A
asiaasuomesta
Vieras
Oletteko ajatelleet kuinka naisia hyysäävä ja miehiä sortava yhteiskuntajärjestelmä meille on rakennettu? Nainen saa avioerossa lapset, elatustuet, puolet miehen omaisuudesta, ja mies maksaa naiselle elatusmaksuja jopa seuraavat 18 vuotta. Kaiken lisäksi miehet pyörittävät yksityistä sektoria, joista verorahat kaivetaan ja ne siirretään valtion kautta tulonsiirroilla naisille samalla kun naiset ovat turvallisesti julkisen sektorin suojatyöpaikoissa kiinteillä lomapäivillä ilman irtisanomispelkoja lastensa kanssa. Tämä järjestelmä kannustaa naisia yksinhuoltajiksi, joissa miehet ovat vain maksumiehinä. Valtiosta on tullut aviomiehen korvike, jossa miehen rahat kierrätetään valtion kautta yksinhuoltajanaisille. Yhteiskunta ei tule kestämään tälläistä mallia loputtomiin, se kuormittaa aivan liikaa suomen taloutta. Esim. 7 miljardin vuotuinen velanotto ajaa jo järjestelmää alas. Perhemallien romuttaminen ajaa talouden romukoppaan. Miljoonien sinkkujen ja yh-äitien määrällä on liian suuret taloudelliset kustannukset .
Minä olen valaistunut totuudelle, ja unohtanut ajatuksen ikuisesta rakkaudesta, sillä suomalaisesta naisesta siihen ei ole. Kiitos suomen lainsäädännön ja kulttuurin, joka mahdollistaa naisen ajattelun vain alapäällään.
Minä olen valaistunut totuudelle, ja unohtanut ajatuksen ikuisesta rakkaudesta, sillä suomalaisesta naisesta siihen ei ole. Kiitos suomen lainsäädännön ja kulttuurin, joka mahdollistaa naisen ajattelun vain alapäällään.