[QUOTE="jes";30686149]kaks olutta ja koht saunomaan poliisit on perkele kovia ottaa keittoo.[/QUOTE]
On ainakin olleet.
On ainakin olleet.
...niin - ja siis en suinkaan tarkota tota sanomaani "roskaämpärinä" olemista mitenkään pahalla - jos nyt sattui semmosen kuvan saamaan - vaan oikeesti oon otettuna tästä asemastani ko. tilanteessa, että mut on laitettu ja hyväksytty noinkin isoon rooliin. Välistä vain - niin kuin nyt - oma kykenemättömyys potkii ahterille isosti ja samalla myös semmoinen avuttomuus ja oman toiminnan jonkin sortin "kääntäisin vuoksesi maailman ympäri jos vain suinkin voin oloasi ja eloasi edes piirun verran parantaa ja tasapainoittaa" - angsti riipii...Kiitos :hug: :kiss: - kovin pieneltähän se oma osuuteni tuntuu, jonkinmoisena roskaämpärinä toiselle oleminen ja pitkänmatkan korvana ja olkapäänä mutta...niin josko kuitenkin jotenkin helpotti tuo jutustelumme.
Ja joo - nyt täytyy laittaa taikina tulemaan, kun kerrankin on nuita ruisjauhoja tuossa käden ulottuvilla
..eli hilipasen taustalle :wave:
Hyvää matkaa !Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30686180:Dodii, pääsin junaa saak, enkä kai unohtanukaa mittää
Jos tää junaverkko ny vaa pelittäs se verra, et näkis tota mieste viestii ees vähäse.
on kyl tiukka näkö havaintooOn ainakin olleet.
Kaverin tykö meinaan mennä illemmalla, mutta ei sitä ikinä tii mihin päätyy.meinaako sirahvi lähtä kapungille pailaamaan?
Kaverin tykö meinaan mennä illemmalla, mutta ei sitä ikinä tii mihin päätyy.
Noit oli mun aikana vaan kolmea sorttianiin ja kapiaiset
Jos oon tsadilaisesta mitään ymmärtänyt, niin olet enää korkeintaan puolisinkku?Kaverin tykö meinaan mennä illemmalla, mutta ei sitä ikinä tii mihin päätyy.
Unohdit neljännet: Eli ihan vaan hullutNoit oli mun aikana vaan kolmea sorttia
- juoppohullut
- urheiluhullut
- sekäettä
Herra Majuri on kuvavaras..Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30686506:Pöh ja pah, sekä puh
Nii, lainasinHerra Majuri on kuvavaras..
Voi olla et niitäkin oli, mutta onnistuneesti naamioituivat.Unohdit neljännet: Eli ihan vaan hullut