The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei sellaiselle menemisellä tarvitse onneksi olla mitään isompaa ongelmaa, ne ammattitaitoisimmat kyl auttaa keksimään ratkaisua ihan vaikka perusnirsoilussa. Kun eiks se ollu sun "ongelma", että sulle ei oikein monipuolisesti maistu asiat?
Juurikin toi. Ja sitten noi ruoka-ajat,kun mulla ei nykysin sellasia säännöllisiä enää ole kun ei tarvii tehdä kuin itselle eli silloin ei edes tule tehtyä kuin kerran pari viikossa.
Töissä syön aamupuuron ja joskus lounaan mutta sit illat menee niin ettei tuu syötyy kuin joku leipä iltapalaks tms. elli sitten tosiaan ole valmiina jo jotain tai tee jotain nopeasti.
 
7,5h yöunet takana, 1h päiväunet, väsähdin hieman ennen kuutta kun piti mennä kouluun. Kävin tekemässä kokeet päin vittua ja nyt en muista edes kaks tuntia sitten käymäni keskustelun sisältöä kaverin kanssa. Kuuntoelukoe meni vituiks, koska silmissä sumeni enkä nähny lukea kysymyksiä. Ou jee. Huomenna ko kersa lähtee isälleen niin juoksen alkoon.


Mistä tulikin mieleeni, et pohdin joko ämpärilandiassa on ryppyjä rakkaudessa, ko se ilmotti hakevansa pojan (vaik olin luvannut viedä bussilla) koska tarttee turvaistuinta lainaan. Eikös se strippaliina just ostanu istuimen et puolikas saa sitä köyttää :D anteeks, mut mua naurattaa.
 
:D

Sillon kun hankittiin nää pylleröt, niin kukaan ei tiennytkään mikä on chinchilla :D

Se otti kulmakynän, mut otin pois. Ei oo pikkutyttöjen (8v) juttu meikata.
Ai, musta on hassua ettei joku vois tietää, kun ite oon tiennyt kakarasta saakka :D. Vaikka eihän moni erota vuohtakaan lampaasta (tai luulee että ne on sama asia), joten ei kai toikaan mikään ihme ole.
 
Spencer Hastings
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Spencer Hastings
[video=youtube;G11_QryTqZM]https://www.youtube.com/watch?v=G11_QryTqZM[/video]

AAAAW miten pikkunen ja söpö Jenni Vartiainen on ollu :D Ja nyt se on sellanen oikein siisti lady. Tai ainakin juhlien perusteella, muuten en ookaan seurannu.
 
Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30713841:
:wave:

Koulust kotiuduttu :) Oli ihan jees ilta, vaiks mieluusti oisin jääny kotiin nukkuun päikkäreitä.
Meinaa kestää plärätä kaikki teiän kirjotukset läpi, et pysyis ees jotenkin kärryil mitst ootte höpissy, koittakaa ymmärtää :)
Mitä sä opiskelet? Iltaopintoina?
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä