Tuskin oot ko emmäkään oo vielä oppinu ymmärtämään sitä.Jos oon tsadilaisesta mitään ymmärtänyt, niin olet enää korkeintaan puolisinkku?
Mut se nyt ei liity juomiseen mitenkään.
Tuskin oot ko emmäkään oo vielä oppinu ymmärtämään sitä.Jos oon tsadilaisesta mitään ymmärtänyt, niin olet enää korkeintaan puolisinkku?
Säästä vappuunHörppisköhän noi siiderit tänään vai huomenna. : /
Kas kun ei juhannukseen.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30686532:Säästä vappuun
Juo silloin kun tekee mieli.Hörppisköhän noi siiderit tänään vai huomenna. : /
No jos suuta loppasuttaa, niin hörppäilet tänään . Ja jos niitä on sopivasti ja tuntuis siltä, että huomennakin vois napsuttaa, niin - laitat pari jemmaan huomista ajatellen.Hörppisköhän noi siiderit tänään vai huomenna. : /
Juu, hulluthan on erityisen taitavia siinäVoi olla et niitäkin oli, mutta onnistuneesti naamioituivat.
Tänään, niin voit ostaa huomiselle uudetHörppisköhän noi siiderit tänään vai huomenna. : /
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30686550:Kaivinkone
Naiset on omasta mielestään sinkkuja siihen asti kunnes ovat naimisissa ja toinen lapsi tulossa.. Ja uudestaan kolmannen jälkeen..Jos oon tsadilaisesta mitään ymmärtänyt, niin olet enää korkeintaan puolisinkku?
Entä Fiskars?Åkerman :heart:
...tietty "Ookkermanni" sai pikkulikkana pääni kovinkin kääntymään ja huiskuttamaan ja hymyilemään
Ei sentään kaikki. :stick:Naiset on omasta mielestään sinkkuja siihen asti kunnes ovat naimisissa ja toinen lapsi tulossa.. Ja uudestaan kolmannen jälkeen..
:kieh:
- eikö tuota Åkermanin lähituntumaan, jos vaikka toisenkin merkin edustajan, kuulu tuommoisiakin sekä noiden "tukikeppejä"Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30686566:Entä Fiskars?
No mitenkäs ei-parisuhteessa olevan naisen pitäis itseään kutsua?Naiset on omasta mielestään sinkkuja siihen asti kunnes ovat naimisissa ja toinen lapsi tulossa.. Ja uudestaan kolmannen jälkeen..
:kieh:
Mua on joku joskus erehtynyt luulemaan normaalijärkiseksi. Mut kyseessä on aina ollut tilapäinen mielenhäiriö puolin tai toisin.Juu, hulluthan on erityisen taitavia siinä
(niinkumiekioon..)
Toihan on ko mulle tehty.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30686587:
No tossahan se luki joNo mitenkäs ei-parisuhteessa olevan naisen pitäis itseään kutsua?
Kas, taidan värkätä "HULLU" kyltit ovieni eteenAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30686587:
hyvä lady tarinaa turinaa niinko se nauru kissa amerikan maan .. sie oot kodikas ihminen ja kiva lukee nokkelaa stooria elä huoli pitää olla höpsöyttä elämäs.Se on aina niin hienon kuulosta, kun oikein annetaan tulla pohojalaasittain :heart: - ihan nautin kun kuuntelin Ison Jussin tarinointia tossa kisastudiossa.
Hieno mies, yhä
Ja voi hitsi, kun tulin itekin hyvälle tuulelle, kun kuulin Norjan viestijoukkueen Northugin terveiset Juhalle.
...mie oon tämmönen :snotty:....höpsö.
ikävä ?? mut hei sisi ruismustikaamuffinssi onko se siis ruisleivän näkönen muffinssi?Kiitos :hug: :kiss: - kovin pieneltähän se oma osuuteni tuntuu, jonkinmoisena roskaämpärinä toiselle oleminen ja pitkänmatkan korvana ja olkapäänä mutta...niin josko kuitenkin jotenkin helpotti tuo jutustelumme.
Ja joo - nyt täytyy laittaa taikina tulemaan, kun kerrankin on nuita ruisjauhoja tuossa käden ulottuvilla
..eli hilipasen taustalle :wave:
Moooiii, ja kiitti :kiss: - teijen kans on hyvä höpistä ja olla huolella just tämmönen kun oon.Alkuperäinen kirjoittaja ja pitää ollakin;30686614:hyvä lady tarinaa turinaa niinko se nauru kissa amerikan maan .. sie oot kodikas ihminen ja kiva lukee nokkelaa stooria elä huoli pitää olla höpsöyttä elämäs.