Miksei saa ? Ootko mustis :xmas:Kyl voisin tulla mutta Tyyne ei sais olla ees samassa kaapuntissa ees
Miksei saa ? Ootko mustis :xmas:Kyl voisin tulla mutta Tyyne ei sais olla ees samassa kaapuntissa ees
tomi se kun klikkas suuremmaks.
Ei tartte, muuten vaan ei hoksitaMiksei saa ? Ootko mustis :xmas:
Jaa niinko mikä ei hoksita?Ei tartte, muuten vaan ei hoksita
Noku ei. Ei nyt, ei tässä ja ei nyt.Jaa niinko mikä ei hoksita?
Mitään ymmärtänyt mut samapa se.Noku ei. Ei nyt, ei tässä ja ei nyt.
niin on siis todella vanha tapaus jo, parikymmentä vuotta sitte.[video=youtube;hTWKbfoikeg]https://www.youtube.com/watch?v=hTWKbfoikeg[/video]
siskoni muistolle hän tykkäs tästä ja mitä jäi jälkeen niin kasetti jossa oli tää biisi meleko monta kertaa.
emmiekään vaikka kirjoitin tonMitään ymmärtänyt mut samapa se.
Ei täällä kukaan enää nykyisin oo öisinOn tää nyt kans,eka kerta moneen viikkoon kun olen täällä lauantai iltana ja sitten täällä on ihan hiljasta. No,ens viikolla en varmaan taas ole jossei nyt jotain ihmeitä satu joten....
Sori en HETI kerennyt vastaamaan..On tää nyt kans,eka kerta moneen viikkoon kun olen täällä lauantai iltana ja sitten täällä on ihan hiljasta. No,ens viikolla en varmaan taas ole jossei nyt jotain ihmeitä satu joten....
Ai jaa.Ei täällä kukaan enää nykyisin oo öisin
no et saa :kieh:Sori en HETI kerennyt vastaamaan..
No voi paska..no et saa :kieh:
Elämä on.No voi paska..
Eli ei mitään kivaa kelleen ikinä!!!!Elämä on.
Ei niin.Eli ei mitään kivaa kelleen ikinä!!!!
?
okEi niin.
mä lähen nukkuu. Öitä!
pitäkää hauskaa.
Hetki sitten heräsin. Huomenta!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30675756:Vieläkö te unikeot nukuksitte? :O