Tai norsuvauveli :heart:minipossu tietenkin
Tai norsuvauveli :heart:
Mies kysyi kaipaanks mä kyytiä? Mitähän tuohonkin vastaisi.
Joo, kannatti. Pääsen huomenna autokyydillä töihin. Huva huva, ei tarvi mennä bussilla.vastaa myönteisesti
no mitäs luulet :stick:Mies kysyi kaipaanks mä kyytiä? Mitähän tuohonkin vastaisi.
Ehdottomasti kylläMies kysyi kaipaanks mä kyytiä? Mitähän tuohonkin vastaisi.
Mä en. Ajattelin autokyytiä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30707558:Ai tuommonen kyyti. Mie luulin jo ihan jotain muuta :snotty:.
Tää oli ihan selvästi kompakysymys |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30707558:Ai tuommonen kyyti. Mie luulin jo ihan jotain muuta :snotty:.
Näissä asioissa mie oon vissiin putkiaivoTää oli ihan selvästi kompakysymys |O
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30707572:Näissä asioissa mie oon vissiin putkiaivo
Mie jo mietin onko Namusella varmat päivät :xmas:Mä en. Ajattelin autokyytiä.
Awww :heart: :kiss:sullon mun luonto
On täällä muutkin saanut kyytejä. nih.
Oliko iso menopeliOn täällä muutkin saanut kyytejä. nih.
Jännää. Mä oon koko elämäni ollu kaikenlaisten tomaattien kanssa ilman ongelmia. Nyt kädelle valu tomaatin nestettä leivältä, ja kauhee punanen läntti jäi. Kutiseekin vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30707592:Oliko iso menopeli
Jos olisi koivun kukinta-aika olisin veikannut ristiallergiaa.Jännää. Mä oon koko elämäni ollu kaikenlaisten tomaattien kanssa ilman ongelmia. Nyt kädelle valu tomaatin nestettä leivältä, ja kauhee punanen läntti jäi. Kutiseekin vähän.
Voiko lapsiallergia aiheuttaa ristiallergian tomaatin kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30707606:Jos olisi koivun kukinta-aika olisin veikannut ristiallergiaa.