The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on aina niin hienon kuulosta, kun oikein annetaan tulla pohojalaasittain :heart: - ihan nautin kun kuuntelin Ison Jussin tarinointia tossa kisastudiossa.

Hieno mies, yhä :)

Ja voi hitsi, kun tulin itekin hyvälle tuulelle, kun kuulin Norjan viestijoukkueen Northugin terveiset Juhalle.

...mie oon tämmönen :snotty:....höpsö.

Mun tuli justiin aivan suunnattoman paha mieli.

Ihan just äsken bongasin äsken oman lapseni esittämän kysymyksen harrastepalstalta. Olen tehnyt hommaa ammatikseni 25v ja kouluttanut ympäri eurooppaa. Joten miksi oma lapseni kysyy moista harrastepalstalta kysymättä minulta?

Ihan saatanan huono isä olen mä.

Mikään täs maailmassa jos enää sattuu, niin toi sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30686566:
Entä Fiskars? :D

:D - eikö tuota Åkermanin lähituntumaan, jos vaikka toisenkin merkin edustajan, kuulu tuommoisiakin sekä noiden "tukikeppejä"

Fiskars mulla muutoin edustaa ensimmäisenä saksia :snotty:...mutta kyllä nekin naurut saavat aikaiseksi, vallankin jos olen erehtynyt käyttämään niitä tässä vallattomassa pörrössäni :D

ja pitää ollakin
Se on aina niin hienon kuulosta, kun oikein annetaan tulla pohojalaasittain :heart: - ihan nautin kun kuuntelin Ison Jussin tarinointia tossa kisastudiossa.

Hieno mies, yhä :)

Ja voi hitsi, kun tulin itekin hyvälle tuulelle, kun kuulin Norjan viestijoukkueen Northugin terveiset Juhalle.

...mie oon tämmönen :snotty:....höpsö.
hyvä lady :) tarinaa turinaa niinko se nauru kissa amerikan maan .. sie oot kodikas ihminen ja kiva lukee nokkelaa stooria elä huoli pitää olla höpsöyttä elämäs.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
jollain
Kiitos :hug: :kiss: - kovin pieneltähän se oma osuuteni tuntuu, jonkinmoisena roskaämpärinä toiselle oleminen ja pitkänmatkan korvana ja olkapäänä mutta...niin josko kuitenkin jotenkin helpotti tuo jutustelumme.

Ja joo - nyt täytyy laittaa taikina tulemaan, kun kerrankin on nuita ruisjauhoja tuossa käden ulottuvilla :)

..eli hilipasen taustalle :wave:
ikävä ?? mut hei sisi ruismustikaamuffinssi onko se siis ruisleivän näkönen muffinssi?

Alkuperäinen kirjoittaja ja pitää ollakin;30686614:
hyvä lady :) tarinaa turinaa niinko se nauru kissa amerikan maan .. sie oot kodikas ihminen ja kiva lukee nokkelaa stooria elä huoli pitää olla höpsöyttä elämäs.
Moooiii, ja kiitti :) :kiss: - teijen kans on hyvä höpistä ja olla huolella just tämmönen kun oon.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä