vieras*
Pahemmalle haisee bensankäryiset mopopojat! Voin kertoa, että niitä tulee töissä vastaan :xEn ymmärrä,iteppähän käryttävät. Se haju on yököttävä ja kiva myrkynlemusia lapsiakin hoitaa :x
Pahemmalle haisee bensankäryiset mopopojat! Voin kertoa, että niitä tulee töissä vastaan :xEn ymmärrä,iteppähän käryttävät. Se haju on yököttävä ja kiva myrkynlemusia lapsiakin hoitaa :x
Niitä ei tarvikaan sylissä pyöritellä ja nenän alla. Saati että pieni lapsi altistuu kokoajan.Pahemmalle haisee bensankäryiset mopopojat! Voin kertoa, että niitä tulee töissä vastaan :x
Kunhan vielä laihdutat, niin pääset katselemaan myös niitä lihavia nenänvartta pitkin ja ihmettelemään miten tyhmiä ne on.Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;30674360:Lopetin itse tupakoinnin parikymppisenä, näin jälkikäteen ajatellen siinä hetkessä kun kasvoin aikuiseksi ja tajusin miten typerää tupakointi on.
Mielestäni on aika turhaa verrata tupakointia ja lihavuutta toisiinsa. Kyse on täysin eri asioista.
On haitallista aloittaa tupakointia ennen kuin kasvuikä on kokonaan ohi. Nuorena kasvuiässä aloitetussa tupakoinnissa on isot riskinsä. Itse vedin ensimmäisen röökin vasta 20-vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;30674360:Lopetin itse tupakoinnin parikymppisenä, näin jälkikäteen ajatellen siinä hetkessä kun kasvoin aikuiseksi ja tajusin miten typerää tupakointi on..
Tutkimusten mukaan tupakointi tyhmentää. Tai ainakin tuhoaa harmaita aivosoluja Samaten odotusaikaan tupakoivien äitien vauvoilla on pienemmät aivot.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30674459:jokaisen oma asia eikä liity mitenkään henkilön älykkyyteen.
Niin alkoholin käyttökin tuhoaa aivosoluja. Silti on hyväksyttävämpää kertoa saunakaljoistaan kuin tupakanpoltosta...Tutkimusten mukaan tupakointi tyhmentää. Tai ainakin tuhoaa harmaita aivosoluja Samaten odotusaikaan tupakoivien äitien vauvoilla on pienemmät aivot.
Sinä et ilmeisesti tupakoi, joten joku muu lienee tyhmentänyt sinua, mikähän se mahtaisi olla?Tutkimusten mukaan tupakointi tyhmentää. Tai ainakin tuhoaa harmaita aivosoluja Samaten odotusaikaan tupakoivien äitien vauvoilla on pienemmät aivot.