The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mihin
...eikäkun tarkotin tossa huonosti selitettynä tätä meijen sijotusongelmaa :snotty:...kun tää ikävänkaiherruksen kohteeni on jossain aivan toisaalla vikaosoitteessa...

Mutta työt on tehtävä ja sillä sipuli :). Ja kaupoista saa uusia tyynyjä :D

Kerrassaan nyt on kuulkaas semmoinen olo, että aivotoimintani laskeutui juuri viihtymään massuuni :rolleyes:....on se vaan hyvä saada nälkä karkotetuksi.
tyyny ja virnistys liittyy ? :) freeze mää taas kämmäsin ja oon kysymys mysteerien paris ja joutuu taas venaan vastauksii :) perhanan da vinci koodi ku pukkaa päälle ei aina kestä peeer
 
Eli sulla oli vaan paska ukko. Tosin toi että käydään vieraissa vaikka siihen saadaan lupa ja vaikka oiskin samaa sukupuolta niin en ymmärrä yhtään ihan siitä ekasta sanasta lähtien. Mut se on vaan mun mielipide. Tossatapauksessa jos ns annettu lupa ja sitten miten sie sanoit- oikeus ryypätä taas. Noi menee multa niin yli kun ei mee mun ajukoppaan tollaset.


Niin ja en siis puhunut susta! En edes tunne sua niin en tietenkään voisi!
Kerroin tossa pari esimerkkiä.
Tiedän että luulet mun olevan jotenkin "kirahhvinkasvatuksen" vastainen mutta en ole.
Korjaan tonkin ennenkuin otat pultit tostakin että : "kirahvin" vastainen.

Mut ei tieteskään, sie tunnut olevan ihan huipputyyppi :)
Sää kysyit miten voi noin paljon vituttaa, mää vastasin :)
 
tyyny ja virnistys liittyy ? :) freeze mää taas kämmäsin ja oon kysymys mysteerien paris ja joutuu taas venaan vastauksii :) perhanan da vinci koodi ku pukkaa päälle ei aina kestä peeer
...:ashamed:...*kaikkee sitä sitten meneekin pölisemään ja sitten vielä uhallakin tunnustamaan ja naurunalaiseksi ittensä tekemään* :D - toi tyyny....sanotaanko vaikka näin, että kun täällä aika usein saan aivan itekseni yön hiljaisina tunteina viihtyä aivan liian isossa sängyssä ikävissään, niin....no, aamulla noi meijen tyynyt on sitten hyvin lepääntyneitten näkösiä :snotty:....

Halipulatuskieni rutistuksien uhrit....:D
 
onko
...:ashamed:...*kaikkee sitä sitten meneekin pölisemään ja sitten vielä uhallakin tunnustamaan ja naurunalaiseksi ittensä tekemään* :D - toi tyyny....sanotaanko vaikka näin, että kun täällä aika usein saan aivan itekseni yön hiljaisina tunteina viihtyä aivan liian isossa sängyssä ikävissään, niin....no, aamulla noi meijen tyynyt on sitten hyvin lepääntyneitten näkösiä :snotty:....

Halipulatuskieni rutistuksien uhrit....:D
ne tyynyt tekstillisiä? jaa no mä tykkään tollasesta höpöttelystä en siis sitä et oot yksin mut sellasesta höpöttelystä kuitenkin :)
 
...mie lähden säätämään takas tonne keittiöön. Pitäs saada valmiiksi tonne jääkaappiin täytekakku tekeytymään eli lähden sotkemaan täytteitä :p...tuskinpa saan siellä kauaakaan itekseni olla, kun tulee laadunvalvojia lusikoittensa kanssa tyrkylle :D

Kaikki torpan matot taijan sujuvasti unohtaa tuonne ulos, saavat yöpyä siellä pakkasilmassa kaikessa rauhassa ja huomenissa kotiutan sisälle.

...ja miksi ihmeessä mulla rupes niin poskia punoittamaan :snotty: :D...puuttuu enää korvien tinnitus...
 
Uniikkia!

Muitaki seassa, uniikki vi**n hyvä ukko.
Tottakai on kun olen kouluttanut sen :)
Oli elstinekin hyvä ja silleen asiallinen ja niin poispäin.

Mut mieluummin menisin uniikin kans kaljalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30715587:
Moottorisaha
Muutama viikko sitten löysin pihaltani moottorisahan ja kassin jossa oli pari automankkaa ja joku invertteri, tosi iso.

Vein ne poliisin löytötavaratoimistoon.

Samalla keikalla arvon herrat oli kylältä varastaneen vit**ti tavaraa ja yksi traktori vietiin.

Multa ei mennyt mitn mutta sain vaan tavaraa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä