The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta. Liki 11h nukuin, heräsin pari kertaa, mut helposti sain unenpäästä uudelleen kiinni. Teki kyllä hyvää nukkua kunnolla pitkästä aikaa.. :)

Nyt mun pitäis päästä hakee mun auto, mieluusti ennenku noi kivut lisääntyy, enkä pärjää enää panadolilla.. Ku kävely on iha helvetin raskasta ja lisää kipuja, vaikka matka ei kyllä sinäänsä ois kauheen pitkä. Ehkä joku tästä liki ois ajokunnossa ja jaksais lähtee.

IhQ
Huomenta!

Olipa muuta mahtava keikka eilen..:heart:
Puoliltaöin olin jo kotona, menin nukkuu, tuonne ysiin asti nukuin/makoilin sängyssä ja nousin ylös löytääkseni keittiöstä vaan puolihaaleeta kahvia..oli mies noussu himppasen aiemmin ja keittänyt sen.
Täksi päiväksi ei muuta ku pyykkiä, siivoilua ja jos nyt vihdoin koittais saaha tuon kouluhomman valamiiksi..:snotty: en mie niinku hias oo, en...

• Tykkää
Reactions: Mythago
Huomenta! Onpas kova tuuli ulkona ja räntä/lunta/vettä viskoo vaakasuoraaan. Tuuli painaa niin lujaa, että olohuoneen iso ikkunalasi antaa hiukan myöten ja tärähtelee sillä seurauksella, että ikkunautakin tärähtelee ja samoin kukkaruukut ikkunalaudalla.

Se naapurin Olli olis nyt Suomessa, se laitto mulle viestiä, että jollet pääse sieltä sairaalasta pois, nii hän voi sitte tulla mua sinne kattoo :D

Mä lupasin yrittää kyetä ens viikolla käymään siskolla, mut kattoo nyt tai tuliskohan se tänne siivoomaan ku mun kämppä on kyllä just sen näköinen ko viikon on maannu, eikä kyenny tekeen juur mitää.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30675960:
Se naapurin Olli olis nyt Suomessa, se laitto mulle viestiä, että jollet pääse sieltä sairaalasta pois, nii hän voi sitte tulla mua sinne kattoo :D

Mä lupasin yrittää kyetä ens viikolla käymään siskolla, mut kattoo nyt tai tuliskohan se tänne siivoomaan ku mun kämppä on kyllä just sen näköinen ko viikon on maannu, eikä kyenny tekeen juur mitää.
Eiku pyydät sinne vaan niin saat vaan olla ja se sit rakkauden sokaisemana tekee sun puolesta kaikki mitä pyydät :D

Viimeksi muokattu:
Atm, ootko kunnossa jo ja mikä oli syynä koviin kipuihin?
No kutakuinkin tai en oikeestaan, selkää särkee, enkä voi ottaa lääkettä, ku pitää mennä kattoon lapsia.

Ei ne oikeen osannu kertoa edelleenkään mikä mulla on. Vatsan aristaminen loppu perjantai-illalla. Selässä ne epäilee välilevyn pullistumaa, mut se nyt koitetaan hoitaa levolla ja jollei auta, niin sitte jälleen kerran takasin. Leukosyytin on ainut mikä mulla oli koholla verikokeissa, mutta nekin oli ilmeisesti vaan vähän, kaikki muut arvot normaaleja. Virtsateiden-ct:ssä oli toinen sappitiehyt leveempi kon normaalisti, mutta se ei aiheuta tollasia kipuja ja kun se ei oireile mulla mitenkään, niin siihen ei nyt sitte vielä puututtu mitenkään, jos se joskus alkaa oireilla (en tie millaset oireet siihen kuuluu) niin sitte sille ilmeisesti tehään jotain.

Jos sun oikea alaselkä (?) särkee, niin onko iskias poissuljettu vaihtoehto?
Mulla siis särkee koko alaselkä. Mutta esim. painellessa siellä ei oo mitään kipuja. Tää on myöskin eka kerta ku mulla on tämmösiä kipuja. Sillä lääkärillä on itellään toi välilevyn pullistuma, kun mut otti sitte perjantaina sinne osastolle, ja se sano, että mä näytin just samanlaiselta ko hän, kun hänellä se vaivaa, siis istumiset ja kävelyt jne.. Mutta tiiä sitte noista..

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30676032:
Mulla siis särkee koko alaselkä. Mutta esim. painellessa siellä ei oo mitään kipuja. Tää on myöskin eka kerta ku mulla on tämmösiä kipuja. Sillä lääkärillä on itellään toi välilevyn pullistuma, kun mut otti sitte perjantaina sinne osastolle, ja se sano, että mä näytin just samanlaiselta ko hän, kun hänellä se vaivaa, siis istumiset ja kävelyt jne.. Mutta tiiä sitte noista..
Itsellä on kaikkien muiden ominaisuuksien lisäksi parin vuoden takaa peräisin oleva alaselän prolapsi eli just sellainen välilevyvaiva. Sattuu niin saat..sti edelleen. Rasituksen jälkeen kipu leikkaa joskus jalat alta. Jos syöt vahvoja särkylääkkeitä, niin suoli ärtyy. Kiva kierre tässä. Ainoa mikä oikeesti jeesaa on naprapaatti. Ensi viikolla käyn fysiatrilla puhumassa taas selkävaivoista. Jospa saisi jonkun kevyen suoliystävällisen lääkityksen. Myös sisuskalut voi painaa jotain hermoa sillä alueella synnytyksen jälkeen. Itsellä kohtu ja endometrioosi oli osasyynä koviin kipuihin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä