Tänään soitin yksityiselle ja saatiin aika onneksi tälle päivälle. Kävästiin tytön kanssa sielä, lääkäri tietty ensin kyseli mistä olen huolestunut ja miten tyttö toimii eri tilanteissa, ymmärtääkö erilaisia käskyjä tai puhuuko. Selitin lääkärille tilannetta ja varmasti unohdin sanoa jotain asioita kun jännitti niin paljon.. Päällimmäisenä oli tietty se ettei tyttö reagoi telkkarin, ovikellon, auton, poran (tätä vois jatkaa ikuisesti) tai vanhempiensa ääniin. Ei tunnista omaa nimeään eikä puhu sanoja. Kyseli onko ollut rankkoja korvatulehduksia, no ei ole ikinä ollut yhtäkään. "Miksei neuvolasta ole ohjattu lääkäriin"- kysymyksestä menin ihan lukkoon, mietin että onko tää nyt oikeesti vaa mun syytä että tässä asiassa ollaan näin myöhässä. Totesin, ettei neuvolassa ole testattu kuuloa vaikka olen sanonut heille samat asiat kun tällekkin lääkärille.
Lääkäri katsoo jollain mikroskooopilla? tytön korviin, putsasi ne ja sanoi että kaikki näyttää hyvältä ja että hän ei voi tehdä enempää, mutta laittaisi meidät HYKSiin heti jos vain voisi. Lähete siis kiireellisenä KOKSiin korvapolille ja sieltä "mitä todennäköisimmin" sitten HYKSiin. Lääkäri epäili kovasti ongelmaa sisäkorvissa ja ei pidä mitään "muita häiriöitä" todennäköisinä, koska tytön kehitys on ollut muuten normaalia.
Nyt sitten ootellaan että sieltä KOKSista soitellaan, toivottavasti pääsis korvapolille ennen synnäriä ;D