Ja tuoko on rangaistus? Ei paha :saint:ei riitä, jos ei ole oikeaa steikkiä niin sitte pitää antaa kahesti bj
Ja tuoko on rangaistus? Ei paha :saint:ei riitä, jos ei ole oikeaa steikkiä niin sitte pitää antaa kahesti bj
Fägedi fak. Ajattelin että ukkokulta suoriutuu sekä jauhelihapihveistä että hand jobista ittekseenei riitä, jos ei ole oikeaa steikkiä niin sitte pitää antaa kahesti bj
Tuossa pastramiin resepti, ite teen sen kylmäsavustetusta silloin kun teen:jaa mitä
en ole mikään kokki saatikka et kalasta osaisin tehä mitään erikoisia mut oli pakko ostaa kun tuli lohinälkä
taitaa se useimmille ollaJa tuoko on rangaistus? Ei paha :saint:
En halua pihviä sittenkään!!! :attn:Ja tuoko on rangaistus? Ei paha :saint:
Nyt huijaat ??taitaa se useimmille olla
empä taia huijata, mitä on isojen poikain kuulla puhuvan niin bj (ainaskaan loppuun asti) on ukkomiehille hyvinki harvinaista herkkuaNyt huijaat ??
En voi ymmärtää....ja varsinkaan tota ukkomiesjuttua....empä taia huijata, mitä on isojen poikain kuulla puhuvan niin bj (ainaskaan loppuun asti) on ukkomiehille hyvinki harvinaista herkkua
Joo. Minäkin tyydyn suosiolla siihen hernerokkaan.En halua pihviä sittenkään!!! :attn:
Jos joku vinkkaa vähänki kolmanteen päin niin oon vaikka syömättä koko päivänJoo. Minäkin tyydyn suosiolla siihen hernerokkaan.
Posket punasina olen pyöritellyt imuria ja siivonnut urakalla. Puh, tulipa tehtyä. Muksu on varmaan sairaaks tulossa, kun ei ruoka maistu. Kahvia tekis mieli, pitäis jaksaa vaan keittää.
mitä ovat puhuneet niin iso osa naisista ei tykkää ottaa suihin ja harva juur perustaa miehen nautinnostaEn voi ymmärtää....ja varsinkaan tota ukkomiesjuttua....
...jaa.mitä ovat puhuneet niin iso osa naisista ei tykkää ottaa suihin ja harva juur perustaa miehen nautinnosta
Jos mul ois mies nii ostaisin kaks pihviä.ei riitä, jos ei ole oikeaa steikkiä niin sitte pitää antaa kahesti bj
Älä järkytä mua yhtään enempää!!! Pitää yrittää äkkiä naimisiin niin tulee testattua miten käy .....tosin oon 110% varma että mun kohalla ei niin kävismitä ovat puhuneet niin iso osa naisista ei tykkää ottaa suihin ja harva juur perustaa miehen nautinnosta
kyllä se kuule kaikenlainen sutina on aviopareilla harvinaista, harvat ees panee joka viikkoÄlä järkytä mua yhtään enempää!!! Pitää yrittää äkkiä naimisiin niin tulee testattua miten käy .....tosin oon 110% varma että mun kohalla ei niin kävis
Päälle nelikymppiset äijät joilla on takanaan parikytävuotta liittoa on vähän semmoisia, että ei ne enää osaa lähteä mihinkään. Niinpa niitä ei tartte koko ajan pidellä vehkeistä kiinni. Kyl se siin nurkissa pysyy riesaksi asti muutenkin.En voi ymmärtää....ja varsinkaan tota ukkomiesjuttua....
Joo ei tulis onnistumaan tollanen peli,parempi olla menemättä sit naimisiin ollenkaan. Mulla on vähän toi homma niinku silleen.....no,pihtaria en kattele.kyllä se kuule kaikenlainen sutina on aviopareilla harvinaista, harvat ees panee joka viikko
tottahan sun aviksessa olis reilummin sutinaa jos kerta et oo pihtariJoo ei tulis onnistumaan tollanen peli,parempi olla menemättä sit naimisiin ollenkaan. Mulla on vähän toi homma niinku silleen.....no,pihtaria en kattele.
Tää on kato kans yks syy miksei kannata mennä naimisiin.kyllä se kuule kaikenlainen sutina on aviopareilla harvinaista, harvat ees panee joka viikko
No muistoistahan puhun vaan mut ei pidä paikkaansa kaikilla.kyllä se kuule kaikenlainen sutina on aviopareilla harvinaista, harvat ees panee joka viikko