The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
pessaari, eihän ne yo-tulokset ole vielä edes tulleet

ja aina voi tsempata pääsykokeisiin
Pessaari :D Aika hyvä.

Alustavat on tullu jo äidinkielestä, kuuntelusta ja tiedän kyl eilisen reaalin perusteella, et vituiksi meni.

Mä oon vaan pohjimmiltani niin tyhmä. Oon hyvä pätemään yksittäisistä asioista, mut mitään laajempaa tietämystä mul ei oo.
 
Heii! :wave:

Tää on tätä sit taas koko kesän. Aamulla startattiin kuudelta ja kotona oltiin jo ilta-puoli kahdeksalta. Nyt on saunottu ja odotellaan ruokaa.

Sit jos mä joskus tästä rikastun, niin taatusti olen sen ansainnut! |O

Ihan pihalla kaikista tapahtumista täälläkin. :|
 
PITKÄKAULAAA! :attn:

Mitä siinä salaatis oli mitä just täs teit...se missä sitä curryriisii oli myös.
Anteeks, olin koulussa ja jouduin lastakin hoitamaan (+ netti lagaa ja elämisen sietämätön vittusaatana ja helvetillinen saatanallisuus tän olon kanssa).

Eli curryriisiä, kevätsipulia, aurinkokuivattua tomaattia, kurkkua, lidlin salaattimix-pussi, jääsalaattia ja kirsikkatomaattia. Ja päälle paistettua halloumia, joka on maustettu sweet chili kastikkeella. Keitin basmatriisiä curryllä maustetussa vedessä, jäähdyti ennenko heitin pilkottujen salaattitarpeiden sekaan, ja halloumi ehti jäähtyä kans vähän. Kaadoin myös tilkan öljyä sekaan niiden kuivattujen tomaattien purkista.
 
Iltaa! Nyt kahvia ja sassiin. Muutama tunti vietetty kirjoja järjestellen. Kuka piru niitä on ostanut tänne noin paljon. Yhdestä kirjasta oli kolme kappaletta. On vissiin ollut hyvä kirja.
*ojentaa vikkelästi kupin nenän eteen*


Otatko kaurapiparia? Mie olin kaupassa ja vanha mummo tuli kysymään, että voisiko Kyöpeli tulla auttaamaan pitkänä ihmisenä ottamaan hyllystä keksipakettia. Mummo halusi ostaa Töysäläisiä kaurapipareita. Otin itselleni kokeeksi toisen pussin :D.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30713799:
*ojentaa vikkelästi kupin nenän eteen*


Otatko kaurapiparia? Mie olin kaupassa ja vanha mummo tuli kysymään, että voisiko Kyöpeli tulla auttaamaan pitkänä ihmisenä ottamaan hyllystä keksipakettia. Mummo halusi ostaa Töysäläisiä kaurapipareita. Otin itselleni kokeeksi toisen pussin :D.
Otan kiitos :) Syön vaan ensin voileivän alta pois.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä