The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oikesti nyt mitä helvettiä. Oon nukkunu katkoitta 8 tuntia, enkä oo tehny tänään muutako lämmittäny kattilassa ruokaa ja lukenu vähän englantia, ja silti väsyttää niin että tekis mieli alkaa itkemään. Ei vaan jaksaos nyt yhtään mitään. Tekis mieli skipata koulupäivä ja jäädä kotiin nukkumaan, jos huomenna jaksais sit paremmin.
 
Oikesti nyt mitä helvettiä. Oon nukkunu katkoitta 8 tuntia, enkä oo tehny tänään muutako lämmittäny kattilassa ruokaa ja lukenu vähän englantia, ja silti väsyttää niin että tekis mieli alkaa itkemään. Ei vaan jaksaos nyt yhtään mitään. Tekis mieli skipata koulupäivä ja jäädä kotiin nukkumaan, jos huomenna jaksais sit paremmin.
:hug: - jos susta tuntuu jo valmiiksi siltä, että tän päivänen opetus menis ketuiksi taivaan tuuleen, niin ei kait tuo maailmaa kaada jos vaikka pois olisitkin.

Huomenna sitten arrrrrmotonta tikistystä ja pänttäystä :kieh:.....

:kiss: - ota itelles aikaa vaan. Kevään tulo ottaa voimille...
 
:hug: - jos susta tuntuu jo valmiiksi siltä, että tän päivänen opetus menis ketuiksi taivaan tuuleen, niin ei kait tuo maailmaa kaada jos vaikka pois olisitkin.

Huomenna sitten arrrrrmotonta tikistystä ja pänttäystä :kieh:.....

:kiss: - ota itelles aikaa vaan. Kevään tulo ottaa voimille...
Noku olis sanakoe, ja äikässä tärkee tunti yhden pakollisen kurssisuorituksen kannalta.. Mut nyt ei vaan kykene. Väsyttää vituttaa ja on jo valmiiks kauhee morkkis lintsaamisesta, jalkoja ja selkää särkee ja nukahdan pystyyn.
 
Sanakokeen varmaan saat tehdä tuonnempanakin ja äikästä sitten kyselet maikalta kaikki mahdolliset monisteet ja luotettavalta kanssaopiskelijalta muistiinpanot.

Mutta ei sun opiskelu tähän kertaan kaadu, jos vaikka pois oletkin, ei millään :). Sä oot fiksu ja hoksaavainen, joten tämän päivän jutut kirit vaivatta kiinni kun olet täysillä mukana. Nythän sulla menis tunnit jokatapauksessa aivan harakoille ja puihin, kun et jaksa keskittyä etkä olla mukana.

Joten huomenna ihan uudella otteella :)! Ootko sä muuten ollu tänään ulkona ollenkaan? Pääsetkö käymään vaikka pienelläkin happihyppelyllä vaikka ihan ittes iloksi? Vois tehdä kummia...


Hä?! Ei sitten ottanut mun lainausta mukaan ollenkaan...voi möh.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä