Kellään kokemuksia Fitline tuotteista ?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Muori"
Vielä sen verran edelliseen pitkään kommenttiini: Minä en käytä tuotteita rikastuakseni. En ole koskaan käyttänyt kuin oman hyvinvoinnin turvaamiseen. Itse en ole yhtään ainoaa "alaista" haalinut, koska en ole "tuputtaja" tyyliä. Kertonut olen oman kokemukseni, jos joku on ollut kiinnostunut ja sitä myöten ohjannut nettisivuille lisää tietoa ammentamaan tai antanut itselleni vitamiinien mukana tulleita esitteitä luettavaksi. Itse myös tilaan jos joku haluaa kokeilla, ja tuo joku voi sitten itse päättää, haluaako jatkaa tilaustaan ilman verkostomarkkinointia. Kaikki kun ei ole siitä kiinnostuneita, vaan itse tuotteista. Minun kauttani ei siis rikastumaan pääse, olen siis umpikuja sen suhteen :) Minulle riittää tuo -25% tuotteiden hinnasta, muut tahkotkoon rahaa, jos kiinnostusta mammonan haalimiseen riittää ;)
 
Suosittelen
Olen käyttänyt perustuotteita nyt 5kk ja voin kyllä suositella. Energiaa riittää ja olo on muutenkin jotenkin kevyempi. Herään aamulla mielelläni uuteen päivään aamujuoman kanssa :) ja jatkuva väsymys on poissa. Nukun paremmin ja vatsa toimii loistavasti. Hiukset ja kynnetkin on alkaneet kasvaa :O

Itsekin vähän arastelin aluksi tuota verkostomarkkinointia, mutta nyt olen tajunnut ettei se velvoita tai sido minua mihinkään vaikka tuotteita tilaankin edullisempaan hintaan kestotilauksena. Ystäväni joutui rahatilanteen vuoksi lopettamaan tilauksen pariksi kuukaudeksi ja se onnistui yhdellä puhelinsoitolla ilman velvoitteita. Ja tilauksen pystyy myös lopettamaan kokonaan ilman mitään ongelmia.

Tosin minä en kyllä näitä lopeta :) Ekaa kertaa vitamiinien syöminen tuntuu ja näkyy.
 
"Sylvi"
Neljäs viikko menossa ja mietin, että missä vaiheessa alkaa tuntua ja näkyä? Kynnet on kahta huonommassa kunnossa, en nuku yhtään sen paremmin tai mitään muutakaan?
 
ikä-ihminen =)
Kolmas viiko menossa. Mitään oireita ei tullut, ja suolaton ruoka on tosi hyvää. Se oli iso yllätys. Mitä olen saanut? No, nestettä on poistunut, vatsani toimii vuosien ongelmien jälkeen normaalisti, nukun uskomattoman hyvin (olisipa ollut tämä kuuri jo aikoja sitten!) ja energiaa on huomattavasti enemmän kuin muutama viikko sitten. Kallista tämä toki on, mutta olen ostanut vatsaoireisiini niin reseptilääkkeitä kuin luontaistuotteita puolessa vuodessa ainakin kolme kertaa kalliimmalla kuin tämä kuukausi minulle maksaa. Uskon kuitenkin siirtyväni vähitellen "normaaliin" terveelliseen ruokaan ilman noita jauheita. Jos teen vain itselleni, saatan hyvin jatkaa suolatonta, sillä kyllä piilosuolaa on niin paljon kaikessa. Ainoa kaipaamani ruoka-aine on juusto.
 
"Sylvi"
Mulla viides viikko menossa, ei vaikutusta mihinkään. Nukun yhtä huonosti kuin ennen, kynnet on karmeat. Maha toimi samalla tavalla hyvin kuin ennen tätäkin. Annan armoa vielä seuraavan kolmen kuukauden kuurin verran, sitten riitti jos en mitään eroa huomaa.
 
eilaS
[QUOTE="Sylvi";30708226]Mulla viides viikko menossa, ei vaikutusta mihinkään. Nukun yhtä huonosti kuin ennen, kynnet on karmeat. Maha toimi samalla tavalla hyvin kuin ennen tätäkin. Annan armoa vielä seuraavan kolmen kuukauden kuurin verran, sitten riitti jos en mitään eroa huomaa.[/QUOTE]

Teho perustuu plasebovaikutukseen ja kun et usko tuohon, niin se ei toimi.

Osa tuotteista on ihan hyviä, mutta aivan samat saat kymmenesosalla hinnasta ostettua luontaistuotekaupan vitamiini/hivanainehyllystä, joten miksi 3kk vielä? Ne guaranaa tms. vauhtia sisältävät jättäisin kyllä väliin joka tapauksessa. Katsokaa hyvät ihmiset noita sisällysluetteloita. Ensimmäisenä mainittua on tuotteessa eniten.
 
"Sylvi"
Teho perustuu plasebovaikutukseen ja kun et usko tuohon, niin se ei toimi.

Osa tuotteista on ihan hyviä, mutta aivan samat saat kymmenesosalla hinnasta ostettua luontaistuotekaupan vitamiini/hivanainehyllystä, joten miksi 3kk vielä? Ne guaranaa tms. vauhtia sisältävät jättäisin kyllä väliin joka tapauksessa. Katsokaa hyvät ihmiset noita sisällysluetteloita. Ensimmäisenä mainittua on tuotteessa eniten.
Totta varmaan näin. D-vitamiinia on ainakin todella vähän näissä, mutta väittävät että imeytyminen on toista kuin teollisilla valmisteilla. Joopajoo!
 
Tsss
[QUOTE="Sylvi";30710280]Totta varmaan näin. D-vitamiinia on ainakin todella vähän näissä, mutta väittävät että imeytyminen on toista kuin teollisilla valmisteilla. Joopajoo![/QUOTE]

Jos näitä erinomaiseksi mainittuja tuotteita ei ole valmistettu teollisesti, niin mitenköhän sitten?
Taivaasta tipahtaneet pikku purkeissa?
 
kesälomalainen
Kyllä synteettiset luontaistuotteetkin toimivat. Ensimmäisen lapsen jälkeen 80-luvulla sormiini tuli ihottumaa. Kädet olivat aamuisin kuin tulessa ja niitä oli pakko hieroa ja sen seurauksena ne olivat vesikelloilla. Ihottuma teki kädet niin rumiksi, että häpesin niitä kassallakin. Kävin korva-nenä- ja kurkkutautien erikoislääkäri Rauli Mäkelällä, joka hoiti monenlaisia potilaita ruokavaliolla ja luontaistuotteilla. Hän määräsi minut sokerittomalle ja vehnättömälle dieetille ja sen lisäksi helokkikapseleita, dolomiittikalkkia ja sinkkiä. Noudatin kaikkia ohjeita tarkasti ja 3kk:n kuluttua kädet olivat terveet. Dieetti purettiin, mutta luontaistuotteita syön edelleen. Ihottuma ei ole palannut. Vasta nyt on tullut tietooni Fit line-tuotteet ja olen menossa kuuntelemaan esitelmää siitä. Olen kiinnostunut siksi, josko ne sisältävät lisäaineita vähemmän ja siksi olisivat keholleni terveellisempiä. Katson, kuulostelen ja arvioin sen jälkeen.
 
Endo
Mulla viides viikko menossa, ei vaikutusta mihinkään. Nukun yhtä huonosti kuin ennen, kynnet on karmeat. Maha toimi samalla tavalla hyvin kuin ennen tätäkin. Annan armoa vielä seuraavan kolmen kuukauden kuurin verran, sitten riitti jos en mitään eroa huomaa.
Hei Sylvi,

Mullakaan ei ensimmäiseen 4kk tapahtunut oikeen mitään muutosta. Aluksi jopa paheni mm. iho-ongelmat, tuntui että näppyä riitti.
Sitten sain ohjeen, että voin lisätä sitä iltajuomaa eli ottaa sitä myös päivällä. Ja johan alkoi tapahtumaan. Mun kroppa oli ilmeisesti vaan niin hapan, koska olin jo pitkään harrastanut liikuntaa aktiivisesti ja kroppa oli sisäisesti rapakunnossa.

Nyt 2 vuotta käyttänyt ja edelleen havahdun tuotteiden toimivuuteen. Matkan varrella olen saanut apua unen laatuun, vatsa/suoliongelmiin, palautumiseen ja yleiseen jaksamiseen. Nyt viimeisimpänä apuna aivan lääkäriltä tulleen diagnoosin mukaan, endometrioosini leviäminen on hidastunut.. johtuneeko sitten mistä, mutta itse kiitän Fitlinen tuotteita ja sitä kautta saamaani apua monipuolisien ravinteiden riittävään saantiin. <3 Pois en vaihtaisi.
 
9kk käyttänyt
Älkää hyvät ihmiset sekottako kk kestävää kehokuuria ja fitlinen lisäravinteita keskenään! Kehokuuri tehdään vaan sattumoisin fitlinen lisäravinteita käyttämällä, koska ne ovat täysin luonnollisia ja tarkoitus kuurilla puhdistaa keho. Itse käytän näitä samoja lisäravinteita päivittäin ja voin todella suositella. Nämä laihdutusjutut on sitten asia erikseen, jos sitä haluaa kokeilla. Itse en laihduttamisen takia tuotetta käyttööni ottanut, vaan fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin tueksi.
 
huvittavaa
Tsekatkaas blogin i shape me loppukirjoitukset niin pääsette jyvälle missä tässäkin on kyse!
Tämä kirjoittaja ei ole edes kokeillut ko tuotteita, joten enpä menisi mainostamaan. Ja tekstissään hän puhuu kehokuurista, joka ei hänen mielestään ole hyvä, vaikka ei asiasta juurikaan tiedä. Toinen ongelma minkä huomasin ilmenevän myös blogin kommenteissa, oli se, että joku muu hyötyy jos tilaat tuotteen. Onko missään kaupoissa ainoatakaan tuotetta, jonka ostaessasi joku ei siitä hyötyisi? :D mielenkiintoinen ajattelutapa. Ja tiedoksi, en ole mikään jälleenmyyjä tai "tuputtaja".
 
vierailija
Älkää käyttäkö Fitline tuotteita! Evira on kieltänyt heidän yhden tuotteen korkean kofeiinipitoisuuden takia. Itsekin käytin tuotteita ensin olin sivan innoissani mutta pitempikäyttö luo riippuvuutta kofeiinin takia, tämä on sama kuin joisi energiajuomia tai kahvia älyttömästi myös sivuoireita älkoi tulla nimenomaan kofeiinista.
 
vierailija
Älkää käyttäkö Fitline tuotteita! Evira on kieltänyt heidän yhden tuotteen korkean kofeiinipitoisuuden takia. Itsekin käytin tuotteita ensin olin sivan innoissani mutta pitempikäyttö luo riippuvuutta kofeiinin takia, tämä on sama kuin joisi energiajuomia tai kahvia älyttömästi myös sivuoireita älkoi tulla nimenomaan kofeiinista.
Kaikki Fitline-tuotteet ovat Eviran hyväksymiä.
Tarkoittamaasi tuotetta myytiin ennen annospusseissa, joissa oli yksi päiväannos. Päiväannos suositellaan ottamaan kolmessa erässä, mutta tämä jäi monilta huomaamatta, ja herkillä ihmisillä koko päiväannos saattaa aiheuttaa ohimenevää punoitusta ja kuumotusta. Se on vaaratonta, mutta voi tietenkin säikäyttää. Tämän vuoksi annospusseja ei enää myydä Suomessa.
Päiväannoksessa on muuten suunnilleen saman verran kofeiinia kuin 0,3 desilitrassa kahvia.
 
vierailija
Ilmeisesti nämä kaikki jotka puolustelevat tuotetta ovat mukana tässä Pyramidibisneksessä. Uskomattommia väitteitä olen kuullut myyjiltä mutta mitään faktaa ei ole pystynyt sanomaan. Ja kun kyselee lisää niin vastaus on vaan että kokeile niin huomaat eron.Jep! Tutkittu labrassa ym,ym diibadaapaa... joopa joo.. Pakko tutkituttaa jossain että saa myyntiluvan!! Vaihtakaa ruokavalioo ja alkakaa hyvät ihmiset liikkumaan enemmän niin hyvinvointinne kasvaa sen myötä. Kaikkea hyvää kaikille ;)
 
vierailija
Hei
Olisi mielenkiintoista kuulla joidenkin vuosia sitten kehokuurin läpi käyneen kokemuksia. Miten on saanut painon säilytettyä, millaista ruokavalitota on käyttänyt sen jälkeen, ja onko jotain sairauksia jäänyt pois.
 
vierailija
Hei, olen käyttänyt FitLine tuotteita yli vuoden ja pois en vaihda. Flunssakierre on historiaa, vatsavaivat helpottaneet ja energiaa löytyy jokaiseen päivään. Kolmesta tuotteesta saan kaikki vitamiinit, antioksidantit, kivennäiset ja maitohappobakteerit, joihin aiemmin tarvitsin hirveän määrän purkkeja. Tykkään :)

Keskustelu on jo aika vanha, mutta allekirjoitatko edelleen mielipiteesi?
Mitkä kolmea tuotetta suosittelet? Etsin itselleni tuotetta, joka auttaisi väsymykseen... liikunta ja ruokailutottumukset kun ovat jo suht kohdillaan.
 
vierailija
Keskustelu on jo aika vanha, mutta allekirjoitatko edelleen mielipiteesi?
Mitkä kolmea tuotetta suosittelet? Etsin itselleni tuotetta, joka auttaisi väsymykseen... liikunta ja ruokailutottumukset kun ovat jo suht kohdillaan.

Hei, optimaalisettiin kuuluu kolme perustuotetta; Basics, Activize sekä Restorate. Nykypäivän ruoat ovat pullollaan lisäaineita, säilöntäaineita, väriä- ja koostumusta muuttavia aineita, jotka kuormittavat suolistoa. Ne puhtaat kasvikset, vihannekset, marjat ja lihat (joita ei ole pakattu) on valitettavasti nykypäivänä melko ravintoköyhiä. FitLinen tuotteet ovat onneksi täysin puhtaita eivätkä sisällä synteettisiä lisäaineita ja tärkeimpänä; ne imeytyvät 90-95%!! Ruokakauppojen tai luontaistuotekauppojen tuotteet imeytyvät keskimäärin 10-30%, sillä ne ovat synteettisiä valmisteita. Itse olen käyttänyt FitLinen tuotteita puolisen vuotta ja saanut niistä paljon positiivista elämääni. Enkä todellakaan jättäisi niitä pois mistään hinnasta. Etenkin väsymykseen auttaa Activize. Näitä ainakin pystyn 110% käsi sydämellä suosittelemaan oman kokemuksen kautta. (y)
 
vierailija
Kokeilin ja seuraus oli mieletön huimaus, vintti sekaisin, tärinää ym... Purkki täynnä makeutusainetta ja kofeiinia. Tulin tulokseen ettei terve ihminen tarvi purkista mitään jos syö monipuolisesti. Kukaan ei ole noilla pelkästään laihduttanut vaan mukana liikuntaa joten aivan samallalailla ilman noita lisiä kilot lähtee, kun katsoo mitä syö. Lapsilleni en ikinä antais!! Tässä minun kokemukseni näistä!
Kokeilitko kenties alle vai yli 90 vuorokautta? Vasta 90 vuorokauden jälkeen solut uusiutuu, ja tämän ajan ihmisellä voi ilmetä solumuistista vanhoja "sairauksia" tai rajua ilmiötä siellä, missä sulla on ravintoaineista puutostila. Pahimmillaan tätä voi kestää kolmekin vuotta, koska kyllä, olemme täynnä skeidaa, ja tämä jos jokin puhdistaa.

Sokeria, on kyllä, mutta jos tästä valitatte, niin olette ilmeisesti myös tutkineet vertailutaulukon fitskut vs. omena jne?

Tutkikaa hyvät ihmiset asioita kunnolla, ennen kuin avaatte suunne täällä ja kuunnelkaa jonkun fitskuihmisen opastus ennen, kuin aloitatte ja käyttäkää konsultaatiota hyväksenne myös käytön ajan. Jos et ole kokeillut tuotteita yli 100 päivää, et mielestäni voi sanoa realistista näkökulmaa käytön kautta asioihin.

Fitskut ovat aiheuttaneet itselläni niin positiivisia kuin negatiivisiakin vaikutuksia, mutta olen ollut _vasta_ 6 kuukautta käyttäjä, enkä usko vieläkään puhdistuneeni kunnolla, sillä sairasteluhistoriaa löytyy aiemmasta elämästä.
 
endis
Mitähän soluja tässä tarkoitetaan? Solut uusiutuvat eri tahtiin eri puolilla elimistöä, hermosolut eivät juuri koskaan! Lihassoluista (joita pääosin on) voitte lukea tästä. Solujen kuolemaan liittyy apoptoosi ja synty onkin sitten aikuisena "hieman" monimutkaisempi juttu. Yleensä korjataan vaurioita. Mitoosi kannattaa opetella ihan ensimmäiseksi, sitten opiskella millaisia solutyyppejä tuotetaan aikuisuudessa ja mitä ei.

Mikäli jokin aine vaikuttaisi solujen uusiutumiseen, tarkoittaisi se sitä, että sen pitäisi nopeuttaa apoptoosia. Mikäli nopeutetaan apoptoosia (solukuolemaa), niin mistä se nautittu aine tietää mitä soluja tapetaan, koska aine vaikuttaa kaikkialla kehossa (vähän kuin masennuslääke vaikuttaa kaikkialle kehoon, ei aivoihin)? Toisaalta, jos mietitään mitä tahansa soluja, soluorganelleistä mitokondrioon, niin mitä puhdistamista niissä on? Rasvasoluihin jää kyllä myrkkyjä, rasvaan sitoutuneena. Niistä pääsee eroon laihduttamalla, ei millään poppakonsteilla.

Mielestäni tällaiset tuotteet toimivat enemmän psyykkisten kuin tieteellisten lähtökohtien mukaan (placebo). Tuskin käytöstä haittaa on, mutta ei silti pitäisi luvata liikojakaan.
 
BioBiona
3 kk on solujen uusiutumisen keskiarvo. Suolistossa solut uusiutuvat jo päivissä ja toisena ääripäänä tosiaan hermosolut. Mutta ei näillä siis vaikuteta solujen uusiutumiseen. Siksi puhutaan tuosta solujen uusiutumisajasta, koska uudet solut toimivat tehokkaammin saadessaan riittävästi ravinteita verrattuna vanhoihin soluihin. Nämä ravinteet kuten antioksidantit auttavat myös siinä solujen korjaamisessa ja solukalvojen suojelemisessa.
Niin ja ne patentit koskevat nimenomaan parempaa imeytymistä.
Fitline-tuotteet analysoidaan vuosittain riippumattomassa laboratoriossa ja lisäksi tehdään Colognen testit.
 
vierailija
Hei,

Jos joku kaipaa tapaamista, jossa pääsisi kuulemaan tarkemmin tuotteista ja niiden ravintosisällöistä, laittakaa viestiä osoitteeseen fitlinelahti@gmail.com. Meillä on käytössämme maksuttomasti koulutettu ravintoasiantuntija, joka varmasti osaa vastata kaikkiin kysymyksiinne.
Ratkotaan yhdessä mietteenne ja katsotaan teille sopivin paketti.
Vaikka kyseessä on FitLine Lahti, niin voi laittaa viestiä myös muualta päin, sillä kuljemme myös tarvittaessa ja muutenkin ravintoluentojen tiimoilta muuallekin Suomeen.

FitLine Lahti
 
vierailija
Käyttäkää ihmiset maalaisjärkeä!

Lukekaa mitä purkkien kyljessä lukee.

Fitlinen tuotteista saa joistakin vitamiineista ja hivenaineista hirveän yliannostuksen.

Itse käytän Fitlinen tuotteita, mutta en todellakaan niin paljon kuin purkin kylessä lukee. Ja välillä pidän muutaman päivän taukoa....

Fitlinen tuotteet ovat kalliita. Mutta kun normaali kk-annos kestää minulla ainakin 3kk. En ole laskenut tulisiko joku toinen luontaistuote halvemmaksi.

Hirvittää välillä, kun monet kehuvat Fitlinen tuomaa pirteyttä... Tottakai sitä on pirteämpi kun vedetään yliannostus vitamiieja....
 

Yhteistyössä