Mä en ees tiedä sen musiikista mitään...oli iha outo jätkä. Ja voittiki vielä.jos Stam1na tekee vuoden metallialbumin, ei oo Suomessa taso kovin korkea tällä hetkellä
Mä en ees tiedä sen musiikista mitään...oli iha outo jätkä. Ja voittiki vielä.jos Stam1na tekee vuoden metallialbumin, ei oo Suomessa taso kovin korkea tällä hetkellä
Heteroudestani huolimatta en o koskaan tainnu muistaa mainita, et Ruutis on ihan järkijätkä.
Mikä olisi sinun ehdotus? En miekään sillee superpaljon tykkää Stam1nasta uusimmista siis.jos Stam1na tekee vuoden metallialbumin, ei oo Suomessa taso kovin korkea tällä hetkellä
Heteroudestani huolimatta en o koskaan tainnu muistaa mainita, et Ruutis on ihan järkijätkä.
Tuu tepadj tänne niin rutistan sua..
no ei noista metallibändeistä oikein oo mikään mun mieleen, oon enempi hard rock- ja glam-tyyppi. Odotan ensi vuoden Emmoissa Santa Cruzille mainetta ja kunniaa.Mikä olisi sinun ehdotus? En miekään sillee superpaljon tykkää Stam1nasta uusimmista siis.
Tuu tepadj tänne niin rutistan sua..
Anteeksi, olin juuri ripuloimassa.Unoha.
7942 sivu...ja en pääse etenee. Loppukohan mun ketjuilu tänään tähän...en ees nää mitään jos tähänkin vastataan. Vittu!
Leonard Nimoy on kuollut : /
Ota salmiakkia *ojentaa* :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30687141::vampire: