The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päälle nelikymppiset äijät joilla on takanaan parikytävuotta liittoa on vähän semmoisia, että ei ne enää osaa lähteä mihinkään. Niinpa niitä ei tartte koko ajan pidellä vehkeistä kiinni. Kyl se siin nurkissa pysyy riesaksi asti muutenkin.
No minä en seksillä ketään suhteessa pidä että se tulee omalta osaltani ihan luonnostaan.
 
..eikä mitään toisen kiusaamista silloin kun yhdessä ollaan. Toi on aivan keskenkasvusten hommaa eikä siinä ole mitään järkeä - miksi ihmeessä tuottaa tahalleen mielipahaa ihmiselle, josta tykkää isosti/jota rakastaa?

Toisen ihmisen hyvänäpitäminen kaikilla aisteilla on vain...no, itteni puolesta puhun...nautinnollista :heart: (tulipa laimee sana tuohon jotenkin).

Toimivassa parisuhteessa seksi on sellainen mutkaton juttu, missä ei tartte miettiä ollenkaan - keskittyy vain siihen olennaiseen eli siihen, että saa olla toista ihmistä lähellä :heart:


*juoksee takaisin keittiöön*
 
  • Tykkää
Reactions: Tweet
Mää puhun vaan omasta puolestani, mut seksin laatuun ja määrään vaikuttaa suhteen laatu. Onnellisessa suhteessa enemmän ja monipuolisempaa, mut sitteko toisen naama vituttaa viikkotolkulla niin ettei veri kierrä, niin mielummin söis hatullisen paskaa ko hässis sen kumppaninsa kanssa. Just sayin'.
 
Mää puhun vaan omasta puolestani, mut seksin laatuun ja määrään vaikuttaa suhteen laatu. Onnellisessa suhteessa enemmän ja monipuolisempaa, mut sitteko toisen naama vituttaa viikkotolkulla niin ettei veri kierrä, niin mielummin söis hatullisen paskaa ko hässis sen kumppaninsa kanssa. Just sayin'.
Miten voi viikkotolkulla vituttaa nuin paljon? Vaihtoehtoja on kaksi: Se puoliso on oikiasti mulkku josta Pitää päästä eroon mahd. nop.
Tai oot tämmönen.. .. en osaa ees sanoa mikä se ois mutta kaikki melkein tietää tään tyypin, leikkii marttyyriä ja kerää vihaa sisällensä eikä ikinä - IKINÄ- halua alkaa selvittelemään niitä juttuja, kas kun sittenhän se negatiivinen lataus purkautuisi hallitusti.

Mut veikkaan että kirahvi kuuluu tässä nyt tohon ekaan vaihtoehtoon.

Palatakseni aiheeseen niin jos veri ei kierrä päässä ja puhutaan tapaus ykkösestä niin mitä pikemmin hankkiutuu mokomasta eroon sitä parempi.
 
mää oon sitte vissiin ihan väärässä ja oikeesti pihtaamista ei esiinny ja lähes kaikki ukkomiehet saa niin pesää kuin suikkaria tuon tuostakin
Kokemuksia on erinlaisia ihan niinkuin ihmisiäkin on. Tilastoja en tiedä ja voin puhua vain omista kokemuksistani. Pikku miinus tosta suikkarista niin ei oo tullu tännekkään sitä.. Ees aikaisemminkaan. Ainakaan tarpeeks! :D
 
mää oon sitte vissiin ihan väärässä ja oikeesti pihtaamista ei esiinny ja lähes kaikki ukkomiehet saa niin pesää kuin suikkaria tuon tuostakin
Etkä ole, kyllähän tuota pihtaamista valitettavasti esiintyy parisuhteissa mutta silloin siinä on jo muutenkin jotain pielessä. Eli seksiä käytetään jonain kummallisena pelivälineenä.

En tajuu enkä ymmärrä. Onneksipa ei ole tuota ongelmaa. Pikemminkin on sitten tätä logistiikkaongelmaa :snotty:....
 
Perjantai ja 13. päivä ja kello hiipii kohti seiskaa.
Nyt ryhdistäytykää ketjulaiset - jokuhan voi kohta luulla että teillä (mun tilanne taitaa olla jo selvä) ois muutakin elämää kuin palsta!

:attn:
 
Miten voi viikkotolkulla vituttaa nuin paljon? Vaihtoehtoja on kaksi: Se puoliso on oikiasti mulkku josta Pitää päästä eroon mahd. nop.
Tai oot tämmönen.. .. en osaa ees sanoa mikä se ois mutta kaikki melkein tietää tään tyypin, leikkii marttyyriä ja kerää vihaa sisällensä eikä ikinä - IKINÄ- halua alkaa selvittelemään niitä juttuja, kas kun sittenhän se negatiivinen lataus purkautuisi hallitusti.

Mut veikkaan että kirahvi kuuluu tässä nyt tohon ekaan vaihtoehtoon.

Palatakseni aiheeseen niin jos veri ei kierrä päässä ja puhutaan tapaus ykkösestä niin mitä pikemmin hankkiutuu mokomasta eroon sitä parempi.
No, syy mun vitutukseen löytyi rakkaan eksäni alkoholiongelmasta, valehtelusta, ja asioiden pimittämisestä. Eikä nyt ihan vähiten vituttanut sekään, et joku ryyppäs vähänniinko lasku- ja vuorkarahat, ja mun kuukausitolkulla kotihoidontuesta säästetyt reissurahat meni sit niiden makseluun ko muistutuksia alko varista postilaatikosta. Siinä nyt pari esimerkkiä vitutuksesta.
Ai nii, paras oli eokeskusteltiin mun seksuaalisesta suuntautumisesta. Mulle sanitaan, et saan köydä naisissa ihan vapaasti, kun ei se tyttöjen kesken haittaa. Kokeileppa yhen kerran, niin jo vain raikaa ympäri kyliä ko kirahvi on pettävä huora -> nyt on oikeus taas ryypätä.

Enkä tunnista tota marttyyriutta itsessäni. Ja mut on kasvatettu puhumaan asioista, ja pyrin siihen parhaani mukaan, koska se on ainia keino edes yrittää selvittää asioita patouttamatta niitä. Yksinpuhelu vaan on vähän perseestä. En mäkään siis täydellinen ole, mutta oon ainakin rehellinen, keskustelytaitoinen, ja osaan tarvittaessa pyytää anteeksikin.

Anteeksi avautuminen.
 
Mikäs
Etkä ole, kyllähän tuota pihtaamista valitettavasti esiintyy parisuhteissa mutta silloin siinä on jo muutenkin jotain pielessä. Eli seksiä käytetään jonain kummallisena pelivälineenä.

En tajuu enkä ymmärrä. Onneksipa ei ole tuota ongelmaa. Pikemminkin on sitten tätä logistiikkaongelmaa :snotty:....
logistiikassa mättää käsin kantamista pitkin kyliä?
 
No, syy mun vitutukseen löytyi rakkaan eksäni alkoholiongelmasta, valehtelusta, ja asioiden pimittämisestä. Eikä nyt ihan vähiten vituttanut sekään, et joku ryyppäs vähänniinko lasku- ja vuorkarahat, ja mun kuukausitolkulla kotihoidontuesta säästetyt reissurahat meni sit niiden makseluun ko muistutuksia alko varista postilaatikosta. Siinä nyt pari esimerkkiä vitutuksesta.
Ai nii, paras oli eokeskusteltiin mun seksuaalisesta suuntautumisesta. Mulle sanitaan, et saan köydä naisissa ihan vapaasti, kun ei se tyttöjen kesken haittaa. Kokeileppa yhen kerran, niin jo vain raikaa ympäri kyliä ko kirahvi on pettävä huora -> nyt on oikeus taas ryypätä.

Enkä tunnista tota marttyyriutta itsessäni. Ja mut on kasvatettu puhumaan asioista, ja pyrin siihen parhaani mukaan, koska se on ainia keino edes yrittää selvittää asioita patouttamatta niitä. Yksinpuhelu vaan on vähän perseestä. En mäkään siis täydellinen ole, mutta oon ainakin rehellinen, keskustelytaitoinen, ja osaan tarvittaessa pyytää anteeksikin.

Anteeksi avautuminen.
Eli sulla oli vaan paska ukko. Tosin toi että käydään vieraissa vaikka siihen saadaan lupa ja vaikka oiskin samaa sukupuolta niin en ymmärrä yhtään ihan siitä ekasta sanasta lähtien. Mut se on vaan mun mielipide. Tossatapauksessa jos ns annettu lupa ja sitten miten sie sanoit- oikeus ryypätä taas. Noi menee multa niin yli kun ei mee mun ajukoppaan tollaset.


Niin ja en siis puhunut susta! En edes tunne sua niin en tietenkään voisi!
Kerroin tossa pari esimerkkiä.
Tiedän että luulet mun olevan jotenkin "kirahhvinkasvatuksen" vastainen mutta en ole.
Korjaan tonkin ennenkuin otat pultit tostakin että : "kirahvin" vastainen.

Mut ei tieteskään, sie tunnut olevan ihan huipputyyppi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mikäs;30715544:
logistiikassa mättää käsin kantamista pitkin kyliä?
...eikäkun tarkotin tossa huonosti selitettynä tätä meijen sijotusongelmaa :snotty:...kun tää ikävänkaiherruksen kohteeni on jossain aivan toisaalla vikaosoitteessa...

Mutta työt on tehtävä ja sillä sipuli :). Ja kaupoista saa uusia tyynyjä :D

Kerrassaan nyt on kuulkaas semmoinen olo, että aivotoimintani laskeutui juuri viihtymään massuuni :rolleyes:....on se vaan hyvä saada nälkä karkotetuksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä