mikko 84
Onko ihan hyväksyttävää tai normaalia käytöstä suhteessa jos molemmat osapuolet tekee 2-3 vuorotyötä ja vuorot ja vapaat menee ristiin eikä kumppania välillä nää kunnolla moneen päivään että kun nainen tulee töistä kotiin esim ilta 10:ltä ja tekee iltapalaa niin töllöä voidaan kattoa pari tuntia putkeen ja sitten kiireellä nukkumaan mutta puolisolle ei voida antaa läheisyyttä ikinä edes 5-10minuuttia vaikkei olis viikkoon ehtinyt rakastella?
Itse jos tulen iltavuorosta kotiin niin mieluiten kyllä viettäisin sen vähäsenkin ajan puolison kanssa enkä töllön edessä mutta kuulemma toisella on oikeus rentoutua kahvia juoden ja töllöä tuijotellen 2h kun on ollut raskas työvuoro.
Eikö sitten puolison kanssa lähekkäin oleminen, hierominen/rakastelu ole rentouttavaa naisten mielestä?
Kumman naiset itse valitsisitte raskaan työpäivän jälkeen.
Töllön tuijottamisen ja kahvin litkimisen vai lähekkäin olemista nauttien
miehen antamasta kokovartalohieronnasta ja suuseksistä
Oma nainen valitsee kuitenkin mielummin sen tv:n
Välillä tuntuukin kun olisi osat toisinpäin suhteessa kun yleensä naiset valittaa näistä asioista miehissä
Noh ehkäpä joku muu nainen saa minusta vielä hyvän miehen itselleen, joka osaa arvostaa miestä joka ylläpitää parisuhdetta vai kuulostanko nyt narsistilta?
Itse jos tulen iltavuorosta kotiin niin mieluiten kyllä viettäisin sen vähäsenkin ajan puolison kanssa enkä töllön edessä mutta kuulemma toisella on oikeus rentoutua kahvia juoden ja töllöä tuijotellen 2h kun on ollut raskas työvuoro.
Eikö sitten puolison kanssa lähekkäin oleminen, hierominen/rakastelu ole rentouttavaa naisten mielestä?
Kumman naiset itse valitsisitte raskaan työpäivän jälkeen.
Töllön tuijottamisen ja kahvin litkimisen vai lähekkäin olemista nauttien
miehen antamasta kokovartalohieronnasta ja suuseksistä
Oma nainen valitsee kuitenkin mielummin sen tv:n
Välillä tuntuukin kun olisi osat toisinpäin suhteessa kun yleensä naiset valittaa näistä asioista miehissä
Noh ehkäpä joku muu nainen saa minusta vielä hyvän miehen itselleen, joka osaa arvostaa miestä joka ylläpitää parisuhdetta vai kuulostanko nyt narsistilta?