On se vaan aina niin hienoa kun muslimi löytää Jeesuksen :D

En tiedä saanko Isisin pojat kimppuuni mutta katselin parin hartaan muslimitaistelijan todistusta (ei Isisin porukkaa vaan esim.Egyptistä) siitä kun se eläväisempi jumaluus löytyikin kun tuli kohdattua Jeesus.
Ja näitä löytyy youtubesta vaikka kuinka.

https://m.youtube.com/watch?v=2-L1KIU7lao

Muslimitaistelijan käskettiin tutustua Raamattuun ja hän huomasi että siellä ei Muhammedista ennusteta sanaakaan

https://m.youtube.com/watch?v=HIn3pBsd-SA

Tälle kaverille ilmestyi Jeesus kuolemanrajakokemuksessa ja sanoi että Jumala on Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jumala, ei Ismaelin (Iisakin velipuoli).

https://m.youtube.com/watch?v=jGBp_ft6UqY

Mutta kenestä VT ennusti? Miehestä jota piinattiin ja joka kantaa syntimme.


2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.
8 Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.
9 Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa.
10 Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.
11 Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.
12 Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.
 
Viimeksi muokattu:
"hmm"
kaikki uskonnot pitäis kieltää,olisi maailma paljon parempi paikka.
normaalisti uskontoa harrastavat tosin ei ole se ongelmaväki, vaan ne äärihihhulit joka uskontokunnassa jotka viis veisaavat mitä siinä opuksessa lukee, vaan etsivät sieltä vain ne itseä ja omaa vihaansa vahvistavat kohdat.Johan tämä näkyy sukupuolineutraalin avioliiton, naispappeuden ym kohdalla, uskotaan vaan siihen mihin halutaan uskoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fukitol
Kaikki uskonnot on vääristeltyjä. Eikö Jeesus yrittänyt opettaa ihmisille hyviä tapoja, ettei ketään jätetä, uskovaiset eivät muuta teekään kuin suitsi kaikkia erilaisia ja käyttäytyvät kuin itse perkeleet.
Juu, siis ei kristityt saa kohdella muita kaltoin. Mut Jeesus myös sanoi olevansa totuus eli rajasi pelastuksen vain kristinuskoon.
Vaikka kaikki ihmiset on samanarvoisia Jumalan silmissä niin kaikki ei ole Hänen silmissään pelastettuja.
 
"hmm"
Juu, siis ei kristityt saa kohdella muita kaltoin. Mut Jeesus myös sanoi olevansa totuus eli rajasi pelastuksen vain kristinuskoon.
Vaikka kaikki ihmiset on samanarvoisia Jumalan silmissä niin kaikki ei ole Hänen silmissään pelastettuja.
jumalahan on luvannut pelastaa kaikki jotka häneen uskoo ja katuu tekojaan..ei siis tarvitse elää hyvää elämää, rakastaa lähimmäistään tai muuta, kunhan viimeisellä hengenvedollaan uskoo ja katuu.

itse mielummin otan riskin, elän hyvin ja ystävällisenä, rakastan ja autan, mutta en esitä kenellekkään mitään, jos en ole kuollessani pelastuksen arvoinen niin sitten en ole.Ainakin kuolen tietäen tehneeni kaiken mihin itse uskon, elämäni aikana.
 
  • Tykkää
Reactions: Fukitol
viersa
Yhtä monta todistusta löytyy, kun kristitty kääntyy islamiin ja alkaa muslimiksi.
Mutta eniten taitaa onneksi olla niitä, jotka kääntävät omat aivonsa päälle ja jättävät molemmat kerhot ja aloittavat vapaan elämän.
 
  • Tykkää
Reactions: Fukitol ja Tepadj
[QUOTE="hmm";30688610]jumalahan on luvannut pelastaa kaikki jotka häneen uskoo ja katuu tekojaan..ei siis tarvitse elää hyvää elämää, rakastaa lähimmäistään tai muuta, kunhan viimeisellä hengenvedollaan uskoo ja katuu.

itse mielummin otan riskin, elän hyvin ja ystävällisenä, rakastan ja autan, mutta en esitä kenellekkään mitään, jos en ole kuollessani pelastuksen arvoinen niin sitten en ole.Ainakin kuolen tietäen tehneeni kaiken mihin itse uskon, elämäni aikana.[/QUOTE]

Ei monet kristityt esitä mitään (vanhan kansan uskovat ehkä), me kyl aika pitkälle tuodaan omia huonouksia esille. Mä olen melkein varmaan rasittavuuteen asti joka porukassa se joka eniten puhuu heikkouksistaan.

Mut mikään ihmisen hyvyys/huonous ei tavallaan liity siihen että on Jumala joka toimii.
 
Spencer Hastings
Mä en ymmärrä tätä. Koraani ja Raamattu on ihan samat tarinat eri nimillä, ja silti toinen on muka toisen mielestä vääräuskoinen. Ihan samoissa pireissä molemmat porukat pyörii.
 
Yhtä monta todistusta löytyy, kun kristitty kääntyy islamiin ja alkaa muslimiksi.
Mutta eniten taitaa onneksi olla niitä, jotka kääntävät omat aivonsa päälle ja jättävät molemmat kerhot ja aloittavat vapaan elämän.
Juu, meinasin kirjoittaa kans että kyllä länsimaisia ihmisiä kääntyy myös muslimiksi. Mutta ovatko he olleet uudestisyntyneitä, lähellä Jumalaa olevia kristittyjä? En ole koskaan kuullut että joku innokas kristitty uskova olisi kääntynyt islamiin.

Sen sijaan tiedän hartaita muslimeja jotka on (ollessaan innolla islamissa) löytäneet Jeesuksen. Kas kun se Allah ei eläväksi muutu vaikka kuinka kinuaisi.

Maallistumista on sen sijaan jossain vaiheessa joka uskovalla ja fiilikset haalistuu arjessa, mut se ei sitä mitätöi että se wou-fiilis on joskus ollut. Jumalan läsnäolon ja voiman kokemus on vaan pienen pysähtymisen päässä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä