Otin klementiininAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687154:Ota salmiakkia *ojentaa* :vampire:
Otin klementiininAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687154:Ota salmiakkia *ojentaa* :vampire:
möh :|Leonard Nimoy on kuollut : /
Mä voin ottaa. *nappaa pari namia*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687154:Ota salmiakkia *ojentaa* :vampire:
Etkä tarjonnut kavereille kans :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30687160:Otin klementiinin
Ei sitä aina kaikkee hoksaa, mut tässä on olkee hjyväAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687163:Etkä tarjonnut kavereille kans :vampire:
Kiitos :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30687165:Ei sitä aina kaikkee hoksaa, mut tässä on olkee hjyvä
Miulla on vähän liikaakin :ashamed:. Se kuuluisa joku kantoi laivalta niitä liikaa.Ja mulla ei mitään namia. Pitää huomenna ostaa. :vampire:
Jopas tauti riepottelee Ruutilan väkeä : /.mulla on koko komppania sairaana joten joudun vissiin huomenna hiihtelemään yksin metsiin
olispa ees sen verran pakkasta että vois mennä puusuksella
Lihamureketta ja pottumuusiaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687198:Mitähän sitä värkkäisi huomenna ruoaksi .
Paranemisia teijen sakille :hug:mulla on koko komppania sairaana joten joudun vissiin huomenna hiihtelemään yksin metsiin
olispa ees sen verran pakkasta että vois mennä puusuksella
Tuo olisi kyllä hyvää, mutta kun viime viikonloppuna oli juuri pullia ja muusia.Lihamureketta ja pottumuusia
Mä duunaan pottumuussia ja uunimakkaraaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687198:Mitähän sitä värkkäisi huomenna ruoaksi .
Joo,ainakin nyt. Mut en pääse edelleenkään tolle edelliselle sivulle. Pääsittekö te muut?Pääseekö tinku tälle sivulle?
Mä pääsen mihin mä vaan haluunJoo,ainakin nyt. Mut en pääse edelleenkään tolle edelliselle sivulle. Pääsittekö te muut?
Kyllä mä ainakin pääsin. Onpa kummallista :OJoo,ainakin nyt. Mut en pääse edelleenkään tolle edelliselle sivulle. Pääsittekö te muut?
Hyvältä vaikuttaa vaihtoehtosikinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30687211:Tuo olisi kyllä hyvää, mutta kun viime viikonloppuna oli juuri pullia ja muusia.
Jospa laittaisinkin pippurista possuruukkua huomenna