. Jos sammui vahingossa tunniksi sohvalle ni onko nyt oiva aika keittää iltakahvit?
Ei oo, sit on parasta jatkaa vaan unia ja herätä aamulla aikasin katselemaan formulan aika-ajojaGnööööö. Jos sammui vahingossa tunniksi sohvalle ni onko nyt oiva aika keittää iltakahvit?
Ja sitten voikin heti jatkaa unia, koska se autojen pärinä unettaa makeasti :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30715866:Ei oo, sit on parasta jatkaa vaan unia ja herätä aamulla aikasin katselemaan formulan aika-ajoja
Siksi mää en oo uskaltanu laittaa korttia ensinkään, aiheuttaisin luultavasti vaan liikennekaaoksen ku oon niin säkenöivä :saint:Mä oon itte niin häikäisevä että ihan sama millä ajan :xmas:
Sorgen, aion nyt valita ennemmin köpsyn ja toffon neuvot :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30715866:Ei oo, sit on parasta jatkaa vaan unia ja herätä aamulla aikasin katselemaan formulan aika-ajoja
Sorgen, aion nyt valita ennemmin köpsyn ja toffon neuvot :attn:
...jos jaksat ja vointis on semmonen että kestät olla pystyssä, niin teette pyykkihommat yhdessä...selviätte nopeammin ottamaan toisiltanne kainaloispaikat :heart:Yritän, tosin hänen päivä on ollut omaani pidempi. Onneksi muksu nukahti.
Mää voisin :wave:Kuka tulee mun kaa juomaan kuoharia?
Kuohari paha, cava hyvä, shamppanja paras.Kuka tulee mun kaa juomaan kuoharia?
Voisin vaikka tullakkin jos olisit lähempänä :|.Kuka tulee mun kaa juomaan kuoharia?
:wave: - turkanen, oot niiiin kaukana, että ehdit nautiskella aivan huolella pullon iteksesKuka tulee mun kaa juomaan kuoharia?