Et leikkaa edelleenkäänSivut on toki paljon lyhkäsemmät, ko ollu toi keesihärpäke kasvais siististi samaa tahtia koko tukkaki sit jo leikkais
Et leikkaa edelleenkäänSivut on toki paljon lyhkäsemmät, ko ollu toi keesihärpäke kasvais siististi samaa tahtia koko tukkaki sit jo leikkais
No ei sitä varmaan kannata leikata jos nuinki hittaasti kasvaaOon kasvattanu tyyliin viis vuotta tukkaa ja oon yhä puolikalju
HY sirahvi, säästä turkki huomiseen. Ainaki. :kiss:Tekis mieli. Nyyh. Nyt menen nukkumaan ja pohdin tätä yön aikana.
Kas, mulla on samat suunnitelmat.Huomenta. Pannullinen kahvia ja suihku. Eiköhän tämä tästä.
Eli pukkas saikkua?:wave:
Ei saanut uni pitsi-raukkaa aamuksi kuntohon.
Nappia ja kahvia naamaan ja sohvalle peiton alle katsomaan mitä Netflixin ihmeellinen maailma tarjoaa ajankuluksi.
Äkkiä viettämään perheen kanssa laatuaikaa risteilylle!!!11:wave:
Nappia ja kahvia naamaan ja sohvalle peiton alle katsomaan mitä Netflixin ihmeellinen maailma tarjoaa ajankuluksi.
ny pitsin duunipaikalla toimistokuukkelit kaakattaa että "toi pitsiki on aina saikulla, v*tun lusmu":wave:
No hävettää kyllä mutta kun on kuumettakin. Työpuhelin on toki vieressäni, ettei ihan lusmuiluksi meneEli pukkas saikkua?
Miten perhe ja laatuaika liittyy toisiinsa? :OÄkkiä viettämään perheen kanssa laatuaikaa risteilylle!!!11
Pitää pitää kulisseja yllä.Miten perhe ja laatuaika liittyy toisiinsa? :O
Pystyn esittämään faktaa, edellisen kerran olen ollut saikulla elokuussa 2012 :saint:ny pitsin duunipaikalla toimistokuukkelit kaakattaa että "toi pitsiki on aina saikulla, v*tun lusmu"
ei kannattas sitte paljo huudella toisten risteilyistäNe pystyy esittämään faktaa, edellisen kerran olen ollut saikulla helmikuussa 2015 :saint:
Nukkuessas oot touhunnu ja sotkenuPitäis pitää siivouspäivä. Örgh. Joku on käyny sotkemassa täällä ilman lupaa.
Se on hyvin todennäköistä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30710312:Nukkuessas kakara on touhunnu ja sotkenu
Asutaanko me kimpassa???Pitäis pitää siivouspäivä. Örgh. Joku on käyny sotkemassa täällä ilman lupaa.