The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kattiselle osanotot tietenkin mutta toi . ..
En allekirjoita. Exäkin epäili joskus tollasta mulla ja mentiin hospitaaliin, pyörryin matkalla sinne ja tulehdusarvot oli yli 300 ja olin ns. teholla viikon. Keuhkokuume oli silloin.

Sanoisin että täysin päinvastoin!
On kahdenlaisia miehiä. Niitä, jotka potee man fluta kun vähän tulee räkää nenästä. Ja sitten on niitä, jotka ei mene sairaalaan vaikka nenästä vuotaisi aivoja. Sä taidat olla tota jälkimmäistä kansaa.
 
Kattiselle osanotot tietenkin mutta toi . ..
En allekirjoita. Exäkin epäili joskus tollasta mulla ja mentiin hospitaaliin, pyörryin matkalla sinne ja tulehdusarvot oli yli 300 ja olin ns. teholla viikon. Keuhkokuume oli silloin.

Sanoisin että täysin päinvastoin!
Kiitosta ja huhhuh sulle tuosta episodista :hug:...

...mutta kyllä tää mun armas puolisko vaan täyttää noi miesflunssaisen kriteerit - ja tietää varsin hyvin itekin - mutta sitten kun on oikeesti, oikeesti, kunnolla kipeenä, niin sillon tuosta miehestä ei ota selkoa ollenkaan.

Ja se on mun mielestä pahempi juttu se. Että ei silloin jotensakin saa sitä olotilaansa ja kipuansa esille, vaan siinä pitää toisen arvuutella ja olla todella herkillä tuntosarvilla liikenteessä koko ajan. Ja se jos mikä on uuvuttavaa ja stressaavaa. Näitäkin tilanteita kun on tässä meillä ollut vuosien varrella ja ne ovat sitten olleetkin ihan kunnon lasarettireissuja kanssa.

Mutta - meitä on niin monenlaista potijaa. Ja se sallittakoon, jokainen kuitenkin tuntee sen kipunsa omalla tavallaan. Jotta inken panik :)
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä