Googlasin oireita, niin tuntuis sopivan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30708041:Tenniskyynärpäältä tuo kuulostaisi. Lepoa ja kipulääkitystä. Tarvittaessa tohtorin puheille.
Googlasin oireita, niin tuntuis sopivan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30708041:Tenniskyynärpäältä tuo kuulostaisi. Lepoa ja kipulääkitystä. Tarvittaessa tohtorin puheille.
Voipi olla, ettei kannata tähdätä tosiaan näillä vuosilla kenenkään Wimbledoniin :snotty:ei ole tennis mikään ikämiesten laji
Siks tää onkin niin irvokasta. Minä ja mikään urheilu ei mahduta samaan lauseeseen... ei edes penkkiurheilu.ei ole tennis mikään ikämiesten laji
Nii-i... Herää kysymys mitä sie oot run...... eikun siis rustannut :xmas:Siks tää onkin niin irvokasta. Minä ja mikään urheilu ei mahduta samaan lauseeseen... ei edes penkkiurheilu.
Oudommaks tekee, että tää on vasuri... ja mä olen turhankin oikeakätinen... en taida edes osata ru...stata mitään vasurilla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30708077:Nii-i... Herää kysymys mitä sie oot run...... eikun siis rustannut :xmas:
joo, spämmää oikein tosissaanAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30708574:Pitäsköhän aloittaa kunnon spämmäys ajan kuluksi? :vampire:
Juo enemmä kaffettaEiks tälle väsymykselle voi tehdä mitään. Argh.
Täytyy juoda. Pitäis lukee kokeeseenkin ko semmonen on tänään, mut ei jaksais.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30708636:Juo enemmä kaffetta
:hug: - jos susta tuntuu jo valmiiksi siltä, että tän päivänen opetus menis ketuiksi taivaan tuuleen, niin ei kait tuo maailmaa kaada jos vaikka pois olisitkin.Oikesti nyt mitä helvettiä. Oon nukkunu katkoitta 8 tuntia, enkä oo tehny tänään muutako lämmittäny kattilassa ruokaa ja lukenu vähän englantia, ja silti väsyttää niin että tekis mieli alkaa itkemään. Ei vaan jaksaos nyt yhtään mitään. Tekis mieli skipata koulupäivä ja jäädä kotiin nukkumaan, jos huomenna jaksais sit paremmin.
Noku olis sanakoe, ja äikässä tärkee tunti yhden pakollisen kurssisuorituksen kannalta.. Mut nyt ei vaan kykene. Väsyttää vituttaa ja on jo valmiiks kauhee morkkis lintsaamisesta, jalkoja ja selkää särkee ja nukahdan pystyyn.:hug: - jos susta tuntuu jo valmiiksi siltä, että tän päivänen opetus menis ketuiksi taivaan tuuleen, niin ei kait tuo maailmaa kaada jos vaikka pois olisitkin.
Huomenna sitten arrrrrmotonta tikistystä ja pänttäystä :kieh:.....
:kiss: - ota itelles aikaa vaan. Kevään tulo ottaa voimille...