The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Mikähän ihme nyt on liikkeellä, kun ensin eräs kaveri sai yllättäen ärhäkän kohtutulehduksen, ja sitä ennen sen kaveri oli saanu yllättäen kans jonkun kohtutulehduksen. Nyt sisko soitti että sillä on joku munasarjaongelma, tulehdusarvot katossa, ja joutuu nyt olla pari päivää sairaalassa tipassa?
Kaikkien sisäsynnyttimet vaan räjähtää.

Lääkäri oli vielä jutellu jotain tän lapsettomuussivuvaikutuksista. Kaameeta. Vierailuaikakin loppuu niin pian, etten ehtis edes ovesta sisään, mutta huomenna kiiruhdan töistä hoodeille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Spencer Hastings
Aaaah! Mä olen niiiiiiiin onnellinen, että en tiä kuin päin olisi. :D

Maanantaina pääsee duniin, duuniin, duuniin!
Ainiin hei :D Sun profiilin sivu oli kerran mun äidin läppärillä auki, ja meinasin saada sydärin. No olit kirjottanu joskus jostain punajuurikakusta, ja äiti oli sit googlaamalla eksyny siihen ketjuun ja en tiedä miks avannu ton sun profiilisivun.. oli se jotain muutakin palstaillu, ainakin lukenut esim sellasia ketjuja, joihin mäkin olin kirjottanut :xmas:

Ainiin hei :D Sun profiilin sivu oli kerran mun äidin läppärillä auki, ja meinasin saada sydärin. No olit kirjottanu joskus jostain punajuurikakusta, ja äiti oli sit googlaamalla eksyny siihen ketjuun ja en tiedä miks avannu ton sun profiilisivun.. oli se jotain muutakin palstaillu, ainakin lukenut esim sellasia ketjuja, joihin mäkin olin kirjottanut :xmas:
:D tää on kyllä hassu paikka. Etsii melkein mitä tahansa tietoa niin kakslpussa löytyy ensimmäisenä listalta.

:wave:

Lyhyesti: tyhmä pää. Seko pää. Pipi pää.

Eli ei todellakaan mennyt niin kuin strömsöössä :headwall:...mutta nyt ollaan jo tässä vaiheessa menossa päivää, joten hengissä kaikki selvitty ja päivä se on huomennakin :)

Mulla välillä eräät tolvanat testaa siivouksen tehokkuutta asettelemassa viis- ja kymmensenttisiä saunassa lauteiden rakosiin, mattojen alle ym...
Tiedän ton.

Eikä sekään mitään jos yks mummeli tuumii, että vaihdoin hänen tuulettimensa rämisevään jo 60- luvulla.

Sit mennään mun hilseeni yli kun mut tullaan hakemaan kuulusteluun, koska mulla on avaimet. Niin oli ja poliisi teki vain työtään.

Talkkarihommat loppuivat omaehtoisesti jokseenkin siihen.

:wave:

Lyhyesti: tyhmä pää. Seko pää. Pipi pää.

Eli ei todellakaan mennyt niin kuin strömsöössä :headwall:...mutta nyt ollaan jo tässä vaiheessa menossa päivää, joten hengissä kaikki selvitty ja päivä se on huomennakin :)
Pikku-pukki Bää-bää kipitteli sillalle. Sen syödä uhkas peikko, vaan pukki sanoi näin: "Älä ota minua, ota pukki seuraava, ota Keski-pukki

Voihan bää kerrassaan :D

Kohta onneksi saa kaikkien päät painaa tyynylle ja unohtaa autuaasti tämän päivän :hug:.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30694694:
Pikku-pukki Bää-bää kipitteli sillalle. Sen syödä uhkas peikko, vaan pukki sanoi näin: "Älä ota minua, ota pukki seuraava, ota Keski-pukki

Voihan bää kerrassaan :D

Kohta onneksi saa kaikkien päät painaa tyynylle ja unohtaa autuaasti tämän päivän :hug:.
:D

...mä melkein saan unohtaa tämän päivän pääkkösellisyydet...tosin hintsusti joudun jatkamaan tuota töllöntyöni selvittelyä huomennakin :snotty:...mutta se menee silloin jo nauruksi :D

Eli inken panik.

Ja kiitos :kiss:

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
:D Eli matot ois pitäny käyttää ulkona, mut kolikot kuitenkin jättää sinne alle.... vai? Huhhuijaa taas mitkä meiningit.
Tosiasiassa ne matot eivät silloinkaan käyneet ulkona, mutta kolikot päätyivät "siivousvihon" päälle "nää löytyivät"-viestin kera. :saint: Mä aina ajattelin mahdollisia allergikkoja ja vain käärin maton pystyyn rullalle, kopsuttelin ja imuroin huolellisesti.

• Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Spencer Hastings
Voi vittu saatana mä en kestä tota taliaivoa. Miten helvetissä Mensa on ottanu ton sisään, ja miten perkeleessä toi muka pärjää rahanläträysalalla tolla tolvanoinnilla.

Tuolla se keittelee jotain pihvikastiketta raaputtamalla lusikalla kattilaa. Aha nyt ne kastikkeet on kuumalla levyllä kärtsäämässä.

Tiskatessa koko vitun keittiö lainehtii. Ei noi vanhat saumat kestä tollasta lilluttamista, ja yritän niiden kanssa sitkutella putkiremonttiin asti. Meillä ois astianpesukonekin. Ja pöydän kuivaaminen on tuntematon käsite.

Myös n. 1249 kertaa kielsin koskemasta vessan lamppuun, mut meni silti räpeltää sitä ja nyt koko perkelevitun lamppu hajos ihan kannattimiaan myöten. Ja en koskaan muista tuoda töistä sitä vehjettä, jolla näkee missä ne vedet ja sähköt menee, että tietää millasen lampun siihen voi porata tilalle.

Pitäis kai olla tyytyväinen, että edes tekee. En tiedä :D Tsemppii muille, mä meen opiskelee biopankkeja..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä