The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pienestä se meikäläinenkin hykertelee, kun sain hyvät päiväkahvit....



..ja siis puhun nyt oikeesti siitä kahvista :D

Nyt on pesty pyykkiä kone punaisena ja silitetty hiki hatussa. Irman mä laitoin misterin hoideltavaksi, hyvin toi homma sujui. Tirppana on puhua pulissut iloisesti ja ollut hyväntuulinen ja hurjan pirteä - mikäs on ollessakaan, kun ei enää kuumeile :).


Sen sijaan veljensä kaatui tovi sitten tautiin kuumeen kera, että ollaan ihan aikataulussa. Nyt hytisee tuossa sohvalla omien sanojensa mukaan aivan raatona ja kännisenä ja yrittää jaksaa makustella lauantaipäivän karkkejaan...

Me katellaan tota ronttosaurusleffaa...ja mä saan olla öttiäisten syöttinä kuten tirppana tuossa sanoi kurkisteltuaan pahaa kohtaa sohvatyynyn takaa :D.

No, sopii mulle - olla öttiäisien syöttinä...ei mene kauaakaan kun kakoo tämmösen karvapallon kurkustansa poies :D
 
...no huhhuh, pukkaskin sitten melkoista maratonterapiapuhelua....ja nyt on niin sanotusti nuttu nurin ja kuidut katkipoikki. On se tämä meno taas vaihteeksi tämmöstä - toisten kannattelemista.

Mutta. Tässä päivän aikana tuli joudettua sitten ähräämään ja suhraamaan kynien ja papereitten kanssa sillä menestyksellä, että sain suunniteltua tuolle esikoiselle hiukan tavallista erikoisemman t- paidan printteineen kaikkineen. Perusteepparin kaavojakin ehdin väsäämään uuteen uskoon, levensin hartiaosuutta, jotta toi poika johonkin mahtuisi...ja kohta virittelen sakset käteeni ja lähden leikkaamaan kankaita. Kait mä tässä jotain pientä onnistun hänelle virittelemään ja toivottavasti käyttökelpoistakin :)

Misteri kävi vähäsesti raivaamassa pojan huonetta - ois kait siellä taas saanut kauhakuormaajien kanssa viihtyä :D - joten jo toi muutos piristää ainakin toviksi :D

Ja - kun sukuun tuli uusi nökköskökkenen herranduudeliluudeli :heart:, niin mä löysin tässä semmosen ihunan tee- se -itse- unikaverimallin että se tietää virkkukoukun ettimistä ja kieli poskella väsäämistä. Ainakin kokeilen, kun toi malli näyttää aika yksinkertaiselta :snotty:...mutta sitä sitten tiiä että milloin se valmistuu :D. Täytyy jotain keksiä rotinalahjaksi, ei se suinkaan tuohon unikaveriin jää, pitäähän tulokkaalle hankkia pientäkivaa - vanhempia unohtamatta :).

Laitanpa tähän sitten ihan ex tempore tämmösen viisun, joka kuulema jälkikasvun mukaan kertoo meijen iskästä :D, olkaapas hyvät:
Juho ja Mika - Tämä mies ei tanssi
Juho ja Mika - Tämä mies ei tanssi - YouTube
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30675022:
Mie teen aina ruokaa niin reilusti, että voisi luulla miulla olevan puoli tusinaa ipanaa :snotty:
Isommat annokset on helpompi valmistaa? Silloin kun olin vielä yksin, niin tein aina neljä syömäannosta. Söin itse, laitoin pakkaseen ja aika usein kivalle eläkkeellä olevalle seinänaapurille. Maistuiskos? Ja aina hälle maistui.
 
Isommat annokset on helpompi valmistaa? Silloin kun olin vielä yksin, niin tein aina neljä syömäannosta. Söin itse, laitoin pakkaseen ja aika usein kivalle eläkkeellä olevalle seinänaapurille. Maistuiskos? Ja aina hälle maistui.
Tottahan tuo on, että isompia satseja on helpommi tehdä. Ja meillä kelpaa kyllä seuraavana päivänä samakin ruoka. Loput voi heitellä pakkaseen tai jatkaa seuraavaan ruokaan. Pottumuusista saa vaikka mitä kun sitä jalostaa :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30675031:
Tottahan tuo on, että isompia satseja on helpommi tehdä. Ja meillä kelpaa kyllä seuraavana päivänä samakin ruoka. Loput voi heitellä pakkaseen tai jatkaa seuraavaan ruokaan. Pottumuusista saa vaikka mitä kun sitä jalostaa :D.
Sama vika täälläkin että seuraavana päivänä maistuu eilisen sama sapuska, tosin mä aina ruukaan sitä hiukan tuunata toiseen muotoon, mutta joka tapauksessa.

Aikaisemmin mainitsemasta puolukkahillosta muuten tuli mieleen heti tämä meijen nyt kekäleenä hehkuva kahdeksan vee, kun pääsi mulle oikein rinta rottingilla kehuskelemaan uutta kulinaristista aluevaltaustaan: hän on päässyt koulussa oikein kaalilaatikon makuun.

No mä olin että jaa :O, höh - että kotiversio ei sitten kelpaakaan, pyhyyyy...

Poika siihen sitten että..."juu....kyllä mä sitä laatikkoa syön ja laitan viela puolukkahilloakin....silleen että yks lusikallinen sitä laatikkoa ja ainakin kaks kolme sitä hilloa...."....

:D - että puolukkahilloa kaalilaatikolla....ihana, hyvä kun edes jotain sitten syö kaalipäivänä....
 
Mie söin kanasalaattia, hyvää oli.
Meilläkin yleensä tehään isoja annoksia ruokaa, vaikka meitä on vaan 2 syömässä, saatetaan sit syödä 2päivää samaa ruokaa.

Iltapäivällä popsin parsakaalia ja paahdettuja kauratikkuja dipin kanssa ja muutanan karkin leffaa katsoessa.
Loppuilta sohvalla ukon vieressä ja telkkaria. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä