The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ikävä ?? mut hei sisi ruismustikaamuffinssi onko se siis ruisleivän näkönen muffinssi?
...nöyp, ihan nuo on muffinssin näkösiä mutta paremman makuisia kuin pelkästä vehnäjauhosta tehdyt...laitoin vielä suutuntumaa lisäämään kauraleseitäkin ja kohta näyttää pahasti siltä, että nopeat vievät kaikki maistuviin suihinsa :D

Ja mä olen ihan hassuna ruisleipään, pitäs vielä vaan opetella ite tekemään sitä kunnolla juuren kanssa :snotty:...toistaseksi olen tehnyt vain sämpylöitä...

...mutta nyt mie häivyn tästä herättämään naurua toisaalle :D, helposti tähän jäis lörpöttelemään ja olemaan - en voi muuten olla kiittämättä sitä hetkeä, jolloin tänne eksyin mukaan tulemaan :), paljosta oisin jäänyt paitsi - täällä pyörii lämminhenkistä väkeä :heart:

:wave:

Tää meni nyt vähän perseelleen...piti siivota ja tehdä alustavat ruokajutut mutta ei se nyt ihan mennyt niin : / Taas iski töiden jälkeen miggen ja nukuin 2h ja ei se lääke edes auttanut,edelleen särkee. Tiedä sitten pitäskö ottaa toinen tabu...yleensä yks on riittänyt.
Jos helpottaa niin pitää kai iltamyöhään jotain tehdä tai sitte herätä huomenna ajoissa ja ruveta hommiin. Ihan kuin huomises ei olis jo tarpeeks ohjelmaa aamupäivälle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä